Ik kwam het daarnet op Facebook tegen (gesponsord bericht), maar de code is al vervallen precies![]()
Het is ondertusseb MEGAPACK50 geworden blijkbaar, code geldig tot 11/06
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kwam het daarnet op Facebook tegen (gesponsord bericht), maar de code is al vervallen precies![]()
Het gaat dan toch over dit pakket neem ik aan?Het is ondertusseb MEGAPACK50 geworden blijkbaar, code geldig tot 11/06

Die code is van al een paar maanden geleden dus die zal idd al wel vervallen zijn.
sinds de heropening van de horeca is het schandalig hoeveel ze vragen voor een pintje.
hier net buiten brugge, betaal je al gauw 2,30 euro voor een simpele pint. en das dan vaak nog eens primus of cristal alken.... pfff
ik ben dan ook overgeschakeld, en drink liever een tripel karmeliet of westmalle. deze is prijs / kwaliteit toch veel beter,
vaak betaal je daar maar 3,5 euro voor, is meteen 33 centi liter , en je drinkt die dan ook veel trager op. na een stuk of 3 ben je dan toch wel boven je theewater, en stop je automatisch
voor mij geen gewone pintjes meer. das voor thuis met maten.

Orval is IMO de uber-pale ale.

Deze man weet waarover hij spreekt
Ik heb voor het eerst Rochefort Tripel gekocht, vooralsnog geen even grote fan als van de 8 of 10.
Zeer veel bezinksel heb ik ook gemerkt, is dat iets wat andere ook gemerkt hebben of is het toevallig m'n batch?
Orval en Troubadour Magma, wat een absoluut genot om die bieren te drinken. Gewoon al om rond te walsen in je mond om al je smaakpapillen te doen ontwaken. Morgenmiddag moet ik even langs Delhaize, ik zal me nog eens een voorraadje inslaan.Orval is IMO de uber-pale ale.
… en als je pale ale breed bekijkt dan kan ik ook de Viven Imperial IPA en Viven Master IPA aanraden, alsook de Troubadour Magma.
Bij mij zat in er in de Rochefort Tripel ook redelijk veel bezinksel bij de eerste die ik dronk. Nu recent nog enkele flesjes gekocht maar nog niet naar gekeken.

Orval en Troubadour Magma, wat een absoluut genot om die bieren te drinken. Gewoon al om rond te walsen in je mond om al je smaakpapillen te doen ontwaken. Morgenmiddag moet ik even langs Delhaize, ik zal me nog eens een voorraadje inslaan.
@shiftyke verwacht zeker geen Orval. Ook al valt de troubadour magma strikt genomen onder de ruime classificatie van Pale ale, een IPA is wel iets compleet anders dan een Orval (zo is er maar een).

Hier ookOrval is toch ook een van die bieren dat ik ontzettend graag drink, allemaal begonnen door Willy's en marjetten. Super trappist.

Betekent dat dan dat je alle trappisten al gedronken hebt en er een paar daar van niet lekker vindt?Ik drink bijna alle trappisten graag, zelfs die buiten België. Die Oostenrijkse trappisten vind ik ook niet slecht.
Dan toch met een toastje met zalm bij zeker?Hier ook![]()