Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.
Als ik het goed begrijp zijn er nu nog slechts een handvol mensen in het huis, die er oorspronkelijk zijn ingetrokken op oudejaar?
Dus de kans bestaat dat iemand 'wint' die er pas gaandeweg is ingekomen? Da's toch bs?
3 van de resterende 11 zijn erbij van het begin. Nick is er ook vrij vroeg bijgekomen en was sowieso de bedoeling (er zijn geen mensen moeten opstappen daarvoor)

3 van de resterende 11 zijn erbij van het begin. Nick is er ook vrij vroeg bijgekomen en was sowieso de bedoeling (er zijn geen mensen moeten opstappen daarvoor)

Nick zat al in het huis op het moment dat de uitzendingen van start gingen op tv dus die beschouw ik idd ook gewoon als een bewoner van "het begin".

Langs de andere kant kunnen de mensen die er later bijgekomen zijn niets aan doen dat ze pas later zijn kunnen beginnen omdat er 4 (of meer?) man zelfstandig is vertrokken. Je kan moeilijk tegen die mensen zeggen "jullie kunnen wel niet meer winnen" want dan had je nu nog 3 mensen in dat huis zitten?

Zou er tijdens de live donderdag geen bommeke door nick gegooid worden ? Hij zat gisteren avond in de hottub en het ging over heel het gedoe en hoe big brother echt alles manipuleert , en hij zei heel koel ik zeg niks meer laatste wat ik zeg is donderdag daarover .

Zou er tijdens de live donderdag geen bommeke door nick gegooid worden ? Hij zat gisteren avond in de hottub en het ging over heel het gedoe en hoe big brother echt alles manipuleert , en hij zei heel koel ik zeg niks meer laatste wat ik zeg is donderdag daarover .
Geen idee. Ik probeer me er niks wilds bij voor te stellen. Op die manier kan ik alleen maar verrast worden.

Het zou wel flauw zijn als hij niet verder wil als blijkt dat Michel en hij genomineerd zijn. Sowieso afwachten wat de nominaties gaan geven. Matt en Mike zijn precies toch nog niet helemaal mee met Thomas en Jill. Ik zou het toch beter vinden als er een verbod komt op het bespreken van nominaties en dat gewoon ieder voor zich gaat stemmen.

BB gaat hem er stilletjes aan uit willen want hij zit zit elke week wel te klagen over manipulatie :oops: of juist niet want trekt anders de beerput open.
Als het spel eerlijk gespeeld zou worden, dan zou Nick er nooit uit genomineerd worden. Maar met kinderclub vs volwassenen, tsja...

BB moet gewoon open nominaties doen nu. Iedereen één stem en liefst allemaal in de woonkamer kaarten op tafel.

Laatst bewerkt:
Ik had Nick idd ook wel iets horen zeggen in die hottub ivm donderdag maar heb ook totaal geen idee hoe of wat, zou idd heel jammer en flauw zijn moest ie een vertrek bedoelen... Dat de o.a. Nick en Michel al zelf aangeven dat de productie de boel draait en keert zegt wel veel. En Mike zie ik eerder naar de groep van Nick, Michel en co neigen.

Ik had Nick idd ook wel iets horen zeggen in die hottub ivm donderdag maar heb ook totaal geen idee hoe of wat, zou idd heel jammer en flauw zijn moest ie een vertrek bedoelen... Dat de o.a. Nick en Michel al zelf aangeven dat de productie de boel draait en keert zegt wel veel. En Mike zie ik eerder naar de groep van Nick, Michel en co neigen.
Hoe goed zou dat zijn. Als Michel eruit zou gestemd worden tegen Nick dat Nick dan het spel zou verlaten.

Héél het programma naar de zak en krijgen ze de boomerang van manipulatie vol in hun gezicht terug.

Hoe goed zou dat zijn. Als Michel eruit zou gestemd worden tegen Nick dat Nick dan het spel zou verlaten.

Héél het programma naar de zak en krijgen ze de boomerang van manipulatie vol in hun gezicht terug.
Das een lastige, ik hoop vooral dat het niet gebeurd uiteraard maar als het idd gebeurd dan mag er een hele grote beerput open. Alleen jammer voor de andere bewoners die natuurlijk daar ook (deels) in mee gesleurd gaan worden.

