Blind Gekocht 2026

Idd compassie met haar. Hij is het type van zuipen met de maten tot het plots eens fout gaat. Maar ik kon er niets aan doen!!

Ik hoop dat het de montage was, maar ik kreeg ook een slecht gevoel bij die kerel uit Gent. Die "dan doe ik mee aan Blind Getrouwd" kwam er iets te vlot uit, en dan zonder zijn madam nadien eens geruststellend vast te pakken... lijkt mij het type om het constant aan zijn vrouw door te steken als ze toch buiten de aangeduide regio moeten gaan wonen. Genre "ge moet niet klagen dat de tuin nog niet gedaan is want gij wou per se een ruimer huis met een grotere tuin".

Die transformatie in Leuven vond ik heel goed gedaan (ook blij dat Daan zich eens mocht laten gaan met kleur!). Gelukkig wonen ze naast elkaar en niet echt samen in 1 huis. Beide helften leken ook goed bij de persoonlijkheid van moeder en dochter te passen. Voor die prijs hadden ze zo'n project niet zonder het programma kunnen gedaan hebben.

De moeder is er op dit moment toch nog niet gelukkig mee. Wat als die daar weg wil... dan zit die dochter daar...

Maak er maar 4 van.
+1
ik heb vooral het idee dat daar het soort van wacko chiro vrolijkheid in steekt die zonder aanleiding kan overhellen naar een servies dat aan diggelen ligt en een drol op uw hoofdkussen. Mijn vroegere zelf zou hebben gezegd 10/10 ik begin er een relatie mee, komt vast goed.
Ik heb tijdens het kijken een paar keer gezegd: Ze is single mom, als die ooit begint te daten en je hoort dat ze half bij haar mama woont dan loop je daar toch gillend van weg? Wie zit erop te wachten om naast zijn schoonmoeder te gaan wonen? Want het is niet dat ze zomaar efkes kan verhuizen hé met een half met haar moeder gedeeld huis. Heel rare vibe tussen die twee trouwens.
Gent: als koppel zou je toch een beetje een team moeten vormen. Allebei wat water bij de wijn doen, of een van beide wat meer, om tot een compromis te komen. Maar beide blijven vasthangen aan verschillende wensen: dat gaat niet lukken. Weer typisch Blind Gekocht-verhaal. Ben benieuwd.
Ja, ik kreeg echt zo'n toekomstvibe dat hij haar binnen een paar jaar bedriegt maar dat ze dan toch samenblijven voor de kinderen. Dat soort compromis.
Kerel die veel te lang in het jeugdhuis is blijven plakken en dan op het werk eindelijk eens een lief heeft opgedaan. Op fietsafstand pinten gaan drinken met de Chiromaten is zijn levensdoel. Ze lijken ook niet goed bij mekaar te passen en totaal geen hecht koppel. Eens de tropenjaren voorbij zijn volgt een scheiding.

Altijd dat gedoe ook van "we hebben te weinig kasten/opbergruimte". Gooi eens al uw brol die je niet nodig hebt weg, dat scheelt immens. Geef die een groter huis en die vullen dat opnieuw met rommel. Idem bij die moeder uit Leuven trouwens. Mister jeugdhuis heeft waarschijnlijk nog nooit eens zijn gat opgehoffen om zijn huis wat op te kuisen of een was te plooien. (ja, stereotiepe veronderstellingen, I know)

Ik heb de aflevering niet gezien, enkel de teasers via Instagram, maar die Hannelore is toch een schoontje zo te zien.

Ik vond dat dan weer echt niet choquerend of misplaatst. Was maar een grapje hè. Maar ze komen op tv inderdaad wel over alsof ze allebei zo veel mogelijk hunne slag willen binnenhalen.

+1

Ik heb tijdens het kijken een paar keer gezegd: Ze is single mom, als die ooit begint te daten en je hoort dat ze half bij haar mama woont dan loop je daar toch gillend van weg? Wie zit erop te wachten om naast zijn schoonmoeder te gaan wonen? Want het is niet dat ze zomaar efkes kan verhuizen hé met een half met haar moeder gedeeld huis. Heel rare vibe tussen die twee trouwens.
Nochtans de context van heel veel adult movies die ik al gezien heb. In deze wel een hard pass voor mij, ik vind die Hannelore niet zo knap.

Die moeder in Leuven had veel meer ingebracht in het totaalbudget en kreeg het kleinste deel van het huis. Goed geregeld van die ene dochter.

En ik dacht in een filmpje gezien te hebben dat die moeder nog een dochter en kleinkinderen had. Dat wordt een leuke later naar verdeling toe bij het overlijden van die moeder. Some people..

Die moeder in Leuven had veel meer ingebracht in het totaalbudget en kreeg het kleinste deel van het huis. Goed geregeld van die ene dochter.

En ik dacht in een filmpje gezien te hebben dat die moeder nog een dochter en kleinkinderen had. Dat wordt een leuke later naar verdeling toe bij het overlijden van die moeder. Some people..
Dat zal het inderdaad wat complexer maken, maar waarom dat afschilderen van de dochter als profiteur? Het lijkt me hier wel de bedoeling dat de dochter later ook in zal staan voor de mantelzorg.

Daar heb je dit soort TV-programma's en internetfora toch voor? Om te ranten en andermans rekening te maken zonder enige achtergrondinfo buiten wat de makers u willen tonen.

Ik ben van mening dat als je meerdere kinderen hebt, je ze zoveel mogelijk gelijk moet behandelen (zowel moneywise als ook niet opeens gaan samenhokken met één van die 2 kinderen). Die moeder komt me over als het type persoon dat niet stil staat bij de mogelijke gevolgen. Een mogelijk gevolg kan zijn: jaloezie tussen de kinderen door een onevenwicht te creëren in de aanpak van haar kinderen.

Maar het klopt dat dit assumpties zijn en ik de exacte feiten en regelingen niet ken. Mijn indruk is wel dat die dochter nu niet bepaald overkomt als iemand die later de prijs van "mantelzorger van het jaar" zal winnen.

ik heb het Gent koppel niet tot het einde bekeken, maar die kerel zit duidelijk nog in de "maten makkers Maes"-fase
zij zag er heel gemaakt uit, alsof ze dacht dat elke stap die ze zette zo in beeld moest komen dat het paste op haar instagram
ik hoop dat ze een huis hebben gevonden dat groot genoeg zodat hij af en toe welverdiend op de zetel moet blijven slapen. of de garage. of het tuinhuis.

En nu kan ik ook niet zomaar maar enen gaan pakken op het terras van De Roos. :shy:

Ik heb nu ook die eeste twee afleveringen bekeken en dat koppel uit Bonheiden had veel te hoge verwachtingen. Vooral die Fenna was irritant, maar uiteindelijk waren ze toch redelijk tevreden. Ik heb al ergere dingen gezien in Reality.

Terug
Bovenaan