Hans Moleman
Well-known member
1 van de makers van dit programma komt alleszins van het De Mol team.Werkt een ex werknemer van De Mol voor Vtm nu? Da zijn nu al 3 opdrachten dat ze in De Mol ook hebben gedaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 van de makers van dit programma komt alleszins van het De Mol team.Werkt een ex werknemer van De Mol voor Vtm nu? Da zijn nu al 3 opdrachten dat ze in De Mol ook hebben gedaan
Dat was wel ne pot mayoDacht ik ook.
In het karretje van het oude vrouwtje/stefaan degandt lag wel heel duidelijk een almdudler verpakking wat dan weer Oostenrijks is.

Klopt!Bart zit op het verkeerde spoor, voor de kijker is het te doen veel zuidelijker in Umbrië, Civita di Bagnoregio.
Dan gaan ze laatste aflevering zich niet meer verplaatsen?Ja in Kroatië. Dit jaar eindigen ze aan het Colosseum in Rome.
Denk dat ze ook in Italië zullen blijven nog.Eind bestemming zal wel Milaan zijn ofzo
Eind bestemming zal wel Milaan zijn ofzo
Aangezien Aster als commentaarstem zei dat het de laatste keer was dat ze in de bus sliepen, zal het wel zoeken zijn naar Aster in Rome.Denk dat ze ook in Italië zullen blijven nog.
Denk ik ook. Groot monument, witte taxi’s, schoolreizen en ik ga nog wat naar “1000 terrassen in Rome” Bart Kaëll luisteren.Ja in Kroatië. Dit jaar eindigen ze aan het Colosseum in Rome.