Blind Getrouwd 2023

MAFS Australia is plezanter, maar het zijn véél te veel afleveringen met enorm veel herhaling erin. Zoals gezegd ook extreem gescript, met meer dan de helft influencers die mogen deelnemen omdat ze veel drama veroorzaken. Eigenlijk kijk je vooral voor de dinner parties (waar ze meer drank krijgen dan eten), de scheefpoeperij en vechtende barbies. Dat ga je allicht niet snel vinden in de brave Vlaamse versie.

De koppels lijken me tot hiertoe wel een goeie match te zijn. Meest uitdagende zal wel voor die ene kerel zijn met Emma van de Dominikaanse Republiek. Die gaat zich mogen bewijzen in een zéér hecht vrouwennest.

Zo snel wordt er niet gewipt op de huwelijksnacht bij Blind Getrouwd (en ook niet daarbuiten, denk ik). Maar als de fysieke en mentale klik er snel is, kan het huwelijk wel binnen enkele dagen worden geconsumeerd. Bij Candice & Marijn was het toch snel prijs? En die Nicholas en Eveline? Je kent elkaar van toeten noch blazen hé, niet iedereen staat te springen om meteen te wippen.

Wippen is natuurlijk nog iets anders, die stap is al groot. Maar er kan ook al wat preutsheid optreden bij het uitkleden 's avonds bijvoorbeeld. Ieder gaat op zijn eigen tempo natuurlijk.

Of die Nicholas en Eveline al direct gepoept hebben toen, geen idee, maar ze zeiden toen wel dat ze allebei gewoon waren om naakt te slapen en dat ze dat die eerste nacht dan ook gewoon gedaan hebben. Dan neem je natuurlijk al meteen een eerste barrière weg en is de toon wel gezet.

Als je het al moeilijk hebt om je BH of onderbroek te tonen, dan wordt de weg natuurlijk wel een stuk langer. Maar zoals gezegd, ieder gaat op zijn eigen tempo (Florence vorig jaar :unsure:)

Wippen is natuurlijk nog iets anders, die stap is al groot. Maar er kan ook al wat preutsheid optreden bij het uitkleden 's avonds bijvoorbeeld. Ieder gaat op zijn eigen tempo natuurlijk.

Of die Nicholas en Eveline al direct gepoept hebben toen, geen idee, maar ze zeiden toen wel dat ze allebei gewoon waren om naakt te slapen en dat ze dat die eerste nacht dan ook gewoon gedaan hebben. Dan neem je natuurlijk al meteen een eerste barrière weg en is de toon wel gezet.

Als je het al moeilijk hebt om je BH of onderbroek te tonen, dan wordt de weg natuurlijk wel een stuk langer. Maar zoals gezegd, ieder gaat op zijn eigen tempo (Florence vorig jaar :unsure:)
Wat Florence betreft: onderschat de impact van die filmploeg niet. Je beseft dan wel dat je voor gans televisiekijkend Vlaanderen in primetime vereeuwigd kan worden. Er zijn deelnemers die spijt hebben van hun passage omdat sociale media allesbehalve mals is. Alle beschaving valt weg zodra mensen vanuit hun luie zetel of achter hun computer commentaren posten op hoe die kandidaten eruit zien of wat ze zeggen of doen. Ik vind het best moedig van die mensen dat ze de keuze maken om zich kandidaat te stellen, want ik denk dat ik me maandenlang zou wegsteken als een kluizenaar als ik op TV zou komen op die manier.

Feit dat Jiri daar wel respect voor had, heeft er wel voor gezorgd dat ze nog steeds getrouwd zijn. Ik denk dat ze gewoon op hetzelfde tempo moeten gaan en weten wat de verwachtingen zijn.

