Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat heeft volgens mij toch veel minder te maken met van alle walletjes willen eten of moraal ridder zijn. Ze zien Nick gewoon als enorme bedreiging om het spel te kunnen winnen. Nick is ook helemaal niet iemand dat bij iedereen zit te slijmen om daar goed bij te staan.jaja.. tis nog maar een week geleden dat ik hier zei dat Nick de volgende ging zijn he... (of er zelf uitgaan uit frustratie) en komt toch akelig dicht in de buurt
Ter verduidelijking, ik heb niets tegen die kerel he.. maar was voor mij al lang duidelijk, in BB moet je zeker niet de lul uithangen zoals sommige anderen. Maar teveel de witte moraal ridder willen zijn in een groep werkt ook averechts. Je kan niet van alle walletjes willen eten in een competitieve omgeving.
Ik zie Nick toch niet van alle walletjes eten.jaja.. tis nog maar een week geleden dat ik hier zei dat Nick de volgende ging zijn he... (of er zelf uitgaan uit frustratie) en komt toch akelig dicht in de buurt
Ter verduidelijking, ik heb niets tegen die kerel he.. maar was voor mij al lang duidelijk, in BB moet je zeker niet de lul uithangen zoals sommige anderen. Maar teveel de witte moraal ridder willen zijn in een groep werkt ook averechts. Je kan niet van alle walletjes willen eten in een competitieve omgeving.
Wat heeft hij daar al persoonlijk bereikt waardoor je hem als winner kan zien? Dat hij alle dagen kookt? Heeft hij al meest in de groeps pot bijgedragen/gewonnen? Die "bedreiging" om te winnen is een uitspraak die daar al sinds week 1 meegaat (niet alleen over Nick) en is gewoon een placebo om geen andere reden te moeten geven om er iemand uit te wippen imoDat heeft volgens mij toch veel minder te maken met van alle walletjes willen eten of moraal ridder zijn. Ze zien Nick gewoon als enorme bedreiging om het spel te kunnen winnen.
Dat "winnen" hangt af van de buitenwereld en het "geluk" in een proef dat het iets is dat net je ding is. Voor de rest is het enkel je medebewoners zo goed mogelijk opvrijen om niet op hun lijstjes te komen staan.Dan kijk jij niet goed.. als hier de live openstaat is hij de enige MAN die ik zoveel zie "vezelen" over anderenIk zie Nick toch niet van alle walletjes eten.
In tegenstelling tot sommige anderen.
Ja zelfs meer dan Jerrel
Of de camera's en BB pikken hem er meer uit.Toch al verscheidene opdrachten tot goed einde gebracht...Wat heeft hij daar al persoonlijk bereikt waardoor je hem als winner kan zien? Dat hij alle dagen kookt? Heeft hij al meest in de groeps pot bijgedragen/gewonnen? Die "bedreiging" om te winnen is een uitspraak die daar al sinds week 1 meegaat (niet alleen over Nick) en is gewoon een placebo om geen andere reden te moeten geven om er iemand uit te wippen imoDat "winnen" hangt af van de buitenwereld en het "geluk" in een proef dat het iets is dat net je ding is. Voor de rest is het enkel je medebewoners zo goed mogelijk opvrijen om niet op hun lijstjes te komen staan.
Omdat Nick ook gewoon heel goed in de groep ligt, ze weten dat hij populair is en zowel fysiek als mentaal niet zwak is. En als je de livestream vaak kijkt dan zie je ook dat Nick niet bij iedereen langs gaat om te liggen slijmen en hun hart te winnen. Er zijn inderdaad bewoners die hij meer in vertrouwen neemt en dan is het ook vrij normaal dat je daar bepaalde onderwerpen open met bespreekt.Wat heeft hij daar al persoonlijk bereikt waardoor je hem als winner kan zien? Dat hij alle dagen kookt? Heeft hij al meest in de groeps pot bijgedragen/gewonnen? Die "bedreiging" om te winnen is een uitspraak die daar al sinds week 1 meegaat (niet alleen over Nick) en is gewoon een placebo om geen andere reden te moeten geven om er iemand uit te wippen imoDat "winnen" hangt af van de buitenwereld en het "geluk" in een proef dat het iets is dat net je ding is. Voor de rest is het enkel je medebewoners zo goed mogelijk opvrijen om niet op hun lijstjes te komen staan.
