Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zie, daarop heb ik al geantwoord hierboven. Gavere > UZG is veel beter te doen dan Wachtebeke > UZG, en sowieso is Gavere even dicht of dichterbij dan zowat de helft van het criterium "Gent en deelgemeenten".
Locatie is niet echt het probleem. Budget is het probleem, met bijhorende compromissen. 210K is dag van vandaag echt heel, heel weinig. Daarvoor ga je niet meer kwalitatief IN Gent wonen vrees ik.
Een dedicated speelkamer is toch echt wel overbodige luxe... dat past niet meer in het verhaal van compact wonen.In Gavere zijn ze toch de mist in gegaan vind ik. Die interieurarchitecte was precies heel blij met haar oplossingen en ideetjes maar als je goed keek leek die mama echt wel teleurgesteld te zijn. En terecht, want het comfort en geluk voor haar dochter was voor haar het allerbelangrijkste en wat krijgt ze?
Dichtbij Gent (ziekenhuis, school) --> Gavere.
Speelruimte voor de dochter --> Een m² onder de trap en een keukentje op de overloop boven.
Overal lekker warm --> voordeur naast de zetel in het salon.
Daarnaast is er veel buitenruimte (die koer en die tuin) die door de ziekte van de dochter amper zal gebruikt worden.
Dan hadden ze beter iets dichter bij Gent gekocht met minder buitenruimte maar met een volwaardige speelkamer. Lijkt me toch niet onmogelijk.
tgoh ik snap het wel als het kind problemen heeft met koude. Wij kunnen onze kinderen makkelijk eens laten buitenspelen oid maar als dit niet evident is..Een dedicated speelruimte is toch echt wel overbodige luxe... dat past niet meer in het verhaal van compact wonen.
Wat is er mis met spelen in een hoek van de living of op hun eigen kamer? Als ze ruimte willen moeten ze maar buiten spelen...
tgoh ik snap het wel als het kind problemen heeft met koude. Wij kunnen onze kinderen makkelijk eens laten buitenspelen oid maar als dit niet evident is..
Heb de aflevering niet gezien en dat specifieke verhaal dus nog niet meegekregen maar als het een ziekte is oid dan is het een ander verhaal ofc.Dat kind zit op het breekpunt van willen buitenspelen, en ze zal dan meer hebben aan een ruimere kamer.
Jaida had ook een heleboel speelgoed (logisch aangezien ze vaak binnen moet zijn) in haar oude kamertje dat ineens van de aardbol af was. Maar ja, dat oogt niet goed voor de reveal natuurlijk.
Ze hadden beter een ouder, maar degelijk appartement met 2 slaapkamers gepakt, ev met mini balkon.
Maar je hebt toch de reactie gezien van die mama? Die is wat minder assertief dan de dude uit Tervuren of de Brugse moeder dus ze zei het niet met zoveel woorden maar je merkte toch echt dat die niet blij was met de locatie. Als je dan nog veel buitenruimte krijgt waar je niks mee bent denk ik wel dat het mogelijk moet zijn geweest om dichter bij (de rand van) Gent een woning te vinden die meer op hun wensen is afgestemd.

Plus, die had toch een cava grote kamer? Ze kan zij daar toch ook perfect spelen.. Dan beneden in de living, onder de trap én op de overloop.Een dedicated speelkamer is toch echt wel overbodige luxe... dat past niet meer in het verhaal van compact wonen.
Wat is er mis met spelen in een hoek van de living of op hun eigen kamer? Als ze ruimte willen moeten ze maar buiten spelen...
Een dedicated speelkamer is toch echt wel overbodige luxe... dat past niet meer in het verhaal van compact wonen.
In Gent of nabije rand Gent, das dan al zeker 300-350k voor een 2de hands huis.Hier ga ik toch wel akkoord mee. Het budget was al super beperkt, dan kan je niet eisen dat je én in Gent of deelgemeenten zit, én een tuin hebt, én een speelkamer én alle moderne comfort wegens ziek dochtertje én een badkamer met ligbad.
Ik denk dat ze voor dat budget een aardige woning gekregen hebben die mooi ingericht is. Er is voor dat budget een leuke tuin, een nieuwe badkamer en de inrichting is best ok. Veel beter ga je niet vinden.
