Blind Gekocht

Als ge dat echt een probleem zou vinden ik kan u wel wat oordoppen aanraden als ge die deftig in steekt (dus uw oor omhoog trekken bij het insteken + er steekt niks nog uit uw oorholte) dan hoor je echt niks in u slaap, zelfs kletterende regen op een dakvenser vlak boven u hoofd is weg. https://oordoppen.be/ear-soft-fx-50-paar-hoogste-demping.html?sqr=EAR& Is totaal niet vergelijkbaar met "op maat gemaakte" qua demping. No way dat ge daar een stoel boven u mee hoort verschuiven of een hond mee hoort snurken. Of je moet echt zeer brede gehoorgang hebben.
Ik dacht op iets terecht te komen waar mega-dure oordoppen gingen staan. Nee, gewoon diegene die ik ook gebruik. :unsure:
Inderdaad wel zeer goed, oorspronkelijk gekocht voor met luide machines te werken en nadien ontdekt dat je er ook perfect mee kunt slapen in een luide omgeving. (Disclaimer: dat laatste niet tijdens het gebruik van een machine doen.)

Als ge dat echt een probleem zou vinden ik kan u wel wat oordoppen aanraden als ge die deftig in steekt (dus uw oor omhoog trekken bij het insteken + er steekt niks nog uit uw oorholte) dan hoor je echt niks in u slaap, zelfs kletterende regen op een dakvenser vlak boven u hoofd is weg. https://oordoppen.be/ear-soft-fx-50-paar-hoogste-demping.html?sqr=EAR& Is totaal niet vergelijkbaar met "op maat gemaakte" qua demping. No way dat ge daar een stoel boven u mee hoort verschuiven of een hond mee hoort snurken. Of je moet echt zeer brede gehoorgang hebben.

Volgende maand eens bestellen.

Oordoppen van quies (van die waxen bolletjes) werken bij mij goed.

Bijlagen

• 1619505262020.png
    1619505262020.png
    119,6 KB · Weergaven: 16
Zie wel dat je met doppen het probleem an sich alleen maar erger maakt. Uw brein wordt daardoor nog gevoeliger voor de kleinste geluiden

Mja, tis niet dat ie gewoon een beetje zit te tokkelen op zijn keyboard é. Hij is een online (raging) gamer dus ie klikt ferm op zijn muis, basht op zijn keyboard en roept er ook nog eens bij. Die jongen heeft gewoon geen respect voor zijn partner en is een grote egoïst, that's it.

Laatst bewerkt:
Mja, tis niet dat ie gewoon een beetje zit te tokkelen op zijn keyboard é. Hij is een online (raging) gamer dus ie klikt ferm op zijn muis, basht op zijn keyboard en roept er ook nog eens bij. Die jongen heeft gewoon geen respect voor zijn partner en is een grote egoïst, that's it.
Zijn lief moet ook haar eigen hobby zoeken, trompet of zo, en dan op de momenten dat hij slaapt (waarschijnlijk overdag) haar hobby beoefenen. "Je kan me toch niet mijn enige hobby afnemen, zeker??"

als ge zo gaat beginnen in uw relatie, dan is de oplossing niet aan Blind Gekocht mee doen, maar eerder een einde aan de relatie. doe dan mee aan Temptation, dan krijgt ge nog een gratis poep-reisje geregeld ook.

Die misgelopen woning (Sint-Truiden) was wel mooi, maar uiteraard moeilijk te evenaren. Ze vroegen dan een hoeve en zijn opgescheept met een gewone Vlaamse dertien in een dozijn woning. Ik vraag me af hoe Bart dat gaat oplossen.

Bij de andere woning is Maxim niet blij, maar ik vraag me af wat hij dan zoekt. Ik denk toch dat hij er uiteindelijk mee kan leven als hij er aan went.

Zoek maar in Blankenberge eens een deftig huis voor die prijs. Veel succes! Is toch echt een eikel van een kerel.

