Big Brother 2021

Big Brother 2021

Kapotlachen met Nick deze aflevering. Eerst in de douche met de menstruatiecup en dan onder zijn dekentje met het twerken. Wat een held.

Nick is echt ne geniale gast hahahaha. Heb me goe geamuseerd vandaag met de aflevering, allemaal wel lolbroeken. Jill nog het meest van allemaal hahaha. Maar de rest vind ik ook wel fijn eigenlijk.

Big brother kruipt nogal in Thomas zijn gat. Met die blauwe ballen opdracht 'Goed gedaan, vooral Thomas.' En na de dance marathon ook weer. 'Ik zag veel inzet, vooral bij Thomas.'

Ik vind zelfs dat de Big Brother-stem veel relaxter en gezelliger overkomt in zijn interactie met de bewoners, alsof de productie de NL-kliek ook gewoon echt beu was en het nu pas leuk begint te vinden :D

Ben wel benieuwd naar de nieuwe bewoners, al denk ik dat de huidige groep sowieso wel de nodige moeite zal doen om hen gewoon mee op te nemen in de groep.
Ik denk ook wel dat er moeite zal gedaan worden om de nieuwe op te nemen in de groep.
Maar als er genomineerd moet worden is de kans toch groot dat de nieuwe meer stemmen zullen krijgen, omdat de meeste toch voor de huidige groep zullen kiezen.

Big brother kruipt nogal in Thomas zijn gat. Met die blauwe ballen opdracht 'Goed gedaan, vooral Thomas.' En na de dance marathon ook weer. 'Ik zag veel inzet, vooral bij Thomas.'
De waarheid mag toch gezegd worden??
Thomas gaat voor de volle 100% voor iedere opdracht, dat hebben we de laatste weken al altijd kunnen zien.

BB is toch bijna geene BB meer vind ik.
Het is mega soft, ze worden niet op de proef gesteld, ze hebben grote mond over seks en dat ze niet preuts zijn, maar in de praktijk houden ze hun kleren aan onder den douche.

Theo die er al uit is dienen kreeg ook een waarschuwing zoals een schoolkindje van je mag dat nimmer doen e, ronduit belachelijk. De andere bewoners moeten maar ballen aan hun lijf hebben om hem tot de orde toen te roepen of ze nomineren hem dan. Maar neen, BB gaat die daar gaan vermanen.
Ik meende wel dat ze dat bij Spillie ook hebben gedaan in der tijd maar ze wilden die er in houden en hebben naar het schijnt op hem zitten inpraten want die wou ook vertrekken, weet niet of dat verhaaltje klopt?

IK mis figuren zoals Betty en Spillie en nog enkele anderen, je kan ermee lachen met die Betty maar het was pure fun met die.

BB is toch bijna geene BB meer vind ik.
Het is mega soft, ze worden niet op de proef gesteld, ze hebben grote mond over seks en dat ze niet preuts zijn, maar in de praktijk houden ze hun kleren aan onder den douche.

Dat van die "preutsheid" is toch normaal? Er is een verschil tussen praten over uw seksleven, en uzelf naakt tonen he. Hier op het forum zijn er ook genoeg gebruikers die al heel wat verteld hebben over hun seksleven, maar daarom zouden die gebruikers ook geen naaktfoto's willen posten he (gelukkig maar in de meeste gevallen :p )

De bewoners weten ook wel dat anno 2021 elk stukje bloot (zeker van vrouwelijk schoon) zich massaal zal verspreiden op het internet, en ik kan me voorstellen dat ze daar niet op zitten te wachten. Het lijkt me ook niet dat er veel mensen zijn die bewust daarvoor naar Big Brother zouden kijken, om een blote tet te zien zijn er genoeg andere kanalen.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een pak softer en voorzichtiger allemaal maar dat is ook de tijdsgeest natuurlijk. En sowieso, moesten ze het wat harder maken zijn er volgende week helemaal géén kandidaten meer over...

Mij stoort het concept van de boodschappen nog het meeste, ze krijgen precies alles in de schoot geworpen, ik had de indruk dat ze vroeger veel meer moeite moesten doen om bepaalde dingen te verdienen. Nu dienen de boodschappen die ze moeten doen enkel voor de luxe artikelen en extra's.

Weer nieuwe bewoners op komst :D

Het concept van 100 dagen in een huis wordt wel serieus uitgehold.
Eigenlijk ook helemaal niet eerlijk dat een bewoner die er wel 100 dagen in zit evenveel kans maakt als iemand met de helft van de dagen.
Heel wat nominaties niet moeten meemaken, stressmomenten, opdrachten voor geld niet aan meegeholpen, voorkennis...

Ik zou als OG-bewoner toch een beetje zuur zijn hoor... een paar oké maar om de week nieuwe, pfff.
Verleng het dan op zijn minst voor een paar weken als ge echt out-of-the-box wilt doen. Doe ne keer zot.

Hij toch niet alleen? Maakt mij niet uit hoor heb niks tegen die jong. Viel me gewoon op. Krijgt ook een gitaar, zomaar.
Het is ook niet dat hij de enige is die complimenten krijgt, dat gebeurd ook bij andere bewoners.
Ik zie dus niet in waarom je commentaar geeft op het feit dat Thomas complimenten krijgt, maar niet als anderen complimenten krijgen?

Dat is niet "een gitaar", dat is Thomas zijn gitaar, zoals die ring van Jill (ring van haar grootmoeder)
Na die opdracht dat ze dat lied moesten maken heeft hij zijn gitaar terug moeten afgeven en nu heeft hij die dus wel gekregen.

Nieuwe bewoners in BB sturen? Gebeurt dat? Wat een onzin!
Het hele concept van big brother is dat je 100 dagen van de buitenwereld totaal afgezonderd zit.
Als ze nu nieuw volk naar binnen sturen dan kunnen die lustig delen wat er allemaal in het nieuws geweest is, bovendien hebben die ook naar big brother kunnen kijken en weten die alles wat er achter iemand zijn rug gezegd werd, wie opdrachten deed mislukken, hoe de mensen in beeld gebracht werden, wie populair is bij de kijkers enzovoort.
Ook in vorige seizoenen kwamen er later nog nieuwe bewoners bij, waarom is dat nu dan ineens onzin?

Dat weten ze ondertussen ook al allemaal in het huis, van de vorige lading nieuwe bewoners die erbij gekomen zijn (Patrick, Julie en Michel)

Terug
Bovenaan