Echt belachelijk hoe die kneus van een Matt zo gemakkelijk gemanipuleerd wordt om toch maar hun gameplan te laten werken.
Ze zijn hem zelf al kotszat, Jill ontwijkt hem al heel de tijd, maar toch gaat hij als een braaf hondje luisteren naar baasje Thomas.
"Nou thoom op wie moet uk stemmen dan?! Een eigen mening heb ik niet namelijk"
Op deze manier is er echt geen kut meer aan. De connectie van de belgen+michel is tenminste nog echt, maar die gaan nu dus voor de slagbijl door wat mensen die uit noodzaak met elkaar omgaan omdat ze toch samen moeten stemmen hoor.
Om maar te zwijgen van de eerlijkheid bij de huismeesteropdracht... of de 3 onverdiende vrijstellingen... ochja, big brother zelf is dus gwn een kontlikker van thomas en jill
Als die zieligaard van een thomas als winnaar uit dit programma komt....
Dit zou het perfecte moment zijn voor open nominaties. In de woonkamer, luid en duidelijk voor iedereen. Dát verwacht ik van big brother. Maar neen. Wat flauw doen over haatreacties op internet. Echt? Anno 2021.
Wat een flauwe editie dit jaar zeg, damn.
Ze zijn hem zelf al kotszat, Jill ontwijkt hem al heel de tijd, maar toch gaat hij als een braaf hondje luisteren naar baasje Thomas.
"Nou thoom op wie moet uk stemmen dan?! Een eigen mening heb ik niet namelijk"
Op deze manier is er echt geen kut meer aan. De connectie van de belgen+michel is tenminste nog echt, maar die gaan nu dus voor de slagbijl door wat mensen die uit noodzaak met elkaar omgaan omdat ze toch samen moeten stemmen hoor.
Om maar te zwijgen van de eerlijkheid bij de huismeesteropdracht... of de 3 onverdiende vrijstellingen... ochja, big brother zelf is dus gwn een kontlikker van thomas en jill
Als die zieligaard van een thomas als winnaar uit dit programma komt....
Dit zou het perfecte moment zijn voor open nominaties. In de woonkamer, luid en duidelijk voor iedereen. Dát verwacht ik van big brother. Maar neen. Wat flauw doen over haatreacties op internet. Echt? Anno 2021.
Wat een flauwe editie dit jaar zeg, damn.
. Helaas vind ik het wel moeilijk om oprecht met zin te kijken wegens de huidige gang van zaken. Geen idee of het de nostalgie van vroeger is maar zwaar teleurgesteld in deze editie. Theo die op het matje geroepen werd was al een begin, maar wat ze die Jerrel allemaal laten uitsteken.
.