Door de matige opdrachten zit er geen winnaar in dat huis want ze moeten niks uitdagend doen..Wat heeft hij daar al persoonlijk bereikt waardoor je hem als winner kan zien? Dat hij alle dagen kookt? Heeft hij al meest in de groeps pot bijgedragen/gewonnen? Die "bedreiging" om te winnen is een uitspraak die daar al sinds week 1 meegaat (niet alleen over Nick) en is gewoon een placebo om geen andere reden te moeten geven om er iemand uit te wippen imoDat "winnen" hangt af van de buitenwereld en het "geluk" in een proef dat het iets is dat net je ding is. Voor de rest is het enkel je medebewoners zo goed mogelijk opvrijen om niet op hun lijstjes te komen staan.
Ondertussen kan je niet anders doen in dat huis.. Nauwelijks opdrachten en over persoonlijke dingen ben je al uitgepraat denk ik. Ze maken ook niets nieuws mee. In de 2 groepjes zijn ze dus enkel nog maar bezig met elkaar.Dan kijk jij niet goed.. als hier de live openstaat is hij de enige MAN die ik zoveel zie "vezelen" over anderenJa zelfs meer dan Jerrel
Of de camera's en BB pikken hem er meer uit.
Inderdaad.. maar komt op hetzelfde neer als wat ik zegDoor de matige opdrachten zit er geen winnaar in dat huis want ze moeten niks uitdagend doen..
Momenteel is het enkel een populariteitswedstrijd. Zowel in het huis als bij de kijkers. Zowel Michel als Nick zijn populair bij de kijkers. Zou zonde zijn dat ze er zo uit gespeeld worden omdat er in het huis een afspraak is door een kliek dat samenspant, er niet transparant over is en ondertussen de sympathie van de kijken is verloren.
Niets tegen hem persoonlijk, want ik ken hem niet. Kan ook maar afgaan op wat ik zie daar logische gevolgen uittrekken. Maar aannemen als kijker dat je wint omdat je de goedheid himself bent is niet het spel 
Wat is het spel eigenlijk? 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld? Toen Matt en Jerrel binnen kwamen en ze vertelden over de rellen in Nederland, sportuitslagen etc. Geen idee of dat vroeger ook mocht. Hetzelfde met Pat zijn kleinzoon die geboren werd.. Als je mee doet zou je moeten weten dat je alles mist van daarbuiten en je van niets weet.Inderdaad.. maar komt op hetzelfde neer als wat ik zegNiets tegen hem persoonlijk, want ik ken hem niet. Kan ook maar afgaan op wat ik zie daar logische gevolgen uittrekken. Maar aannemen als kijker dat je wint omdat je de goedheid himself bent is niet het spel
![]()

Olaa ! Dit wordt dan wel héél interessant. Michel of Nick die immuun zijn zou wel top zijn, moest een van beiden genomineerd zijn en Jerrel zou er ook op staan dan is het mss wel heel simpel.Naomi kan iemand immuun stemmen trouwens door het weekspel!!!!
Dan zetten ze toch gewoon Nick of Michel tegen een Liese of een Naomi?Olaa ! Dit wordt dan wel héél interessant. Michel of Nick die immuun zijn zou wel top zijn, moest een van beiden genomineerd zijn en Jerrel zou er ook op staan dan is het mss wel heel simpel.
Mja ze weten natuurlijk niet wat Naomi gaat doen natuurlijkDan zetten ze toch gewoon Nick of Michel tegen een Liese of een Naomi?

Inderdaad... maar ik denk niet dat het kinderclubje bij hun originele plan gaat blijven. Die zijn ook onzeker nuHet spijtige is dat ze niet door hebben dat Michel en Nick in gevaar zijn en ze het wss op Julie zet.