Ik volg dit seizoen niet, gisteren toevallig meegekeken met de vriendin maar holy fuck hoe irritant zijn die idd.Die in Brugge mogen ze ook terug verkopen en de samenwerking stoppen, wat is me dat met die.
.Dat kind zit op het breekpunt van willen buitenspelen, en ze zal dan meer hebben aan een ruimere kamer.
Jaida had ook een heleboel speelgoed (logisch aangezien ze vaak binnen moet zijn) in haar oude kamertje dat ineens van de aardbol af was. Maar ja, dat oogt niet goed voor de reveal natuurlijk.
Ze hadden beter een ouder, maar degelijk appartement met 2 slaapkamers gepakt, ev met mini balkon.
ik denk dat er op dit forum nog méér verwacht werd als door die vrouw zelf. ze hebben echt moeten roeien met de riemen die ze hadden he.Over de locatie daar kan ik me moeilijk over uitspreken. Maar het is gewoon belachelijk dat je een gordijn hangt voor een voordeur. Ja, dat houdt de rechtstreekse tocht tegen maar dat is allesbehalve een energiezuinige oplossing. Maar Hey! Er is een digitale meter mét app waarmee ze haar verbruik kan opvolgen. Zo kan per minuut opvolgen dat je zuurverdiende centen in rook opgaan als het buiten rond het vriespunt is.
in gans dit verhaal was energiezuinigheid toch wel een must, niet? Hoe verklaar je dan de keuze om een rechtstreekse deur in uw woonruimte te hebben én een open trap. Dat is gewoon stoken en huilen met de pet op. Dat kind moet buiten al 16 graden hebben (waarschijnlijk goed ingepakt) om te kunnen spelen. Hoe warm moet het binnen dan niet zijn als ze wil spelen in haar gewone kleren of pyjama?
korting op een keuken. Donald Meule gaat echt geen keuken van 10.000€ voor niks geven. het geld is naar de badkamer en meubels gegaan. want dat bad was ook belangrijk voor dat kind.In Gavere was geen nieuwe keuken geplaatst? Ik dacht dat ze altijd een dovykeuken kregen, niet dus.
en hoe zou dat die vrouw geholpen hebben? dan zat die over 5 jaar nog bij haar moeder, of in een slechter huis zónder renovatie.Akkoord dat die 210 jammer genoeg te weinig is voor alle comfort, maar weiger die mensen dan ook hé. Liever dat dan ze met een dode mus content maken.
Interieurarchitect daar wel serieus in de mist gegaan in Gavere.
"Plekje van 70 op 70 onder de trap, en ze kan ook nog helemaal eronder kruipen dus heel leuk om mee te werken"
- Dat gordijn aan dat bed, wat heeft dat nu voor nut?
- Haar bed onder de velux (hopelijk is die goed geïsoleerd maar dan nog)
- Een gordijn bij die deur. Die ruimte was meer als groot genoeg om daar een kleine hal in gyproc van te maken met 2 kapstokken en een spiegel aan de muur. Maar ja dan is de decorbouw moeilijker natuurlijk.
Nochtans goede vondst voor dat budget vind ik, gewoon verkeerde invulling van die 15k (wat dus eerder 30k is) die overschoot.
Die in Brugge mogen ze ook terug verkopen en de samenwerking stoppen, wat is me dat met die.
Voor niets vind ik zo’n reclamestunt niet. Hun keukens worden er serieus in de kijk gezet. Elk reclameblok grijpen ze de gelegenheid om de gemaakte keukens uitgebreid te tonen, filmmateriaal om social media/hun eigen website van de keuken. Ik dacht dat de vergoeding van de keuken bestond uit de publiciteitsruimte op de zender/in het programma. Maar blijkbaar dan toch nietkorting op een keuken. Donald Meule gaat echt geen keuken van 10.000€ voor niks geven. het geld is naar de badkamer en meubels gegaan. want dat bad was ook belangrijk voor dat kind.
.
omdat dat kind bij 15° nog met thermisch ondergoed en een dikke jas in de auto moet blijven als de mama eerst nog 5 minuten buiten wilt staan praten met Jani.Sommige kunnen toch overdrijven.
Mijn vrouw zei het gisteren ook nog toen we aan het kijken waren. Waarom die fixatie op die speelkamer???