besparen op dagelijkse uitgaven zonder aan kwaliteit in te moeten boeten

Een mannelijke collega van mijn vrouw was ermee akkoord dat zijn vriendin zijn onderbroeken en zijn kousen niet streek. De rest moest wel gestreken worden volgens hem 🤪 :crazy:
En de vrouw dacht niet: Goed als hij zoveel wil strijken, dan heb ik tijd om met vriendinnen punten te gaan pakken?

Nog iets simpel: kheb gevraagd of ik geen overhemden kan krijgen van de werkgever want ik had zo is ene zien rondlopen met zo een hemd. En ja ff later gratis 3 dezelfde hemden klaar, deftige kwaliteit, kreukt niet, geen strijkwerk aan, blijft lang proper, geen witte was... En nog een hoop tijdswinst elke morgend, geen gedoe meer van kledij dat nog in de was zit, geen gedoe meer van nieuwe kledij te moeten kopen omdat versleten of te hard afgewassen kleren ongehoord zijn op het werk, nooit meer goei kledij moeten gaan zoeken om naar een klant te gaan... gamechanger :p
En wandelend reclamebord er nog eens gratis bij.

Aan de "elke-keer-een-nieuwe-handdoek"ers, en vooral degenen die verbaasd zijn dat het anders kon: Wat dacht gullie in godsnaam als ge een handdoeken rek en/of verwarming met handdoekdroger zag hangen? (toch in veel huizen en in zowat elk hotel aanwezig)

"how jos was me da hie, e ronde chauffaag hoe fancy is da wel ni"
Om de handdoek die je gebruikt voor uw gezicht/handen aan de lavabo te wassen. Of de "droogste" handdoek aan te hangen zodat je die bij de volgende wasbeurt als badmat kan gebruiken.

Ik blijf het toch raar vinden om de handdoek waar ge de dag voordien uw gat mee hebt afgekuist, de dag nadien vol in uw gezicht te wrijven...

Daarom dat ik bij kickers zweer, de enige waar de neuzen er na 1 week crossen, sjotten, kruipen en klimmen er nog redelijk uit zien. 🙈
Da's nu eens een tip waar we echt iets mee zijn (y)
Want hier is dat van't zelfde, de meeste kinderschoen zolen zijn echt triestig en na enkele maanden compleet verlept, een soort kartonnen matrix.

Want hier is dat van't zelfde, de meeste kinderschoen zolen zijn echt triestig en na enkele maanden compleet verlept, een soort kartonnen matrix.
Wel opletten voor het model, dit type ziet er na 2 weken ook al uit alsof er een oorlog mee werd gevoerd:

Je moet echt dit type hebben dat geen glad leer heeft:

Om de handdoek die je gebruikt voor uw gezicht/handen aan de lavabo te wassen. Of de "droogste" handdoek aan te hangen zodat je die bij de volgende wasbeurt als badmat kan gebruiken.

Ik blijf het toch raar vinden om de handdoek waar ge de dag voordien uw gat mee hebt afgekuist, de dag nadien vol in uw gezicht te wrijven...
Je moet uw gat ook wassen hé :smile:

Je moet uw gat natuurlijk ook eerst wassen

Slim stopcontactje besteld om toch eent te monitoren wat de grote verbruikers effectief verbruiken.
Sinds de verhuis hebben we stabiel verbruik, maar of het effectief in lijn ligt met een economisch verbruik is natuurlijk de vraag.

Reclame voor de vakbond is gelijk reclame voor een leasing van uw bedrijfsfiets:
opnieuw: kijk eens naar het aantal keren dat ik een vakbond aanraad. Als ik dat doe, dan vermeld ik er quasi altijd advocaat bij (bij individuele conflicten), uit principe.

Kickers heb ik nooit getest, maar hier sinds enkele jaren naar 'Stones & Bones' overgeschakeld. Die toppen blijven ook 'top'! Geen goedkope schoenen, maar ik koop ze altijd op voorhand in soldentijd bij Torfs met 30% a 40% korting.
Zoon is nu bijna 9 dus enkele maanden geleden Geoxen gekocht, ik dacht goh, die toppen zullen nu wel niet meer zo verslijten zeker, hij is al zo groot. Grrrr wel dus!

opnieuw: kijk eens naar het aantal keren dat ik een vakbond aanraad. Als ik dat doe, dan vermeld ik er quasi altijd advocaat bij (bij individuele conflicten), uit principe.
Ik moet toegeven dat ik uw politieke standpunten weet, en ik weet dat je bij een vakbond werkt. Maar 100% zeker weet ik niet bij welke vakbond je werkt eigenlijk.

Kickers heb ik nooit getest, maar hier sinds enkele jaren naar 'Stones & Bones' overgeschakeld. Die toppen blijven ook 'top'! Geen goedkope schoenen, maar ik koop ze altijd op voorhand in soldentijd bij Torfs met 30% a 40% korting.
Zoon is nu bijna 9 dus enkele maanden geleden Geoxen gekocht, ik dacht goh, die toppen zullen nu wel niet meer zo verslijten zeker, hij is al zo groot. Grrrr wel dus!
idem hier. Stones & Bones zijn dure schoenen, maar verslijten véél minder rap

Mag ik vragen welke je juist hebt besteld?
Ik heb me een HomeWizard Energy Socket besteld. Kost €37 inclusief verzending. Kost wel wat maar als ik wat kan uitsparen/jaar is het in 123 teruggewonnen.
Reden ook waarom ik homewizard heb genomen omdat ik volgend jaar overschakel naar een digitale teller (verhuis + zonnepanelen) en dat ik dat zo'n P1 systeem wil hangen. Dan zit alles netjes in 1 systeem.

Hier heeft elk gezinslid zijn eigen kleur handdoek. 1 keer in de week worden die uitgewassen.

Als je via het werk benefits@work hebt, is dat soms ook wel de moeite. Vouchers voor torfs, carrefour, fun, ... .

Terug
Bovenaan