Nee minder nonnekes en kwezel mentaliteit hier in de Vlaanders..Misschien is ex on the beach meer uw ding![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee minder nonnekes en kwezel mentaliteit hier in de Vlaanders..Misschien is ex on the beach meer uw ding![]()
Oei, had ze weer koppijn?Nee minder nonnekes en kwezel mentaliteit hier in de Vlaanders..
Ja zeg, wat is dat nu met die Vlaamse vrouwen in Blind Getrouwd die niet van dag 1 open staan voor een snelle wip? Ze durven zelfs op nationale teevee te verschijnen zonder opgespoten lippen. Nog niet eens een duckface krijgen we te zien!Nee minder nonnekes en kwezel mentaliteit hier in de Vlaanders..
Ge hebt Vlaamsche verkeerd geschrevenJa zeg, wat is dat nu met die Vlaamse vrouwen in Blind Getrouwd die niet van dag 1 open staan voor een snelle wip? Ze durven zelfs op nationale teevee te verschijnen zonder opgespoten lippen. Nog niet eens een duckface krijgen we te zien!

Vlaamse nonnekes en kwezelmentaliteit hé. Ze hebben er dan ene bij gestoken met niet-Vlaamse roots maar die hapt dus ook niet.Hoe is dat nu mogelijk dat er nog niemand zwanger is na 4 afleveringen?
Inderdaad. Direct consumeren die handel!Vlaamse nonnekes en kwezelmentaliteit hé. Ze hebben er dan ene bij gestoken met niet-Vlaamse roots maar die hapt dus ook niet.
Nochtans, geen seks voor het huwelijk kunnen ze moeilijk inroepen hé.
De citroenen zijn zuur in Vlaanderen wat de vele echtscheidingen verklaart. Beetje meer op het gevoel een relatie aangaan dan op verstand en dollars zou al een groot verschil maken me dunkt.Inderdaad. Direct consumeren die handel!
Is dat normaal niet onder het goedkeurend oog van de familie? Want ik mag hopen dat de vrouwtjes toch nog maagd zijn/waren
Met zoveel wijsheid moet je zeker iets doen!De citroenen zijn zuur in Vlaanderen wat de vele echtscheidingen verklaart. Beetje meer op het gevoel een relatie aangaan dan op verstand en dollars zou al een groot verschil maken me dunkt.
Zo eentje?Als citroenen niet zuur zijn, scheelt er iets mee. Just sayin'.
Relatietherapeut worden: "Minder zurigheid, meer poepen! Voilà, uw problemen zijn opgelost, dat is dan 500 euro."Met zoveel wijsheid moet je zeker iets doen!
doorgedreven zetelanalyse met een glaasje teveel opWaarop baseer je dat?
Precies problemen volgende week.

Kan iemand uitleggen waarom opgespoten lippen en botox opgevoerd worden als het nieuwe schoonheidsideaal? Zó lelijk en fake, bah.Puur fysiek dan mag ik hopen.Niemand kan tippen aan Florence van vorig seizoen![]()

Leek mij super onaangenaam.ontbijt op het water, wie bedenkt dat toch allemaal?![]()
Dan nog zit je nog steeds met de deining van het water waar ik ambetant van zou worden. En dan spreek ik nog niet over met uw natte zwembadhandjes uw pistolekes moeten opeten. bweikLeek mij super onaangenaam.
Lijkt mij enkel leuk als je ook stoeltjes en een tafeltje in het zwembad hebt.