Big Brother 2021

Big Brother 2021

Echt belachelijk hoe die kneus van een Matt zo gemakkelijk gemanipuleerd wordt om toch maar hun gameplan te laten werken.

Ze zijn hem zelf al kotszat, Jill ontwijkt hem al heel de tijd, maar toch gaat hij als een braaf hondje luisteren naar baasje Thomas.
"Nou thoom op wie moet uk stemmen dan?! Een eigen mening heb ik niet namelijk"

Op deze manier is er echt geen kut meer aan. De connectie van de belgen+michel is tenminste nog echt, maar die gaan nu dus voor de slagbijl door wat mensen die uit noodzaak met elkaar omgaan omdat ze toch samen moeten stemmen hoor.

Om maar te zwijgen van de eerlijkheid bij de huismeesteropdracht... of de 3 onverdiende vrijstellingen... ochja, big brother zelf is dus gwn een kontlikker van thomas en jill

Als die zieligaard van een thomas als winnaar uit dit programma komt....

Dit zou het perfecte moment zijn voor open nominaties. In de woonkamer, luid en duidelijk voor iedereen. Dát verwacht ik van big brother. Maar neen. Wat flauw doen over haatreacties op internet. Echt? Anno 2021.

Wat een flauwe editie dit jaar zeg, damn.

Die Thomas, zo ne valse zeikzak.. ik hoop dat als z'n plan nu lukt, t later in t spel mislukt en ze zich tegen hem keren.. hopen dat Matt de juiste keuze ga maken.. ik kijk zoiezo niemmeer moesten Nick/Michel eruit gaan..
Zou het zalig vinden mochten alle Belgen en Michel effectief vertrekken mochten ze Michel en Nick tegen elkaar zetten.

De reacties op sociale media zijn snoeihard voor Thomas en zijn kliek en Big Brother zelf.

Nu ligt die Jill weer te bleiten (Hollandse stream) en is ze enorm onzeker omdat Thomas heel de boel manipuleerd en ze zich hier niet leuk in voelt..

Nu ligt die Jill weer te bleiten (Hollandse stream) en is ze enorm onzeker omdat Thomas heel de boel manipuleerd en ze zich hier niet leuk in voelt..
Leuke plottwist mochten ze Thomas tegenover jerrel zetten. Maar is wishful thinking. Dan kan Thomas zijn moeder hem nog eens de raad geven 'van sociaal te zijn'..

Ik weet niet 100% zeker of ik het goed heb gehoord, maar Mike gaf net in de hottub aan dat hij niet op die mensen gaat stemmen. Als hij dit oprecht meent gaat het snel gedaan zijn met Thomas zijn gemanipuleer.

Mike trekt sowieso de laatste tijd veel op met dat groepje, dus zou dan ook maar belachelijk zijn als ie dan opeens Michel en Nick gaat stemmen.

Vind dat eigenlijk nog spannend en leuk om te volgen, die bondjes + gaat alles zoals verwacht verlopen of niet.
In het beste geval voor Thomas zou hij met Jerrel en Matt in de finale moeten raken. Als hem dat lukt dan verdient hij het om te winnen.

Thomas die Jerrel troost als hij donderdag genomineerd is:

giphy.gif

Openlijk nomineren zou leuk zijn maar dat kunnen ze niet doen, wie dan laatst aan beurt is kan gewoon veilige stemmen uitbrengen.
Is in eerdere edities wel gedaan. Gaat wel. Dán moet je pas echt "het spel spelen" zoals ze zo graag zeggen. Ballen hebben, en op de lijst zetten wie je op de lijst wil zetten. Ben dan wel eens heel benieuwd wat een Zoey en Mike doen. En hoe eindeloos Thomas en Jill gaan whinen nadien dat ze buiten de groep vallen. Dan zullen we de sterke spelers echt zien, en niet degene die bevoordeeld worden.

En als je dan als laatste veilig zou gaan stemmen, tja, dan antwoord ik nog eens in hun woorden: "ma da is het spel"...

Had niet door dat er hier een big brother thread was. Nick is namelijk een vriend van mij dus wel tof dat hij hier geapprecieerd wordt. 😄. Helaas vind ik het wel moeilijk om oprecht met zin te kijken wegens de huidige gang van zaken. Geen idee of het de nostalgie van vroeger is maar zwaar teleurgesteld in deze editie. Theo die op het matje geroepen werd was al een begin, maar wat ze die Jerrel allemaal laten uitsteken.

BB is Jerrel aan het beschermen. Die zou gezegd hebben dat hem mee zijn sjacoche den Michel zou willen slaan. Hebben ze niet laten tonen ze, ze zijn hem aan het verdedigen.

Ook zei Jerrel nog dat hem zat te bidden dat Michel de opdracht niet zou winnen, oke, was aan de andere kant ook wel zo maar het is niet den Michel die voor de problemen zorgde.

Thomas die kan ik ook niet af , irritante wezel is datte, dat is toch ook een simpele kerel, zou nooit ne maat van mij worden en die Jill is zoals ik al zei geen groot licht. En dan dien 19 jarige is nog groen achter zijn orens, ik denk beïnvloedbaar.

Tv kijken moet leuk zijn maar ik zit me hier al een hele week te ergeren haha.
Ik mis den Theo toch wel, die heeft nooit zo dwaas zitten doen als Jerrel.

Mocht Nick er bv uitvliegen , ze zouden er al moeten uitgaan, Michel/Julie/Noami/Liese etc... zal wel niet gebeuren maar dat zou wat geven. :).

Terug
Bovenaan