Big Brother 2021

Big Brother 2021

Jammer wel, maar aan de andere kant wel wat karma. De Nederlandse kant is goed verzwakt, en als ik een beetje naar de reacties kijk dan hebben de Nederlandse kijkers het zelf ook een beetje gehad met Nathalie en Daniëlle.

Enfin, zal mss weer een extra bewoner bij komen dan ?

Jowi ook net verklaard op de live stream dat ie er effectief uit gaat, heel veel Engels weer ertussen, das wel echt irritant.

Heel Big Brother valt toch in duigen. Ze gaan al gaan lopen vooraleer ze genomineerd worden. Ze hebben toch echt de box van Pandora geopend. Blijkbaar is wel een heel stuk van die pubquiz niet uitgezonden. Zouden harde tweets richting Nathalie geweest zijn. Daarom dat die sfeer daar hing.

Voor mij hoeven er eigenlijk geen mensen bij te komen. Op die manier kan iemand met 30dagen in het huis te zijn, gaan lopen met de hoofdprijs.

Ola, ik zet voor het eerst de stream eens op en Jowi, Daniëlle en Nathalie bollen het af. :LOL:
Hoe, dus iedereen is het daar aan het afbollen? Ik denk dat ze zich bij SBS ook al zullen beklagen dat ze terug met dat programma begonnen zijn. Toont ook wel aan hoe weinig wilskracht die huidige generatie wannabe-influencers hebben. Ik kan me niet herinneren dat uit het allereerste seizoen zoveel mensen vrijwillig vertrokken zijn.

Spillie wou toch ook vertrekken en kijk hoe hij het heeft gedaan.

Veel te veel ruggengraatloze mensen in dat spel. Niet zo onlogisch natuurlijk aangezien er geen enkele West-Vlaming mee deed. :unsure:

Ik vraag me af of ze nu 3 weken niet moeten nomineren.
nu wordt het wel moeilijk op wie ze binnenkort moeten gaan nomineren

Ik haat eigenlijk heel dat vriendjes gedoe.. Akkoord dat ge naar elkaar toegroeit, maar "ik ga niet op u stemmen ze" is mega dwaas. Om te beginnen moeten nominaties niet besproken worden. Da's een grotere mindfuck voor de genomineerde. Nu is alles al zo uitgeteld en kunnen ze weten wie er genomineerd is.

Nominaties zou voor drama moeten zorgen.

In de eerste editie was er maar om de twee weken een exit, zou me niet verbazen moesten ze het vanaf nu ook zo gaan doen. De ene week bekendmaking nominaties, week er na exit, enz. In dat geval zitten ze nu ook ideaal op schema om tegen april met 3 of 4 de finaleweek in te gaan (de finale is op vrijdag 9 april).

Had niet meer gekeken sinds woensdag en nu vertrekken er opeens 3? What happened? 😅

Toch wel echt een flop. Nix te doen in dat huis, saaie opdrachten en heel slechte casting.

Terug
Bovenaan