Het leest als een 7, gemiddelde ligt ondertussen rond de 8, het ziet er uit als een 9, maar voor @Ruigen Das was het al lang een 10 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus? Vond je Nioh beter dan Elden Ring?Ai, ben toch benieuwd, elden Ring is voor mij meh maar Nioh en Nioh 2 vond ik de max en Wo Long ook we zullen zien dus

Wat een klucht van jewelste.... 
Waarom is dit een klucht zie ik bij veel reviews van deze game terug komen hoorScreenrant geeft het het een 6/10 en als een van de minpunten een gebrek aan diversiteitWat een klucht van jewelste....
![]()

En heb jij de game al gespeeld als veel reviews het zelfde punt aanhalen moet er toch iets van waar zijn ?de minpunt met als reden "gebrek aan diversiteit en inclusiviteit" is een klucht.
Dit is een game gebaseerd op een mythologisch verhaal uit China die al eeuwenoud is. Diversiteit en exclusiviteit hoort er gewoon niet in. Wat had je verwacht een aap als main chr die in de war is met zijn seksualiteit ? get the fuck out of here.
Als je diversiteit en exclusiviteit wilt wacht dan in november op Assassin's Creed Shadows.......oh wait![]()
Geen idee wat uw punt hier isIk denk niet dat ze een afzetmarkt hebben die pakweg een Developer van GOW reeks heeft, het is een Chinese studio, met slechts 1 vorige release, nuff said.

Dit zegt even veel als de 40 scores die games soms krijgen. Een game dat gemiddeld 80 scoort en een paar keer 100 krijgt zijn nu eens absoluut de reviews die je moet vermijden. Geen enkele game scoort 10/10, zelf mijn lieveling game niet. Het feit dat ik toch al vaak lees dat het wat bugs heeft en dergelijke maakt al dat elke review waar ik 100 zie staan gewoon zwaar biased is.Er zitten een paar 100's tussen, dus dat zegt imo al genoeg.
Als ik hier geen platinum op haal stop ik met gamen.
Ma echt eh... xDWe zullen u hier missen...

Dan zal het dus toch zijn zoals die leaks zeiden: 15 uur main story met nog eens hetzelfde aan side content.Uit een review gehaald, 30 uur gameplay, met nog andere dingen te exploren
Stellar Blade was ook geen Souls Like, maar op normal kon die game nog steeds zeer pittig worden en Wukong heeft geen Story mode.. Dus laat je niet verrassen met die claims en uitspraken. Volgens mij zal de GP niet zot moeilijk zijn, maar ook geen walk in the park.Ps, zie genoeg reviews die claimen dat het Geen souls like is
Wa is uw probleem eigenlijk!!! Kom dan KOM!!!Ik vind de sfeer in dit draadje redelijk vijandig, heb ik in nog geen andere game threads meegemaakt.

Elden RIng het moeilijkste spel ter wereld, hhahahahaha, dat is pas een klucht.

? Nee maar de naam wukong en de chr van de game wijst op een Chinese legende/mythologie, het is gewoon gezever inclusiviteit en diversiteit. Stellar blade, elden ring, nioh enz. Allemaal goeie games waar ook niet echt inclusiviteit en diversiteit inzit.En heb jij de game al gespeeld als veel reviews het zelfde punt aanhalen moet er toch iets van waar zijn ?
En nee ik speel geen Assasins creed.
YesIk dacht dat de PS5 review embargo maandag was?