Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jowi gaat het huis vrijwillig verlaten.

Hoe, dus iedereen is het daar aan het afbollen? Ik denk dat ze zich bij SBS ook al zullen beklagen dat ze terug met dat programma begonnen zijn. Toont ook wel aan hoe weinig wilskracht die huidige generatie wannabe-influencers hebben. Ik kan me niet herinneren dat uit het allereerste seizoen zoveel mensen vrijwillig vertrokken zijn.Ola, ik zet voor het eerst de stream eens op en Jowi, Daniëlle en Nathalie bollen het af.![]()
Bij hem kan ik het nog begrijpen want die was toch niet oorspronkelijk van hier?Niet slecht. Dan wordt er weer een mondje Nederlands gesproken op de vloer.
Ik haat eigenlijk heel dat vriendjes gedoe.. Akkoord dat ge naar elkaar toegroeit, maar "ik ga niet op u stemmen ze" is mega dwaas. Om te beginnen moeten nominaties niet besproken worden. Da's een grotere mindfuck voor de genomineerde. Nu is alles al zo uitgeteld en kunnen ze weten wie er genomineerd is.Ik vraag me af of ze nu 3 weken niet moeten nomineren.
nu wordt het wel moeilijk op wie ze binnenkort moeten gaan nomineren
Ik vraag me af of ze nu 3 weken niet moeten nomineren.
nu wordt het wel moeilijk op wie ze binnenkort moeten gaan nomineren