Blind Getrouwd 2023

Is meegekeken, allemaal 'managers' tegenwoordig.

Front desk manager: eigenlijk zijt ge receptionist
Retail store manager: ge zijt gerant van ne Zara
Account manager: ge zijt de administratieve slaaf van klanten
Team lead manager IT Collect and go: ge zegt aan 5 Indiërs wat ze moeten doen vandaag terwijl ze u de rest van de dag negeren voor peanuts want ge werkt voor de Colruyt en die betalen slecht

1ste aflevering niet deftig gezien maar waren het ook allemaal 'MANAGEURS'? Fucking hell al dat fake status gedoe om uw echte job te maskeren.

Dat meiske van Mechelen mag er wel zijn.
Twas wel niet de zara maar de massimo dutti hé :rofl:.

En what the hell is een sales engineer?

Kom je wel vaak tegen, kan ik mijzelf ook onder plaatsen.
Zie het als technische verkopers, wij komen niet enkel om een koffietje te drinken en over het weer te praten en te vragen welke kleur iets moet zijn maar wij verkopen een technisch product en denken mee over de inpassing in het geheel of werken totale concepten uit Etc. Meer technische profielen dan gladde verkopers dus.

Is meegekeken, allemaal 'managers' tegenwoordig.

Team lead manager IT Collect and go: ge zegt aan 5 Indiërs wat ze moeten doen vandaag terwijl ze u de rest van de dag negeren voor peanuts want ge werkt voor de Colruyt en die betalen slecht

1ste aflevering niet deftig gezien maar waren het ook allemaal 'MANAGEURS'? Fucking hell al dat fake status gedoe om uw echte job te maskeren.

Dat meiske van Mechelen mag er wel zijn.
hahaha moesten daar ook mee lachen. Vooral die 'front desk manager'...

Op TV is de bruidegom 'zogezegd' geschokt, is het knallende ruzie en is het één en al drama.
MAAR, dat was dus allemaal fake. Want hij was wél gewoon op de hoogte.

show is hit by 'fakery' storm
Mijn vrouw heeft gisteren MAFS Australia opgezet. Blijkbaar al meteen drama op het trouwfeest bij één koppel omdat de bruidegom volgens een van de beste vriendinnen een sidechick van 20 jaar heeft aan wie hij heeft gezegd dat hij wel terug naar haar komt als het experiment is afgelopen. Voor de rest allemaal blablabla over commitment, give love a chance en embark this journey together.

Ze zwieren daar dus gewoon mensen bij om drama te creëeren.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen van ons, gegeven de kandidatenlijst en de nodige achtergrond, een seizoen koppels kan samenstellen met dezelfde slaagkansen, als die batterij experten

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen van ons, gegeven de kandidatenlijst en de nodige achtergrond, een seizoen koppels kan samenstellen met dezelfde slaagkansen, als die batterij experten
OK, blind getrouwd BG style. Ik ben kandidaat.
Of eigenlijk gewoon uithuwelijken? (wat blind getrouwd uiteindelijk ook is)

Ik weet niet of ik wel om zou kunnen met al dat medeleven eens alles op antenne zou komen... 🤔

Verder wel absolute fan van MAFS Australië omwille van het drama, geënsceneerd of niet! 😁
Volgens mij niet al te veel in scène gezet. Ze nemen gewoon temptation island volk ipv normale mensen. Die zijn zo marginaal dat wij er idd met ons verstand niet bij kunnen.

Ik vond dat honeymoon island (denk toch dat het zo heet) wel echt een tof programma.

Wat was dat eigenlijk in de eerste aflevering toen ze gingen aanbellen bij Alexander met het nieuws dat hij ging trouwen? Was dat z'n poetsvrouw die antwoordde? Of was dat één of andere scharrel die daar had blijven slapen?

Off topic, wij hebben een paar vacante plaatsen die ingevuld moeten worden .... een 6 tal interviews als toeschouwer om de technische kennis wat te peilen...

Wat Pskonejott ook opmerkt alle -30 tigers die op interview zijn geweest hadden een A4 tje vol met het eisenpakket EN steevast stond erin dat de titel manager moest bevatten, werd in meerdere gevallen naar gevraagd, als er engineer in stond betrok het gezicht en drong men aan op een titel met manager in....dus geen sales engineer maar BDM (Business Development MANAGER)....anders gingen ze het niet doen.

On topic : ik denk het een goed jaar gaat worden en er koppels zullen overblijven die het irl gaan proberen...men heeft rekening gehouden met de wensen qua uiterlijk meen ik verstaan te hebben.
Big fan van MAFS echt of niet ik amuseer er me mee ;)

Laatst bewerkt:
..men heeft rekening gehouden met de wensen qua uiterlijk meen ik verstaan te hebben.
En daar loopt het toch vaak mis. Madam die in het avontuur stapt in de hoop een knappe kerel aan de haak te slaan. Zien dan dat dit niet het geval is, en vervolgens een maand zoeken naar andere redenen waarom het geen goeie match is.

Had men nu miss Gent een normale gast gegeven, was dit ook weer het geval geweest. Zeer oppervlakkige mensen vaak, maar er is natuurlijk een reden waarom je meedoet aan zo een programma en je niemand vindt die goed genoeg is voor zo iemand.

En daar loopt het toch vaak mis. Madam die in het avontuur stapt in de hoop een knappe kerel aan de haak te slaan. Zien dan dat dit niet het geval is, en vervolgens een maand zoeken naar andere redenen waarom het geen goeie match is.

Had men nu miss Gent een normale gast gegeven, was dit ook weer het geval geweest. Zeer oppervlakkige mensen vaak, maar er is natuurlijk een reden waarom je meedoet aan zo een programma en je niemand vindt die goed genoeg is voor zo iemand.
Tja, het uiterlijk is en blijft het eerste waarop mensen altijd afgaan. Als man zijnde gaat ge toch ook voor de knapste?

Tja, het uiterlijk is en blijft het eerste waarop mensen altijd afgaan. Als man zijnde gaat ge toch ook voor de knapste?
Bwa. Uitstraling voor mij toch nog net wat belangrijker. Veel knappe vrouwen die dat niet hebben. Uiterlijk went trouwens. Soms beter om het gewoon een kans te geven. Zeker als je meedoet aan zo een programma.

Terug
Bovenaan