Big Brother 2021

Big Brother 2021

Nick en Michel steken toch echt wel met kop en schouders boven de rest uit hoor. Persoonlijk, sociaal, mentaal, fysiek, op alle vlakken eigenlijk.
Zowel het publiek als de mensen in het huis zijn het daar over eens hoor. Als ze op de bank komen is het puur door tactische stemmen.
Die tactische stemmen zijn dan weer een gevolg van gemanipuleer omdat BB een vrijstelling heeft gegeven voor de drie nieuwe.

Trouwens net uit de bus: Naomi kan iemand immuun stemmen door het weekspel!!!!
Als ik het kinderclubje hoor paniek(roddelen) dan zou het wel eens Jerrel en Julie kunnen worden ;)

SAY WHUT !, ge kunt die mannen nu ZO hard kloten als ge wilt.

Moet ze het deze week gebruiken ? Of mag ze het bijhouden voor haar eigen later in het spel ?

En op zich als een naomi echt wil winnen zal er bij haar ook een belleke moeten gaan rinkelen dat met michel en nick in de finale zitten altijd verliezen gaan zijn . Dus puur op spel gezien zou zij er ook baat bij hebben als die eruit gaan .
Als ze nu iemand laat gaan uit het eigen groepje zal ze sowieso niet in de finale geraken, tenzij BB beseft dat de kijker zal afhaken in dit scenario.

Als ze nu iemand laat gaan uit het eigen groepje zal ze sowieso niet in de finale geraken, tenzij BB beseft dat de kijker zal afhaken in dit scenario.
Of de laatste die in hun groepje overblijven word zoiezo de winnaar waarschijnlijk . Want die krijgen de stem van nick , michel , ... allemaal achter hun .

Thomas gooien ze al onder de bus in de uitzendingen en dan nu deze doodsteek van BB.
Het groepje hangt echt met spuug en plaktouw aan elkaar.

Zoey: ik doe dan een safe stem... op Mike ofzo
Jerrel: Ja, maar dan kom ik er op.....
Zoey: uhuh.... I know

Geen van hun gaat in de finale komen als Jerrel naar huis gaat donderdag gok ik ;)

haha eerst waren ze allemaal "one team", en nu dat ze dik gescheten zijn (goed opgelost wel door BB, da moetek toegeven) laten ze elkaar allemaal vallen gelijk bakstenen..

Maar dat is toch het spel... je kan toch onmogelijk een "TEAM" zijn... wat is dat nu... :D
Tuurlijk is het iedereen voor zichzelf... ja zelfs Nick... Ik citeer zijn uitspraak toen hij wist dat hij kon deelnemen:

"De eerste nieuwe deelnemer is de Kempenaar Nick. Hij omschrijft zichzelf als een rustige, spontane jongen. Maar vanbinnen is hij een echt competitiebeest en gaat hij dus echt voor de overwinning.
Zo leeft hij ook volgens het motto: “Als iemand mij pakt, moet ik diegene twee keer zo hard terugpakken.”

Vandaar mijn eerdere WOLF in SCHAPEVACHT opmerking ;)

Maar dat is toch het spel... je kan toch onmogelijk een "TEAM" zijn... wat is dat nu... :D
Tuurlijk is het iedereen voor zichzelf... ja zelfs Nick... Ik citeer zijn uitspraak toen hij wist dat hij kon deelnemen:

"De eerste nieuwe deelnemer is de Kempenaar Nick. Hij omschrijft zichzelf als een rustige, spontane jongen. Maar vanbinnen is hij een echt competitiebeest en gaat hij dus echt voor de overwinning.
Zo leeft hij ook volgens het motto: “Als iemand mij pakt, moet ik diegene twee keer zo hard terugpakken.”

Vandaar mijn eerdere WOLF in SCHAPEVACHT opmerking ;)
Is ook zo maar er is een verschil tussen een organisch bondje van mensen die het met elkaar kunnen vinden en iets puur strategisch.

haha eerst waren ze allemaal "one team", en nu dat ze dik gescheten zijn (goed opgelost wel door BB, da moetek toegeven) laten ze elkaar allemaal vallen gelijk bakstenen..
Was al begonnen voor die immuniteitskwestie. Dat is een natuurlijk gevolg omdat je een tactisch blok wil maken met spelers die totaal niet volwassen in het spel staan. Thomas kon dit wel doen met een Jowi, Daan etc. Maar met een Jill en Jerrel die beiden labiel zijn was dit niet haalbaar. Tactische blunder van Thomas, maar had waarschijnlijk nauwelijks alternatief vermits de andere hem doorhadden vanaf het begin.

Denk dat Naomi gaat horen van BB wie genomineerd is en dat zij dan kan kiezen om iemand vrij te stellen , die dan word vervangen door de volgende met de hoogste stemmen

Denk dat Naomi gaat horen van BB wie genomineerd is en dat zij dan kan kiezen om iemand vrij te stellen , die dan word vervangen door de volgende met de hoogste stemmen
Stel je voor dat zij niet bij de eerste 2 zit maar wel Nick en Michel. Dat ze Nick vrijstelt en ze zo zelf tegenover Michel komt te staan. :D

amai die grap met die emmer. Denk als julie die duur opende er een bom ontplofte.
Ik zag die emmer daar deze nacht op de live stream ineens staan toen ik nog even keek of er nog beweging in het huis was.
Wie heeft die daar eigenlijk geplaatst?
Wie heeft die nu op zijn kop gekregen?

Ik zag die emmer daar deze nacht op de live stream ineens staan toen ik nog even keek of er nog beweging in het huis was.
Wie heeft die daar eigenlijk geplaatst?
Wie heeft die nu op zijn kop gekregen?
Thomas en mike dacht ik, en Michel hed dieje emmer half over zich gekregen maar heeft er amper aandacht aan besteed..

Terug
Bovenaan