Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze waren nog samen na de afleveringen maar denk 1 jaar later toch gescheidenAh zijn Candice en Marijn niet meer tesamen?
Twas wel niet de zara maar de massimo dutti héIs meegekeken, allemaal 'managers' tegenwoordig.
Front desk manager: eigenlijk zijt ge receptionist
Retail store manager: ge zijt gerant van ne Zara
Account manager: ge zijt de administratieve slaaf van klanten
Team lead manager IT Collect and go: ge zegt aan 5 Indiërs wat ze moeten doen vandaag terwijl ze u de rest van de dag negeren voor peanuts want ge werkt voor de Colruyt en die betalen slecht
1ste aflevering niet deftig gezien maar waren het ook allemaal 'MANAGEURS'? Fucking hell al dat fake status gedoe om uw echte job te maskeren.
Dat meiske van Mechelen mag er wel zijn.
.Op TV is de bruidegom 'zogezegd' geschokt, is het knallende ruzie en is het één en al drama.Die bruidegom zal dat wel aangegeven hebben zeker, dat het voor hem niet uitmaakt en dat hij ervoor openstaat?
hahaha moesten daar ook mee lachen. Vooral die 'front desk manager'...Is meegekeken, allemaal 'managers' tegenwoordig.
Team lead manager IT Collect and go: ge zegt aan 5 Indiërs wat ze moeten doen vandaag terwijl ze u de rest van de dag negeren voor peanuts want ge werkt voor de Colruyt en die betalen slecht
1ste aflevering niet deftig gezien maar waren het ook allemaal 'MANAGEURS'? Fucking hell al dat fake status gedoe om uw echte job te maskeren.
Dat meiske van Mechelen mag er wel zijn.
Mijn vrouw heeft gisteren MAFS Australia opgezet. Blijkbaar al meteen drama op het trouwfeest bij één koppel omdat de bruidegom volgens een van de beste vriendinnen een sidechick van 20 jaar heeft aan wie hij heeft gezegd dat hij wel terug naar haar komt als het experiment is afgelopen. Voor de rest allemaal blablabla over commitment, give love a chance en embark this journey together.Op TV is de bruidegom 'zogezegd' geschokt, is het knallende ruzie en is het één en al drama.
MAAR, dat was dus allemaal fake. Want hij was wél gewoon op de hoogte.
show is hit by 'fakery' storm
OK, blind getrouwd BG style. Ik ben kandidaat.Ik ben ervan overtuigd dat iedereen van ons, gegeven de kandidatenlijst en de nodige achtergrond, een seizoen koppels kan samenstellen met dezelfde slaagkansen, als die batterij experten
Volgens mij niet al te veel in scène gezet. Ze nemen gewoon temptation island volk ipv normale mensen. Die zijn zo marginaal dat wij er idd met ons verstand niet bij kunnen.Ik weet niet of ik wel om zou kunnen met al dat medeleven eens alles op antenne zou komen...
Verder wel absolute fan van MAFS Australië omwille van het drama, geënsceneerd of niet!![]()
Dat is geen spektakel maar horror (voor @Mulan). Geen fan van “sadist terroriseert onschuldige leggingdraagster”-series.Als ze spektakel op tv willen dan koppelen ze mij met @Mulan.
Idd, al vond ik de koppels daar nu ook niet zo super. Nu ja, het was een eerste seizoen.Ik vond dat honeymoon island (denk toch dat het zo heet) wel echt een tof programma.

En daar loopt het toch vaak mis. Madam die in het avontuur stapt in de hoop een knappe kerel aan de haak te slaan. Zien dan dat dit niet het geval is, en vervolgens een maand zoeken naar andere redenen waarom het geen goeie match is...men heeft rekening gehouden met de wensen qua uiterlijk meen ik verstaan te hebben.
Tja, het uiterlijk is en blijft het eerste waarop mensen altijd afgaan. Als man zijnde gaat ge toch ook voor de knapste?En daar loopt het toch vaak mis. Madam die in het avontuur stapt in de hoop een knappe kerel aan de haak te slaan. Zien dan dat dit niet het geval is, en vervolgens een maand zoeken naar andere redenen waarom het geen goeie match is.
Had men nu miss Gent een normale gast gegeven, was dit ook weer het geval geweest. Zeer oppervlakkige mensen vaak, maar er is natuurlijk een reden waarom je meedoet aan zo een programma en je niemand vindt die goed genoeg is voor zo iemand.
Bwa. Uitstraling voor mij toch nog net wat belangrijker. Veel knappe vrouwen die dat niet hebben. Uiterlijk went trouwens. Soms beter om het gewoon een kans te geven. Zeker als je meedoet aan zo een programma.Tja, het uiterlijk is en blijft het eerste waarop mensen altijd afgaan. Als man zijnde gaat ge toch ook voor de knapste?