Blind Getrouwd 2023

Toch super moeilijk om te voorspellen wat een ander aantrekkelijk gaat vinden denk ik dan. Miss Gent is daar een goed voorbeeld van, ik zie daar niks in maar blijkbaar vele andere die dat wel een echte babe vinden.
Enfin, blij dat de trouwafleveringen er nu wel op zitten, altijd een saaie start bij dat programma.

De koppels lijken mij allemaal wel redelijk te zijn. Meestal is er meteen (minstens) één koppel waarvan je denkt: not in a million years. Nu geef ik ze allemaal wel een kans(je). Ze lijken elkaar allemaal ook wel aantrekkelijk genoeg te vinden.

Kan snel veranderen na de honeymoon natuurlijk :unsure:

De koppels lijken mij allemaal wel redelijk te zijn. Meestal is er meteen (minstens) één koppel waarvan je denkt: not in a million years. Nu geef ik ze allemaal wel een kans(je). Ze lijken elkaar allemaal ook wel aantrekkelijk genoeg te vinden.

Kan snel veranderen na de honeymoon natuurlijk :unsure:
Ik geef 2 koppels 0 kans en dat zijn die met de 2 blondines. Koppel Miss Gent daar zijn het duidelijk de hormonen die spreken maar inhoudelijk nog niet veel match gezien. Het andere koppel die zijn te uitbundig beiden, waarbij de vent duidelijk een schepje extra er wil opdoen in tegenstelling tot zijn ware ik. Die zet een masker op en dat gaat alleen maar versterkt worden door dat ie mee wil gaan met de uitbundigheid van zijn vlam.

De enige die ik een echte kans geef is Emma en man, t zou helemaal mijn type niet zijn maar mss wel iemand waar je voor kan vallen door het karakter, al zal het er daar vanaf hangen in hoeverre ze de navelstreng met haar familie kan doorknippen.

Mister broek gescheurd is een twijfelgeval.

Toch super moeilijk om te voorspellen wat een ander aantrekkelijk gaat vinden denk ik dan. Miss Gent is daar een goed voorbeeld van, ik zie daar niks in maar blijkbaar vele andere die dat wel een echte babe vinden.
Enfin, blij dat de trouwafleveringen er nu wel op zitten, altijd een saaie start bij dat programma.
Ze ziet er mij zo 30 maar ook 50 uit? Ze doet mij denken aan da mens uit Jurassic Parc

Laura Dern. Zolang de brandweerman-leerkracht daar content mee is, geen probleem. De man van die andere blondine stond ook nogal hyper, maar dat zal van de zenuwen zijn geweest.
Tgoh, is volgens mij gewoon een opgedraaide geek hoor.

Zenuwen zullen ervoor zorgen dat hij dit ook op den teeleevies doet.
Zijn vrouw trouwens niet veel beter. Lachen lachen lachen. Alles is hilarisch.
Vreselijk koppel, maar ze passen wel bij mekaar. ;)

Ook de link gelegd met Ellie Sattler uit Jurassic Park bij Miss Gent.

Ze doet mij denken aan da mens uit Jurassic Parc
Jaaaa, ik was mij continu aan het afvragen "aan wie doet die mij nu denken?" Die dus 😁

Mathieu en Isabelle, dat gaat niet blijven denk ik. Twee gibbertrienen samen, in het begin gezellig maar of dat iets duurzaam gaat opleveren? Wie weet verrassen ze ons nog...? Bij die Mathieu heb ik nogal overjaarse puber vibes. Bij beiden niet het gevoel dat die echt al rijp zijn voor een serieuze relatie.

Of 't is framing en spelen met de montage door die sloebers van VTM hé.

Dat, plus het feit dat die elkaar op dit moment nog geen 48u kennen, met camera's op hun neus, direct vreemde families ontmoeten en ook direct het bed delen en het momenteel dus nog één en al stress, onzekerheid, en vooral, indruk maken is...

Er zijn genoeg verlegen mensen die als ze in de spotlight staan plots de grootste, vaak over-the-top, extroverten spelen, omdat dat maatschappelijk meest gewenst is...

Wie die mensen werkelijk zijn naar elkaar toe, zonder maskers, speelt zich af in de 99% van de tijd als de camera's niet draaien.

Dat gezegd zijnde zie ik de twee zogenaamde "gibbertrienen" wel nog werken. Moest één van de twee een droogstoppel zijn, zouden die mekaar al vanaf seconde 1 beginnen irriteren.

Schoolmeester die met de handjes op de rug een wandelingetje doet op de koer. Zalig

qkVMnwP.jpeg

Terug
Bovenaan