Black Myth: Wukong

Idd maar wel geen HDR in ...
3kD7KX2.jpeg

Maar is dit van de ps5 zelf? Info van mijn smart tv...

In de settings zelf kan je idd niets veranderen in die zin

Ps, er is een foto modus ook

Voor al diegenen die dachten dat de game totaal niet speelbaar zou zijn op de ps5, of niet zou presteren : :ROFLMAO:
De ps5 is al ongeveer even lang uit als de game in ontwikkeling is, dus ze zullen wel genoeg kunnen testen hebben hierop denk ik dan...
Tell me you are playing Fifa 95% of the time without telling me you are playing Fifa 95% of the time 😂

Alle no offence eh, maar als dat je redenering is waarom je zeker was dat het top ging draaien, dan heb je wel totaal geen idee van hoe het er aan toe gaat in de industrie. Allemaal super dat het nu toch blijkbaar deftig draait, maar voor de bevestiging had deze game wel redelijk wat red flags. Het is niet omdat nu blijkt dat het toch mee valt, dat dit daarom zo voor de hand liggend was en al zeker niet met de reden/logica die jij nu op geeft :p

Extra voorbeeld: Cyberpunk was praktisch in ontwikkeling sinds de PS3 nog een ding was en het draaide op release met moeite op PS5.

Laatst bewerkt:
Zot wel, iemand verwijten dat hij in herhaling valt, maar zelf krampachtig blijven volhouden dat het niks met Souls te maken heeft.
Het feit is, 50% van de reviews zeggen dat het spel veel dingen uit Souls neemt, andere vinden dat niet, so what? Gij zijt de enige die daar zo over flipt, we weten het al, ge zijt gene fan van de Souls series, zelfs mijn kat weet het ondertussen al.

Ik ga dit sowieso spelen, niet omdat het wel of niet een Soulslike is, maar omdat ik er ook al zot van was sinds de 1ste trailer, en nu blijkt dat het nog heel goe is ook

Ik zou zeggen, have fun iedereen vanaf nu :p

Dat we allemaal blij kunnen zijn dat het spel niet suckt en goed genoeg draait ongeacht of het nu 100% ons genre is of niet.

Zot wel, iemand verwijten dat hij in herhaling valt, maar zelf krampachtig blijven volhouden dat het niks met Souls te maken heeft.
Het feit is, 50% van de reviews zeggen dat het spel veel dingen uit Souls neemt, andere vinden dat niet, so what? Gij zijt de enige die daar zo over flipt, we weten het al, ge zijt gene fan van de Souls series, zelfs mijn kat weet het ondertussen al.

Ik ga dit sowieso spelen, niet omdat het wel of niet een Soulslike is, maar omdat ik er ook al zot van was sinds de 1ste trailer, en nu blijkt dat het nog heel goe is ook
Vreemd, ik kijk ook al van die eerste trailer hiernaar uit, maar als ge dan excited zijt, en ik zeg dat het voor mij geen souls leek, en ik dit nu bevestigd zie (enige gelijkenis die ik zie zijn pittige bosses) word ik langs alle kanten weer bestookt door van die kinderachtig comments die dan veel :ROFLMAO: en duimpjes krijgen. Ik ken mijn eigen, val ik soms in herhaling, sure, maar die stemmingmakerij hier is soms toch ook weer vintage hier op BG.

Gelijk ge zegt, een deel vind het wel op souls trekken en de andere niet, laten we dit nu bestempelen als een persoonlijke visie van diegene die de game speelt, en late we hopelijk dit deeltje van de discussie achterwege laten. Want in se maakt het voor mij gene zak uit welk op welke andere game dit zou lijken. Ik vind het gewoon een mooie game, best wel pittig bij de eerste volwaardige boss al, dus ik zal nog mijn werk hebben hiermee. Maar een goeie uitdaging ga ik niet uit de weg. Alleen het dodgen moet ik nog wat onder de knie krijgen,patronen van enemies leren etc.

Ik vind het upgrade systeem net goed zoals het moet eigenlijk, daarvoor geef ik ze een pluim, dat het geen kluwen is geworden.