Wat Florence betreft: onderschat de impact van die filmploeg niet. Je beseft dan wel dat je voor gans televisiekijkend Vlaanderen in primetime vereeuwigd kan worden. Er zijn deelnemers die spijt hebben van hun passage omdat sociale media allesbehalve mals is. Alle beschaving valt weg zodra mensen vanuit hun luie zetel of achter hun computer commentaren posten op hoe die kandidaten eruit zien of wat ze zeggen of doen. Ik vind het best moedig van die mensen dat ze de keuze maken om zich kandidaat te stellen, want ik denk dat ik me maandenlang zou wegsteken als een kluizenaar als ik op TV zou komen op die manier.
Tuurlijk. Uiteindelijk hebben we er ook het raden naar wat er zich écht allemaal afspeelt natuurlijk (als de camera's weg zijn)

Feit dat Jiri daar wel respect voor had, heeft er wel voor gezorgd dat ze nog steeds getrouwd zijn. Ik denk dat ze gewoon op hetzelfde tempo moeten gaan en weten wat de verwachtingen zijn.
Ja, voila. Zolang ze zich daar allebei in kunnen vinden, is er geen probleem natuurlijk. Maar dat zal niet bij alle koppels zijn.
Al heeft Jiri misschien wel wat op zijn tanden moeten bijten :biglaugh:

Ja, voila. Zolang ze zich daar allebei in kunnen vinden, is er geen probleem natuurlijk. Maar dat zal niet bij alle koppels zijn.
Al heeft Jiri misschien wel wat op zijn tanden moeten bijten :biglaugh:
Wie weet wat er allemaal gebeurd of gezegd is als de camera's niet draaiden.

Het viel ons toch ook op dat ze dit jaar extra gefocust hebben op het uiterlijk. Precies allemaal mensen die meteen verder kunnen werken voor TV.
Paar seizoenen terug was dat toch nog niet het geval. Die Johan en Winnie herinner ik me nog. Dat waren wel doodnormale ( :unsure: ) mensen.
Vind ze allemaal, behalve die mooiboy, net minder afgelikt dan andere jaren.
De 3 andere boys zijn dikke nerds, en die gast uit Brussel heeft een soort toupet/poedel op zijn hoofd.
Bij de vrouwen ziet de ex mis gent er 10 jaar ouder uit dan ze is. En bij de 3 andere dames zit er toch ook niet echt een babe tussen.

Vorig jaar was Florence, ondanks haar schrik voor haar eigen kaka, wel echt een kiepke bv. En de andere twee dames hadden ook wel iet.
Legendarisch slechte matching vorig jaar wel. Nu lijkt er toch al wat meer over nagedacht.

Benieuwd of de vrouwtjes het jaarlijkse, ik had er toch meer van verwacht syndroom zullen krijgen omdat ze hun partner niet knap genoeg vinden.

Wel grote fan van de papa van dat streefvrouwtje zonder bustier. Oude mannen mopjes beste ooit.

Je kunt ook met meer respect spreken over andermans job
Is meegekeken, allemaal 'managers' tegenwoordig.

Front desk manager: eigenlijk zijt ge receptionist
Retail store manager: ge zijt gerant van ne Zara
Account manager: ge zijt de administratieve slaaf van klanten
Team lead manager IT Collect and go: ge zegt aan 5 Indiërs wat ze moeten doen vandaag terwijl ze u de rest van de dag negeren voor peanuts want ge werkt voor de Colruyt en die betalen slecht

1ste aflevering niet deftig gezien maar waren het ook allemaal 'MANAGEURS'? Fucking hell al dat fake status gedoe om uw echte job te maskeren.

Dat meiske van Mechelen mag er wel zijn.

Laatst bewerkt:
Er wordt hier veel geklaagd over de saaiheid. Volgens de CIM cijfers zakte het aantal kijkers van 788.000 naar 589.000, de meesten hebben gewoon afgehaakt. Het zal vanaf de 4e of 5e aflevering wss wat opleven, maar voor 2024 zullen ze wss weer eens iets nieuw proberen. Hopelijk niet meer Ingeborg, laat die maar achterwege.