Die misgelopen woning (Sint-Truiden) was wel mooi, maar uiteraard moeilijk te evenaren. Ze vroegen dan een hoeve en zijn opgescheept met een gewone Vlaamse dertien in een dozijn woning. Ik vraag me af hoe Bart dat gaat oplossen.

Bij de andere woning is Maxim niet blij, maar ik vraag me af wat hij dan zoekt. Ik denk toch dat hij er uiteindelijk mee kan leven als hij er aan went.
Manipulator eerste klasse die jongen

Zoek maar in Blankenberge eens een deftig huis voor die prijs. Veel succes! Is toch echt een eikel van een kerel.
Amai wat een degoutante kwal is me dat. Narcist eerste klas. Leuk huis met veel potentieel en qua investering dik in orde. De locatie is voor hem het enige wat telt maar dat, dat, dat en dat moet eruit en zij mag vooral niet blij zijn. Liefst ook mond houden want hij praat wel in haar plaats.

En... Bea... seriously? Dat misbaksel van twee aaneengekletste woningen als alternatief voor die vierkantshoeve? Snap niet dat Bart zoiets goedkeurt.

"Maxime en Ann-Sophie kunnen wel wat meer ruimte gebruiken in hun relatie"

ja, ne kilometer of honder. ik heb echt te doen met dat meiske, met zo nen dwazerik een huis kopen...

Ze vonden dus nog geen huis door hem dat is wel duidelijk.
Sommige mensen hebben een duwtje nodig, daarmee was het goed de meid zich ingeschreven heeft voor het programma, zijn ogen zullen wel open gaan en hopen dat hem volwassener zal worden. Dat hem een gamer is doet niks terzake (uiteraard wel in die bekakte woonst waar ze zaten). Ik ben zelf ook een gamer, niks mis mee, ieder zijn hobby.

Wat niet weg neemt hem wel gelijk had toen die zei ik zou dit en dat er uit gooien, ik zou hetzelfde gezegd hebben.
En dat bad bweuk, ik snap niet hoe je der in/uit geraakt? Zo hoog en ook lelijk zoiets. Ieder zijn smaak haha.

En die meid: heeft zij dan geen hobby's?? Buiten 24/27 thuis te zitten???

Ik ben ook gamer, maar zo een type zoals hem die geen rekening houdt met anderen... kunnen wij als kiespijn missen op TV. Tis al van als we klein waren dat gamers nooit echt positief in de media overkomt en dan krijg je zo een geval te zien, leuk.

Er is een verschil tussen gamer en wat die kerel doet. Iedereen die online speelt kan wel is ragen, maar dieie doet dat constant blijkbaar en dan nog terwijl zijn vriendin 2 meter verder probeert te slapen... Ik weet niet hoe oud die kerel is maar dat is puber gedrag en zal ook veel zeggen over hoe hij zich gedraagt in die relatie.

Dat meske had het al lang moeten afbollen en nu zit ze nog meer vast aan die kerel.

Die meid lijkt me veel te braaf en goed voor die kerel. Ooit gaat ze een man tegen komen die haar wel naar waarde weet te schatten en als een prinses behandeld en dan is ze weg. Dan staat hij daar met zijn klaviertje in de hand.

Wat een dickhead/loser eerste klas :laugh:! Hopelijk ziet dat meisjes inderdaad ooit het licht...

Alleszins een mooie aankoop in Blankberg: charme, potentieel en degelijke investering. Ben ook benieuwd wat ze van die koterij in Limburg gaan maken.

Amai, die aap staat dat huis daar af te kraken en noemt zijn meisje dan "pessimistje" terwijl ze net heel gelukkig was en gewoon wat twijfels had. Iedereen zou dat hebben als ze je los in een huis droppen waar nog werk aan is.
Dat ze die zolder maar toeisoleren en een utp kabelke naar daar trekken.

Terug
Bovenaan