Bestemming X

Toch kei gemakkelijk als kijker om juist te gokken?

Het lag er te dik op dat het niet Italië zou zijn en wel Kroatië, dus gewoon colosseum Kroatie intikken en eerste link = Pula

Volgende keer precies toch naar Italie precies. ik gebruik geen spoiler want Italie is groot en heeft meer dan 1 bekende plaats niwaar😉

Toch kei gemakkelijk als kijker om juist te gokken?

Het lag er te dik op dat het niet Italië zou zijn en wel Kroatië, dus gewoon colosseum Kroatie intikken en eerste link = Pula
een waarheid als een 🐮. Vroeger voor het internet en smarthphone tijdperk waren zo'n spelen wel spannender. Luisteren op de radio, cassettebandjes handmatig acherstevoor in je speler afdraaien (met alle gevolgen vandien). Met fiets of openbaar vervoer ter plaatse op zoek naar hints...(de zilveren klepel met na-feestje in het kasteel van Horst). autozoektocht door alle vlaamse provincies (ok, we waren jong en nog niet zo milieubewust). Laatste grote was de Mercator waar de tempeliers en de Hanzesteden de hoofdrol speelden.

Denk dat ze beter gewacht hadden tot de laatste afl om te zeggen dat 'niet alles is wat het lijkt' aan de kijkers.
Nu is het gemakkelijker om het land te raden.

Was idd veel te in your face om echt Rome te zijn. Al denk ik wel dat als je in die bus zit je op den duur denkt dat ze het zo in your face doen om iedereen te doen twijfelen en het dus wel eens net wél Rome zou kunnen zijn. Dus Briek heeft zich beetje laten vangen met de omgekeerde omgekeerde psychologie.

Beetje lame dat zoveel mensen Google gebruiken en dan zeggen dat ze er spot on zaten, lol.

Beetje jammer dat een opdracht zoveel keer wordt uitgelegd, alsof het zo ingewikkeld is...

Voor de rest eens een andere afl dan anders.

Vandaag een escaperoom gedaan met dochters en kleindochters. 3 ervan wonen in Japan en had ik 4 jaar niet geknuffeld. En ze hebben maar 10 dagen verlof. Eens thuis toch nog even gekeken naar x en de bestemming lag voor de hand. Maar ik had maar een paar seconden over om de x te zetten, ik heb zelfs niet ingezoomd en zat er dan ook 100 kilometer naast haha, tja...

Ik zie dit programma soms met een half oog, dus ik weet niet of het al vaker is vermeld, maar die ene opdracht op het plein die zich telkens herhaalde was toch bijna een kopie van een opdracht in De Mol vorig(?) jaar?

Die Gino…
“Iedereen kent toch die namen van die pasta?”
Om dan er maar twee juist te hebben. :laugh:

Ik zie dit programma soms met een half oog, dus ik weet niet of het al vaker is vermeld, maar die ene opdracht op het plein die zich telkens herhaalde was toch bijna een kopie van een opdracht in De Mol vorig(?) jaar?
Ik geef ze het voordeel van de twijfel omdat het spel al heel lang in de maak is en het dan wel heel kortdag zou zijn om het te kopiëren 🫤. Los daarvan vind ik deze versie precies beter in elkaar steken.

Net gekeken. Den Kevin verkondigd in de eerste aflevering dat ze hem pas terugzien in de finale bestemming om dan doodleuk halfweg in Venetië al zijn smoel te laten zien. 😅
Ofwel keren ze nog terug.🤔

1 van de showrunners van de Mol maakte vorig jaar de overstap voor dit programma, dus zou dat mss wel verklaren.

Terug
Bovenaan