Blind Getrouwd 2023

2, dat rekken ze allemaal veel te lang in’t begin, zeker met dat fake emogedoe.
“Verrassen” met het nieuws, die cameraploeg achter uw rug valt dan niet op ofzo…
Van mijn part steken ze al dat trouwgedoe in 1 aflevering, nadien begint het pas interessant te worden.

Wat die Ingeborg daar ook weer tussen zit te doen, die heeft toch ook geen waarde voor het programma.

Jolien heeft wel schone ogen vind ik, maar verder vind ik haar net iets te opgetut.
Wel een goeike: ik kan x, x en x maar koken zit niet in het pakket:biglaugh:
Dat belooft ^^
Ze kan via mime de nooduitgang tonen, eten opdienen in krappe ruimtes en in 5 talen vragen of je een drankje wenst... maar koken zit niet in het pakket. Of is Jolien niet die stewardess? Ben de deelnemers nu al door mekaar aan het halen :)

Ze kan via mime de nooduitgang tonen, eten opdienen in krappe ruimtes en in 5 talen vragen of je een drankje wenst... maar koken zit niet in het pakket. Of is Jolien niet die stewardess? Ben de deelnemers nu al door mekaar aan het halen :)
Met wat geluk kookt haar nieuwe man graag en goed. Ik kook hier thuis ook 95% van de tijd.

Haar nieuwe man ziet er vooral uit als een mamaskindje die de voetjes onder tafel steekt. Maar laat ons hopen op het tegendeel anders komt het niet goed.
Ik kan mij daar ook nog in vinden als prille 30er, maar ik kan ook wel meer als mijn plan trekken en zou als ik in een relatie kom die stap ook makkelijk kunnen zetten. Maar waarom zou ik nu niet voor het gemak kiezen en de voetjes onder tafel steken.

Jongens, wat is dat met die mode van die bruine kostuums, vorige week ook al, ... blij dat ik ondertussen al getrouwd ben.

2de aflevering afgezet...ik weet niet wat het is maar het interesseert me eigelijk niet meer.
Voor de vaste VTM kijker zal dit wel een topprogramma zijn.
Ik loop er echter niet meer warm voor,dus haak al af.
Wat mij betreft een gemolken koe,andere kijkers uiteraard hun plezier gewenst.
Ik moet wel zeggen dat ik steeds verbaasd ben over wat mooie mensen zulke wanhoopspoging doen.

Meh de 1ste drie afleveringen zijn altijd saai, voorstelling van de kandidaten, trouw en trouwfeest. Daarna wordt het interessanter vind ik.

In de derde aflevering zitten ze samen in gelijkaardige tenten voor het feest dus veel variatie zal er ook niet zijn. Voor de kandidaten zal het spannend zijn maar ik geloof dat zowel kijker als tv-maker beetje routineus zitten te herkauwen tot het vakantiemoment aanbreekt.

Ze zouden beter in de eerste aflevering alle kandidaten voorstellen, de trouwceremonies laten zien, en een stukje van het feest waar ze de familieleden van de partner leren kennen en wat speeches ofzo. Dan kan vanaf aflevering 2 het interessante deel beginnen en zit je daar niet 2-3 weken op te wachten. Dan kan het het stuk dat ze samenwonen een aflevering of 2 langer duren want dat vond ik vorig seizoen eigenlijk best kort en dat is het leukste deel vind ik.

Zijn die afleveringen met de trouwceremonie en het feest geen productplacement-fest? Ik weet het niet hé want ik sla die afleveringen altijd over. De samenwoon-afleveringen mogen ook wat mij betreft wat langer duren.

MAFS Australia is ook weer begonnen he. Moest de Belgische versie beginnen te vervelen :unsure: . Ik had het nog geen 5 minuten opstaan en het was al drama :love: .

Meh de 1ste drie afleveringen zijn altijd saai, voorstelling van de kandidaten, trouw en trouwfeest. Daarna wordt het interessanter vind ik.
inderdaad:

- we zijn zenuwachtig
- familie en vrienden reageren fake enthousiast en vragen zich niet af wat die camera achter hun vriend(in) doet
- vrouwen pinken traantjes weg bij het passen van een jurk
- mannen passen één kostuum en krijgen van hun vrienden te horen: "da's goe, pintje pakken?'
- vrouwen hebben een heel ritueel om zichzelf klaar te plamuren voor de dag
- mannen kleden zich aan en kruipen met getuigen in een krappe wagen
- vaders verbergen hun scepsis terwijl ze hun dochter naar de trouwzaal begeleiden. Eigenlijk denken die 'oh wee de eikel die straks mijn kleine meid gaat kwetsen. Waarom heeft ze toch niet voor Frederik gekozen, die jongen doet geneeskunde'
- bruidegom in spé staat wat onwennig een slechte stand-up comedian show te geven
- lokale politici krijgen een minuut beroemdheid, meestal erg cringe
- we eindigen met een zuinig kusje op de mond

En dat maal het aantal koppels.

Ik vind die eerste afleveringen net het leukst :p
Dat voelt nog wholesome, en ik zie graag welke outfits ze aanhebben en of ze iets leuk of creatiefs doen met het feest waar ik zelf inspiratie uit kan halen voor mijn eigen trouwfeest 😅
Kheb het gevoel dat na deze maand mijn interesse in de show wel drastisch zal verminderen eens ik zelf getrouwd ben :p

- familie en vrienden reageren fake enthousiast en vragen zich niet af wat die camera achter hun vriend(in) doet
Echt hé... bij sommige krijg je net iets te hard het gevoel dat het al de 5e take is die ze doen :biglaugh:
Zoals bij die laatste vader die in de tuin bezig was toen zijn zoon langs kwam

Ik heb nog niet de volledige aflevering gezien maar wat me tot nu toe is bijgebleven is dat het toch krap zitten is met drie volwassenen op de achterbank van een Mercedes.
En telkens was de passagierszetel vooraan niet bezet!

Amai, ik dacht dat dit een beetje overdrijven voor de stijl was maar wtf. Wie heeft die mens dat kostuum laten kopen?
Was inderdaad heel krap. Z'n jasje viel ook niet schoon.
Los daarvan vind ik dat 'mint' kleur wel heel cool. Ik denk dat ik ook eens een kostuum in dat kleur zou durven kopen.

Gisteren pas eerste aflevering gezien. Ieder jaar, samen met boer zoekt vrouw, ons guilty pleasure. Had het niet van m'n vrouw geweest, ik kijk nooit nog gewone TV.

Brecht lijkt me een toffe gast. De stewardess heeft een irritante stem en heeft nog teveel bagage denk ik.
Emma lijkt me een lief meisje, maar zou ik qua uiterlijk op afknappen. Haar vent lijkt me een heel droge kerel. 'ik liep de hele nacht rond van de stress, hopelijk dachten de buren niet dat het een inbreker was'. En dan zegt hij voor de camera: ik hou van humor. HAHAHAHA. Goeike.

Anyhow, ik stel mij altijd de vraag wat er met die mensen scheelt aangezien ze zo hopeloos zijn om mee te doen met zo'n programma.
De onnozele 'experts' zijn er ook weer bij. Ze moeten volgens mij veel meer focussen op het uiterlijk. Als dat matcht met de verwachtingen ben je vertrokken. De rest moet ook kloppen uiteraard.

Terug
Bovenaan