Bieren in huis

z4trMoj.jpg

- Hapkin
- Duvel
- Vedett IPA
- Gouden carolus (1 fles whiskey infused en 4 gewone )
- Carlsberg als pils
- Triple karmeliet
- Cornet

Van allen max 3 flesjes, ik wissel regelmatig af. Breng regelmatig iets nieuws mee om te proeven maar heb toch mijn vaste smaken.
En dan nog een klimaatkast voor wijn / champagne.

Zo’n frigo wil ik ook wel, maar het probleem is da ik ni kan stoppen na 1 als ik weet dat er nog veel staan te wachten, voor ge het weet zijt ge 3-4 zware bieren verder.

Ik heb ook de revolutionaire Rochefort Nano, waarin je welgeteld 1 spermacel in kan bevriezen.

Bevriest geweldig.

Alleen vind ik de Rochefort Nano niet meer terug. Had een Bluetooth functie, maar geeft toch networkproblemen. De melkboer heeft mij echter verzekerd dat zijn app wél rocheforde.

Ja, rocheforen is het nieuwe werkwoord dat over de al dan niet virtuele tongen gaat, ik ben weliswaar geen fan van turbotaal, maar van mij mag rocheforen het Van Dale woord van het jaar 2021 worden.

Ik hoor je nu al zeggen: hoe bevries je nu 1 spermacel?

Koop de Microsoft implementatie GOT-TO-P van PH-to-USB standaard, voor de leken: PH staat voor PeeHole.

Ge hebt ook de Hercules Digi-Pee PH-to-USB, maar die geeft latency problemen.

Dan is er ook nog de Rochefort Nano Shrimp-It

Het apparaat waarmee je welgeteld 1 spermacel van een @Shrimpy kan bevriezen.

Dit apparaat is zo duur, dat er welgeteld maar één zo'n apparaat in-house bij Rochefort bestaat op de hele wereld en dit op een geheime locatie.
Ja, de spermacelbevriesindustrie is big business.

Rochefort is dan ook een multinational die 500x meer waard is dan Elon Musk + het GDP van China & Amerika tesamen.

En het sperma van @Shrimpy is zo perfect dat alleen wie veel poen heeft 1 bevroren spermacel van @Shrimpy kan kopen.

Momenteel is de Spermo zelfs nog in waarde aan het stijgen. Op dit ogenblik heb ik 0,0000000000000000000000000155488 Shrimpo.

Noem mij maar mijnheer euromiljardair. 😎

Maes want t was korting, Export 8, bolleke (Koninck) en een of ander blond bier waar ik de naam niet van ken.

Jupiler en kleinen duvel.

2 weken terug nog is nen hoop proeverkes gaan halen.. de vriendin is alleen te gek van belgische bieren dus elke keer als ik weg ben zit ze in de frigo :cry: en ik had nog zoeen goesting in da goudbandje!

mijn bierfrigo
AoJUQb2.jpg

en in mijn gewone frigo zit nog chimay 7 en 9 , Orval, St Bernardus 12, en dan nog wat allerlei om te proeven.

verder staat er nog in de kelder van mijn ouders (daar ikzelf geen heb) 2 bakken Orval te rijpen tot ze 6 jaar zijn (nog 2 jaar geduld) en nog mijn collectie Geuze Megablend van 2017 en 2019 waar ik jaarlijks een fles van proef.
Aja en ook nog een paar Westvleteren 12 die ik laat rijpen.

Terug
Bovenaan