Gelijk ge zegt, een deel vind het wel op souls trekken en de andere niet, laten we dit nu bestempelen als een persoonlijke visie van diegene die de game speelt, en late we hopelijk dit deeltje van de discussie achterwege laten.
Akkoord.
En nu ff serieus, speelt het goed op de ps5? 'k heb nog geen reviews kunnen checken.

Ik ga het er gewoon op wagen voor de ps5-versie... Of het nu meer Souls of Devil May Cry is.... rond dit punt wil ik het zelf gewoon weten. :D

Gelijk ge zegt, een deel vind het wel op souls trekken en de andere niet, laten we dit nu bestempelen als een persoonlijke visie van diegene die de game speelt, en late we hopelijk dit deeltje van de discussie achterwege laten.
Het laatste wat ik er nog over ga zeggen en dit is geen persoonlijke aanval ofzo hoor.

Maar gebaseerd op de eerste beelden en trailers ging echt wel iedereen er van uit dat dit een Soulslike ging zijn. Het feit dat jij dat toen niet vond en het nu effectief niet zo blijkt te zijn is geen grootse visie maar gewoon puur toeval.

Nu dat het spel er effectief is, we het kunnen spelen en zien merken we inderdaad dat het gewoon zweeft tussen een typische action en soulslike game ( net zoals Stellar Blade eigenlijk ). Dus ja, nu zijn de meningen meer verdeeld waarbij sommigen vinden van wel, anderen van niet.

Maar voor dat we deze bevestiging hadden wees letterlijk alles van materiaal in de richting van een Soulslike, het is ook daarom da de ontwikkelaars in een interview expliciet gezegd hebben dat het minder dat zal zijn dan wat mensen denken.

Dus again het feit dat jij alleen dit van ver zag aankomen, is gewoon toeval en het gewoon niet willen zien en blind in geloven/hopen dat het niet zo gaat zijn. En ja, je trekt hier aan het rechtste eind, want het is inderdaad meer casual en meer jou ding, dus ik ben blij voor jou en ik vind daar niks mis mee, want ik speel dat ook graag. Maar je moet niet blijven herhalen dat jij dit gezien had en anderen niet, want again, gewoon blind toeval.

En just to be sure, geen aanval op jou, no heartfeelings etc, pure love! Gewoon relativeren... :p

Van wat ik gezien heb op streams is het zoals ze zeiden: het lijkt veel op God of War en dat is allesbehalve Soulslike.

Voorlopig wacht ik nog wat af want ik ben altijd terughoudend op vlak van vrijwillig software van Chinese makelij te installeren. :unsure:

Akkoord.
En nu ff serieus, speelt het goed op de ps5? 'k heb nog geen reviews kunnen checken.
Ik vind het super, maar geraak niet voorbij zo 1 bepaalde baas, ik wil zelf ontdekken hoe ik hem kan neerhalen, Inbefore tips op te zoeken, maar die kerel doet ground pounds die ik (nog) niet kan blokken, en is instant death, want hij doet het 4 keer na elkaar ofzo...

En zoals @wolfen zei, dit gaat veel meer volk kunnen bekoren dan het andere spel (dat ik niet meer mag noemen :ROFLMAO:)

Het laatste wat ik er nog over ga zeggen en dit is geen persoonlijke aanval ofzo hoor.

Maar gebaseerd op de eerste beelden en trailers ging echt wel iedereen er van uit dat dit een Soulslike ging zijn. Het feit dat jij dat toen niet vond en het nu effectief niet zo blijkt te zijn is geen grootse visie maar gewoon puur toeval.

Nu dat het spel er effectief is, we het kunnen spelen en zien merken we inderdaad dat het gewoon zweeft tussen een typische action en soulslike game ( net zoals Stellar Blade eigenlijk ). Dus ja, nu zijn de meningen meer verdeeld waarbij sommigen vinden van wel, anderen van niet.

Maar voor dat we deze bevestiging hadden wees letterlijk alles van materiaal in de richting van een Soulslike, het is ook daarom da de ontwikkelaars in een interview expliciet gezegd hebben dat het minder dat zal zijn dan wat mensen denken.

