Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Maak er maar 4 van.
Ik heb tijdens het kijken een paar keer gezegd: Ze is single mom, als die ooit begint te daten en je hoort dat ze half bij haar mama woont dan loop je daar toch gillend van weg? Wie zit erop te wachten om naast zijn schoonmoeder te gaan wonen? Want het is niet dat ze zomaar efkes kan verhuizen hé met een half met haar moeder gedeeld huis. Heel rare vibe tussen die twee trouwens.ik heb vooral het idee dat daar het soort van wacko chiro vrolijkheid in steekt die zonder aanleiding kan overhellen naar een servies dat aan diggelen ligt en een drol op uw hoofdkussen. Mijn vroegere zelf zou hebben gezegd 10/10 ik begin er een relatie mee, komt vast goed.
Gent: als koppel zou je toch een beetje een team moeten vormen. Allebei wat water bij de wijn doen, of een van beide wat meer, om tot een compromis te komen. Maar beide blijven vasthangen aan verschillende wensen: dat gaat niet lukken. Weer typisch Blind Gekocht-verhaal. Ben benieuwd.
Kerel die veel te lang in het jeugdhuis is blijven plakken en dan op het werk eindelijk eens een lief heeft opgedaan. Op fietsafstand pinten gaan drinken met de Chiromaten is zijn levensdoel. Ze lijken ook niet goed bij mekaar te passen en totaal geen hecht koppel. Eens de tropenjaren voorbij zijn volgt een scheiding.Ja, ik kreeg echt zo'n toekomstvibe dat hij haar binnen een paar jaar bedriegt maar dat ze dan toch samenblijven voor de kinderen. Dat soort compromis.
Nochtans de context van heel veel adult movies die ik al gezien heb. In deze wel een hard pass voor mij, ik vind die Hannelore niet zo knap.+1
Ik heb tijdens het kijken een paar keer gezegd: Ze is single mom, als die ooit begint te daten en je hoort dat ze half bij haar mama woont dan loop je daar toch gillend van weg? Wie zit erop te wachten om naast zijn schoonmoeder te gaan wonen? Want het is niet dat ze zomaar efkes kan verhuizen hé met een half met haar moeder gedeeld huis. Heel rare vibe tussen die twee trouwens.
Dat zal het inderdaad wat complexer maken, maar waarom dat afschilderen van de dochter als profiteur? Het lijkt me hier wel de bedoeling dat de dochter later ook in zal staan voor de mantelzorg.Die moeder in Leuven had veel meer ingebracht in het totaalbudget en kreeg het kleinste deel van het huis. Goed geregeld van die ene dochter.
En ik dacht in een filmpje gezien te hebben dat die moeder nog een dochter en kleinkinderen had. Dat wordt een leuke later naar verdeling toe bij het overlijden van die moeder. Some people..
Ik vind het vooral slecht aangepakt als moeder zijnde.Dat zal het inderdaad wat complexer maken, maar waarom dat afschilderen van de dochter als profiteur? Het lijkt me hier wel de bedoeling dat de dochter later ook in zal staan voor de mantelzorg.
Vlamingen zouden geen echte Vlaming zijn als ze niet de rekening van een ander maken natuurlijk.Ge weet toch niks van de situatie daar, beetje nutteloos om daar uitspraken over te doen imo.
Waarom dan?Ik vind het vooral slecht aangepakt als moeder zijnde.