BeyondGaming koekhandel - wat is jouw lievelingskoek?

Hoe eet je dit op is wat ik mij altijd afvraag. Dat is toch onmogelijk om dat deftig op te eten.
Stel je voor dat je live op TV bent in het bijzijn van de Queen, hoe ga je hier dan te werk ?
Heb eens een reportage (haha) gezien en het beste idee wat ik nog steeds wil testen: boven de pudding afsnijden, dus koekje. Dit op bord zetten en rest erop. Dan heb je eerst al het koekje en daarboven de pudding. Zag er heel praktisch uit :-)

Heb eens een reportage (haha) gezien en het beste idee wat ik nog steeds wil testen: boven de pudding afsnijden, dus koekje. Dit op bord zetten en rest erop. Dan heb je eerst al het koekje en daarboven de pudding. Zag er heel praktisch uit :)
👌

Al klooi ikzelf graag zodat het totale warboel geworden is, die glazuur is :drool:

Mijn keuze, wat voorverpakte koeken betreft: de Avian Frangipane.

Een frangipane die niet altijd hetzelfde smaakt, wat het wat ambachtelijker maakt.
Het is vooral de subtiele smaak van amandel en kokos dat deze zo lekker maakt.
Eens je deze geproefd hebt, zal je nooit nog een Lotus frangipane willen eten, want die smaken echt naar iets industrieel.

Nadeel voor de Avian frangipane : moeilijk te verkrijgen.
Niet te vinden in Delhaize, Colruyt, Carrefour, Aldi, … maar enkel te vinden in tankstations en automaten in bedrijven of scholen.
Als iemand deze weet te vinden in een winkel, laat zeker iets weten! 😊

149-1.jpg

Terug
Bovenaan