Das een lastige, ik hoop vooral dat het niet gebeurd uiteraard maar als het idd gebeurd dan mag er een hele grote beerput open. Alleen jammer voor de andere bewoners die natuurlijk daar ook (deels) in mee gesleurd gaan worden.
Alsof Liese, Julie en Naomi het nog plezant gaan vinden in die kindertuin als ze weten dat ze er toch 1 voor 1 uitvliegen. Grootste problemen in het programma:
België en nederland samen. Het evenwicht in de groep voor de kijkcijfers is klote en je krijgt rapper groepjes.
Saaie opdrachten zonder deftige inzet. Noch voor jezelf, noch voor de groep.
Ten slotte het openlijk mogen bespreken van stem afspraken en iedereen 2 stemmen.

Ze hebben geen idee dat Michel en Nick erop komen, dat zal het dus wel niet zjin.
Nee maar ik zie het wel gebeuren. Nick heeft er echt geen zin meer in als er spelletjes gespeeld worden :D
Hij zou eens moeten weten hoe ze Patrick geframed hebben op TV versus knuffelbeer Thomas...

En zoals hierboven inderdaad.. de meisjesclub vliegt er anders één na één uit en blijven we met snitch Zoey + kinderclub Jill, Matt, Thomas, Jerrel.

Schpannnnnend!

Jerrel verdient echt een pak rammel. Echt hatelijk kereltje. Hopelijk gaat die er snel uit. Michel is dan echt een toffe gast.

De zaterdag en zondag zijn er nooit afleveringen of vergis ik me? Maarja, ik lees alles via een twitter kanaal die sommige nieuwtjes posten ;).
Ben benieuwd hoe het nog mee dien Jerrel gaat nu of dien eindelijk eens wat verstandiger is geworden of niet? Al vrees ik daar voor haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
De zaterdag en zondag zijn er nooit afleveringen of vergis ik me? Maarja, ik lees alles via een twitter kanaal die sommige nieuwtjes poten ;).
Ben benieuwd hoe het nog mee dien Jerrel gaat nu of dien eindelijk eens wat verstandiger is geworden of niet? Al vrees ik daar voor haha.
Nee klopt. Op fok staan er ook streamverslagen etc als je wat meer wil volgen.

Nee klopt. Op fok staan er ook streamverslagen etc als je wat meer wil volgen.
Die zijn vrij compleet inderdaad. Respect voor al het werk dat hun erin steken.

Trouwens... Zoey is helemaal triest aan het worden van de fanmail. Haar gevoel dat ze alleen is wordt bevestigd en het groepje Naomi, Liese en Jill krijgt samen heel veel aandacht. De andere zullen nu ook wel stilletjes doorhebben dat ze niet te vertrouwen is want ze zit constant bij de anderen.

Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.
Als ik het goed begrijp zijn er nu nog slechts een handvol mensen in het huis, die er oorspronkelijk zijn ingetrokken op oudejaar?
Dus de kans bestaat dat iemand 'wint' die er pas gaandeweg is ingekomen? Da's toch bs?
Die kans dat er iemand wint die er achteraf was bijgekomen was er vroeger ook bij voorgaande seizoen.
Meer zelfs, dat is al gebeurd!
Er zijn geen mensen moeten opstappen, die hebben vrijwillig het huis verlaten.
Alleen de laatste drie nieuwkomers zijn er bij gekomen nadat er 3 weg zijn gegaan.
De twee vorige groepjes van 3 die ze erbij gestoken hebben was ook al zonder dat er mensen daarvoor weggegaan zijn (de normale exits niet meegeteld)
Langs de andere kant kunnen de mensen die er later bijgekomen zijn niets aan doen dat ze pas later zijn kunnen beginnen omdat er 4 (of meer?) man zelfstandig is vertrokken. Je kan moeilijk tegen die mensen zeggen "jullie kunnen wel niet meer winnen" want dan had je nu nog 3 mensen in dat huis zitten?
Er zijn 3 personen zelf opgestapt en nu vervangen door 3 anderen, we weten ook niet of ze die 3 extra er toch nog zouden bijgestoken hebben als die drie andere niet opgestapt waren.
Theo de 4de die ook zelf weggegaan is, was al eerder en toen is er die week niemand anders uit het huis moeten vertrekken.

Terug
Bovenaan