Dus again het feit dat jij alleen dit van ver zag aankomen, is gewoon toeval en het gewoon niet willen zien en blind in geloven/hopen dat het niet zo gaat zijn. En ja, je trekt hier aan het rechtste eind, want het is inderdaad meer casual en meer jou ding, dus ik ben blij voor jou en ik vind daar niks mis mee, want ik speel dat ook graag. Maar je moet niet blijven herhalen dat jij dit gezien had en anderen niet, want again, gewoon blind toeval.

En just to be sure, geen aanval op jou, no heartfeelings etc, pure love! Gewoon relativeren... :p
Ik had gewoon geen soulslike gekoppeld aan die allereerste trailer, dat is waarop ik mij heb gebaseerd, was dat toeval, niet helemaal als je het mij vraagt, ik had direct een gevoel dat dit goeie action game ging zijn, met pittige bazen, souls past niet in het geheel bij die eerste trailers, plus het feit dat het veel spelers moet kunnen bereiken, want een souls is echt afzien, er moet een uitdaging in zitten, maar het moet ook een mass pleaser zijn, no way dat ze dat hadden gedaan zo

Van wat ik gezien heb op streams is het zoals ze zeiden: het lijkt veel op God of War en dat is allesbehalve Soulslike.

Voorlopig wacht ik nog wat af want ik ben altijd terughoudend op vlak van vrijwillig software van Chinese makelij te installeren. :unsure:

God of war vond ik grotendeels geweldig, ook de boss fights. Maar bijvoorbeeld die Valkyries vond ik helemaal niks. Dus voorlopig nog twijfel of dit wel iets voor mij is.

Ik had gewoon geen soulslike gekoppeld aan die allereerste trailer, dat is waarop ik mij heb gebaseerd, was dat toeval, niet helemaal als je het mij vraagt, ik had direct een gevoel dat dit goeie action game ging zijn, met pittige bazen, souls past niet in het geheel bij die eerste trailers, plus het feit dat het veel spelers moet kunnen bereiken, want een souls is echt afzien, er moet een uitdaging in zitten, maar het moet ook een mass pleaser zijn, no way dat ze dat hadden gedaan zo
Geen souls maar een goeie action game met pittige bazen? Waar hebben we dat nog al gezien :p

Wat betreft dat het iedereen moet aanspreken, waarom zou dat een factor zijn, er zijn zo veel devs (ook nieuwe) die een Souls game maken die succesvol zijn, waarom zou dat een must geweest zijn dat het toegankelijk was om te slagen? Dan zou geen enkele game in het genre volgens u kunnen slagen of een succes zijn. Lies of P, Lords of the Fallen, Wu Long en Nioh... :p

Geen souls maar een goeie action game met pittige bazen? Waar hebben we dat nog al gezien :p

Wat betreft dat het iedereen moet aanspreken, waarom zou dat een factor zijn, er zijn zo veel devs (ook nieuwe) die een Souls game maken die succesvol zijn, waarom zou dat een must geweest zijn dat het toegankelijk was om te slagen? Dan zou geen enkele game in het genre volgens u kunnen slagen of een succes zijn. Lies of P, Lords of the Fallen, Wu Long en Nioh... :p
Dat zijn toch eerder iets meer nichegames die je daar opsomt, ipv een pakweg GOW

Dat zijn toch eerder iets meer nichegames die je daar opsomt, ipv een pakweg GOW
In vergelijking met GoW zijn veel games "niche". GoW is dan ook een game waar enorm veel geld in kruipt om te maken en mikt om elke keer weer de beste game te zijn in jaren. Uiteraard ga je daarvoor naar een groot publiek mikken of je komt niet uit de kosten. Maar dat wil niet zeggen dat die nichere games daarom geen succes zijn. Op veilig spelen en meer mensen de kans geven zal uiteraard jij verkoopcijfers wel helpen, maar dat gaat niet het verschil geven tussen niche en GoW status sales.

Terug
Bovenaan