Zo snel wordt er niet gewipt op de huwelijksnacht bij Blind Getrouwd (en ook niet daarbuiten, denk ik). Maar als de fysieke en mentale klik er snel is, kan het huwelijk wel binnen enkele dagen worden geconsumeerd. Bij Candice & Marijn was het toch snel prijs? En die Nicholas en Eveline? Je kent elkaar van toeten noch blazen hé, niet iedereen staat te springen om meteen te wippen.
die Nick en Veerle zijn de eerste avond van bil gegaan hebben ze nadien gezegd in de boekskes. Helaas waren het wat saaie mensen en herinnert niemand hen.

Die stewardess is een knappe madam, maar die haar kapsel doet me denken aan de periode voor de oorlog. Ik specifieer niet of het de 2de wereldoorlog is of de Guldensporenslag.

Dit hé. Ik geef thuis continu commentaar, tot vervelens toe van m'n vrouw. Hier steek ik ook van wal. 't Is amusant.

Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om ergens op Facebook persoonlijke aanvallen op die mensen neer te pennen. Geen flauw idee waarom mensen dat eigenlijk doen. Als ik zou weten dat één van de deelnemers hier meeleest, zou ik toch ook opletten. 't Zijn ook maar mensen.

9 op 10 dat ik ook raar in beeld kom of rare dingen zeg wanneer ik nerveus ben en sta te wachten op m'n bruid.

Er wordt hier veel geklaagd over de saaiheid. Volgens de CIM cijfers zakte het aantal kijkers van 788.000 naar 589.000, de meesten hebben gewoon afgehaakt. Het zal vanaf de 4e of 5e aflevering wss wat opleven, maar voor 2024 zullen ze wss weer eens iets nieuw proberen. Hopelijk niet meer Ingeborg, laat die maar achterwege.
Die Australische versie vind ik maar niets. Daarvoor hebben we Temptation Island en consoorten. Geef mij maar de 'brave' versie van bij ons.

Koppels die nog samen zijn

Seizoen 1
Stijn & Nuria

Seizoen 2
Evelien & Nicolas
Veerle & Nick

Seizoen 3
Frie & Toon

Seizoen 4
Victor & Line

Seizoen 5
Winnie & Jonah

Seizoen 6
-

Seizoen 7
Jiri & Florence

Seizoen 8
???

Dus gemiddeld is 1 koppel per seizoen nog altijd samen. Ik vind toch dat de Belgische versie het op dat vlak niet slecht doet.

OK over 30 jaar is de helft hiervan misschien alsnog uit elkaar, maar toch ..

Geen flauw idee waarom mensen dat eigenlijk doen. Als ik zou weten dat één van de deelnemers hier meeleest, zou ik toch ook opletten. 't Zijn ook maar mensen.
Vandaar dat Frie & Toon niet meer in de publiciteit willen komen hé. Ze kregen enorm veel kritiek te slikken van Jan met de Pet op.
Géén idee waarom mensen soms zo hatelijk kunnen zijn.

Koppels die nog samen zijn

Seizoen 1
Stijn & Nuria

Seizoen 2
Evelien & Nicolas
Veerle & Nick

Seizoen 3
Frie & Toon

Seizoen 4
Victor & Line

Seizoen 5
Winnie & Jonah

Seizoen 6
-

Seizoen 7
Jiri & Florence

Seizoen 8
???

Dus gemiddeld is 1 koppel per seizoen nog altijd samen. Ik vind toch dat de Belgische versie het op dat vlak niet slecht doet.

OK over 30 jaar is de helft hiervan misschien alsnog uit elkaar, maar toch ..

Vandaar dat Frie & Toon niet meer in de publiciteit willen komen hé. Ze kregen enorm veel kritiek te slikken van Jan met de Pet op.
verbazingwekkend veel gezien het niveau van die coaches/experts

Op het internet zijn mensen plots een Grote Meneer of een Grote Madam met een grote mond en kunnen ze hun Groot Gelijk zo luid mogelijk opzetten, zonder dat ze zich moeten verantwoorden. Ik denk dat al die onlinehaat voor sommige mensen zelfs bevrijdend overkomt, maar op een negatieve manier.

Terug
Bovenaan