Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, en dan gaan we er vanuit dat het meest onwaarschijnlijke scenario de werkelijke situatie het beste weergeeft.Is dat ook niet het ganse punt van dit programma, om discussie los te maken of dat nu door misverstanden/onduidelijkheden komt of niet.
We kunnen gewoon toegeven dat we niet de gehele situatie kennen om een correct eindoordeel te vellen of hun financiële situatie.
Zo begrijp ik die 620K ook, ze moeten toch geen exacte onderverdeling geven?Maar dat is toch in de context van hoeveel geld ze voorzien hebben voor hun huis? Als mensen mij vragen hoeveel ik voor mijn huis betaald heb zeg ik ook gewoon "400k" zonder te specifiëren dat 250k door de bank betaald was.
Net de intro nog eens bekeken.Is dat ook niet het ganse punt van dit programma, om discussie los te maken of dat nu door misverstanden/onduidelijkheden komt of niet.
We kunnen gewoon toegeven dat we niet de gehele situatie kennen om een correct eindoordeel te vellen of hun financiële situatie.
Je bent hier op BG he, hier zijn dit gewone mensen.Kom hé, bekijk het realistisch. Ze alluderen er zelf naar dat het merendeel van de ouders komt.
De lichaamstaal, intonatie en woordkeuze sprak boekdelen toen ze het uitlegden. Jani kon zich nog net inhouden om niet te opvallend met zijn ogen te rollen toen ze over hun vakantiejobs hadden en zijn reactie kwam niet meer in beeld bij deze uitspraak "En natuurlijk krijgen we ook steun van onze ouders. Ja, want anders zou da sowieso niet mogelijk zijn. Allez..."
Ik vraag mij af welk percentage ze zelf gespaard hebben, maar ik vermoed dat het niet veel zal zijn. Ze zijn 24 & 25j oud, beide in een job waar meestal een bachelor/master gevraagd wordt. Lang zullen ze dus nog niet aan het werk zijn en aan't sparen zijn. En het bedrag zal ook niet zoveel zijn want het is niet dat beleggingsadviseur bij Argenta of sportpromotor bij de gemeente Bonheide (waarschijnlijk deze vacature van een halfjaar geleden voor een B1) zo goed gaan betalen.
Hun vakantiejobs, tja, hij werkte o.a. als koffiedame en zijn in de haven van Antwerpen dat "wel goed betaalde".
Ik denk niet dat "gewone mensen" ff meer dan een half miljoen van thuis meekrijgen op die leeftijd, zonder als koppel al eens gehuurd/samengewoond te hebben.
Het gaat over het koppel en hun ouders. De stiefpapa die een kasteel bezit is uiteraard geen betere middenklasseDat kasteel is van Nick Van Der Schueren.
Als dat haar stiefpa is dan spreken we over miljonairs (27milj volgens zijn laatste jaarrekening) en niet de betere middenklasse.
500k bijeen krijgen zonder lening in de groep betere middenklasse rekenen was sowieso al redelijk van het padje imo.

Met alle respect maar beleggingsadviseur bij Argenta en medewerker op de sportdienst van de gemeente lukken me niet echt high potentials.als ze allebei goede functies hebben aanziet de bank hen als Young Potentials en kunnen ze daar ook nog wel wat profijt uit halen.
Daarom dat ik zei 'als'.Met alle respect maar beleggingsadviseur bij Argenta en medewerker op de sportdienst van de gemeente lukken me niet echt high potentials.

)
”Sponsoring is de laatste jaren een heel stuk minder als in het begin.Worden de keuken, badkamer en meubels eigenlijk voor 100% gesponsord? Want meer dan 100k budget voor die woning voor wat nieuwe vloeren lijkt me wel extreem, zeker omdat die ene kamer dan niet zou worden afgewerkt.
mja, maar ze vroegen ook ruime kamers die niet groot moesten zijn.Ze vroegen geen bureauruimte maar een ruimte waar ze een bureau konden zetten![]()