Monkytiger
Well-known member
Kapotlachen met Nick deze aflevering. Eerst in de douche met de menstruatiecup en dan onder zijn dekentje met het twerken. Wat een held.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook wel dat er moeite zal gedaan worden om de nieuwe op te nemen in de groep.Ik vind zelfs dat de Big Brother-stem veel relaxter en gezelliger overkomt in zijn interactie met de bewoners, alsof de productie de NL-kliek ook gewoon echt beu was en het nu pas leuk begint te vinden
Ben wel benieuwd naar de nieuwe bewoners, al denk ik dat de huidige groep sowieso wel de nodige moeite zal doen om hen gewoon mee op te nemen in de groep.
De waarheid mag toch gezegd worden??Big brother kruipt nogal in Thomas zijn gat. Met die blauwe ballen opdracht 'Goed gedaan, vooral Thomas.' En na de dance marathon ook weer. 'Ik zag veel inzet, vooral bij Thomas.'
Dat vraag ik mij ook af, de programma's die ze nu vanaf deze week voor Big Brother uitzenden hadden ze even goed gewoon erna kunnen plaatsen.Waarom zenden ze eigenlijk de zoveelste keer Geubels en De Belgen uit ipv BB?
BB is toch bijna geene BB meer vind ik.
Het is mega soft, ze worden niet op de proef gesteld, ze hebben grote mond over seks en dat ze niet preuts zijn, maar in de praktijk houden ze hun kleren aan onder den douche.
)Ahnee![]()

dat is één aspect, het andere is precies dat die opdrachten wel altijd heel makkelijk haalbaar zijn?Nu dienen de boodschappen die ze moeten doen enkel voor de luxe artikelen en extra's.
dat is één aspect, het andere is precies dat die opdrachten wel altijd heel makkelijk haalbaar zijn?

Ik loop nog een aflevering achterDe vorige wel maar deze, met die balletjes, leek me toch echt niet zo makkelijk en ze hebben dan ook "maar" 100€.![]()

Eigenlijk ook helemaal niet eerlijk dat een bewoner die er wel 100 dagen in zit evenveel kans maakt als iemand met de helft van de dagen.Weer nieuwe bewoners op komst
Het concept van 100 dagen in een huis wordt wel serieus uitgehold.
Hij toch niet alleen? Maakt mij niet uit hoor heb niks tegen die jong. Viel me gewoon op. Krijgt ook een gitaar, zomaar.De waarheid mag toch gezegd worden??
Thomas gaat voor de volle 100% voor iedere opdracht, dat hebben we de laatste weken al altijd kunnen zien.
Het is ook niet dat hij de enige is die complimenten krijgt, dat gebeurd ook bij andere bewoners.Hij toch niet alleen? Maakt mij niet uit hoor heb niks tegen die jong. Viel me gewoon op. Krijgt ook een gitaar, zomaar.
Ook in vorige seizoenen kwamen er later nog nieuwe bewoners bij, waarom is dat nu dan ineens onzin?Nieuwe bewoners in BB sturen? Gebeurt dat? Wat een onzin!
Het hele concept van big brother is dat je 100 dagen van de buitenwereld totaal afgezonderd zit.
Als ze nu nieuw volk naar binnen sturen dan kunnen die lustig delen wat er allemaal in het nieuws geweest is, bovendien hebben die ook naar big brother kunnen kijken en weten die alles wat er achter iemand zijn rug gezegd werd, wie opdrachten deed mislukken, hoe de mensen in beeld gebracht werden, wie populair is bij de kijkers enzovoort.