Blind Getrouwd 2023

Alexander heeft blijkbaar recent een appartement in Brussel gekocht. Dat zal dan toch niet zijn om te gaan samenwonen met zijn Fleur die in Knokke werkt. Bij deze kunnen we wel raden wat de uitkomst daar was.
Alexander, Emile en Brecht waren enkele weken terug samen op stap in Brussel.

Nuja een appartement in Brussel zal nooit een slechte investering zijn zeker :biglaugh:. Kunt het altijd verhuren, al dan niet via airbnb.

Dan zal het dit jaar gene vette zijn. Alleen onze krachtpatser met zijn miss die het nog een tijdje volhouden dan?
Ik weet niet goed waarom iedereen zo negatief is over de uitkomst van dit koppel. (Die indruk krijg ik toch en niet alleen hier op beyondgaming). Die blijven toch gewoon samen? Gewoon poepen, kindjes maken en zich ergens settelen. Meer moet dat niet zijn, zeker met zijn vervallen condooms. :oi22: (dit zijn grapjes he - als je trouwt moet je daar tegen kunnen)

Al de andere koppels is wel wat minder rooskleurig dus het zal wel weer 25% worden (het gemiddelde).

MAAR de andere koppels mogen mij nog altijd verrassen. :tongue:

Ik vermoed dat ze aant vissen was naar of ze hem binnendraaide. Niet de interpretatie die ze er daarna leken aan te geven (op de mond VS de wang)
Ja zo bedoelde die vriendin het maar hoe het in beeld kwam, kwam het eerder over alsof het (mogelijks) over intieme(re) delen ging. :tongue:
Ipv dat die vriendin gewoon openlijk zei: Tongzoenen jullie al? Wat daar is niks aan.

Maar neen er echt zo achter vissen maar er niet meteen aan denken dat de camera daar staat en zo laat je de kijker dit gewoon zelf invullen he. En no offense maar ne vent blijft ne vent en ja dan denk ik in eerste instantie NOOIT aan een tongzoen. Maar wel aan andere zaken. Ja ik weet het. Foei Makila!

Laatst bewerkt:
Ja zo bedoelde die vriendin het maar hoe het in beeld kwam, kwam het eerder over alsof het over intiemen delen ging. :tongue:
Ipv dat die vriendin gewoon openlijk zei: Tongzoenen jullie al? Wat daar is niks aan.

Maar neen er echt zo achter vissen maar er niet meteen aan denken dat de camera daar staat en zo laat je de kijker dit gewoon zelf invullen he. En no offense maar ne vent blijft ne vent en ja dan denk ik in eerste instantie NOOIT aan een tongzoen. Maar wel aan andere zaken. Ja ik weet het. Foei Makila!
:wtf:

Ge zijt weer bezig makila

Zoenen jullie al of ist enkel pijpen? :v

Wat gaat ge anders kunnen kussen dan de wang of de mond?

Als ze het woord kussen in “de mond nemen” (no pun intented) denk ik dat de meeste hier, ja ook mannen, denken aan kussen op de mond.

Wat gaat ge anders kunnen kussen dan de wang of de mond?

Als ze het woord kussen in “de mond nemen” (no pun intented) denk ik dat de meeste hier, ja ook mannen, denken aan kussen op de mond.
Ik kus vrouwlief dikwijls in de halsstreek. (= intieme delen :oi22:)

Laatst bewerkt:
Als Mathieu nog zoveel belang hecht aan zijn hedonistische verlangens als uitgaan, festivals, "avontuur'....moet hij zich vooral de vraag stellen waarom hij zonodig wou trouwen.
Blijf dan vrijgezel en leef er nog een paar jaar op los.
niet mee eens, MAtthieu zijn leefwereld ligt gewoon mijlenver af van meezingen met Bumba of andere Studio 100 kindermuziek. Smaak is persoonlijk, maar Studio 100 is echt de laagste gemene deler. Ik zou er op afknappen als mijn madam daar van zou genieten. (En ja we luisteren nochtans allebei ook naar "foute" muziek)

Ik weet niet goed waarom iedereen zo negatief is over de uitkomst van dit koppel. (Die indruk krijg ik toch en niet alleen hier op beyondgaming). Die blijven toch gewoon samen? Gewoon poepen, kindjes maken en zich ergens settelen. Meer moet dat niet zijn, zeker met zijn vervallen condooms. :oi22: (dit zijn grapjes he - als je trouwt moet je daar tegen kunnen)
Goh, zou dat niet eerder zijn omdat het twee "speciale" karakters zijn en ze sowieso al wat polariserend. Daardoor reflecteren mensen mogelijks als "daar kan je toch niet mee samenleven dus dat wordt niets".
Terwijl ik net denk dat dit een combo is dat goed samenwerkt. Speciaal potje heeft ook een speciaal dekseltje nodig, anders past dat ook niet.
Gelijk die condooms wordt zo'n spel ond gemaakt, terwijl ik het mij lijkt dat ze daar effectief de grap nog van inziet, en dat nog beter is omdat hij dan overdreven verlegen reageert. Zoals hierboven al aangehaald is dat net het plagerige dat je huwelijk leuk kan houden.

niet mee eens, MAtthieu zijn leefwereld ligt gewoon mijlenver af van meezingen met Bumba of andere Studio 100 kindermuziek. Smaak is persoonlijk, maar Studio 100 is echt de laagste gemene deler. Ik zou er op afknappen als mijn madam daar van zou genieten. (En ja we luisteren nochtans allebei ook naar "foute" muziek)
Ik moet iets gemist hebben want ze heeft toch alleen meegezongen met encanto? (Wat goeie muziek is). Hoe komt studio 100 daar opeens bij?

Ook een beetje kort door de bocht om iemand die disneymuziek apprecieert direct in zo'n hokje te plaatsen

Ik moet iets gemist hebben want ze heeft toch alleen meegezongen met encanto? (Wat goeie muziek is). Hoe komt studio 100 daar opeens bij?

Ook een beetje kort door de bocht om iemand die disneymuziek apprecieert direct in zo'n hokje te plaatsen
Als ik het met goed herinner:
Ze zei dat ze wél uit haar bol kon gaan, want ze stond op het middenplein mee te dansen/zingen bij de Rewind Party van Studio 100.

Haar partner had gehoopt van samen naar gewone festivals te kunnen gaan.

Als ik het met goed herinner:
Ze zei dat ze wél uit haar bol kon gaan, want ze stond op het middenplein mee te dansen/zingen bij de Rewind Party van Studio 100.

Haar partner had gehoopt van samen naar gewone festivals te kunnen gaan.
Dat betekent toch niet dat ze enkel die muziek goed vindt? Ze gaf aan dat ze het moeilijk heeft met veel volk maar zich daar blijkbaar wel kan overzetten met het juiste volk/sfeer/muziek. (Ze gaf ook ergens aan nog nooit gekampeerd te hebben, dus lijkt me vooral schrik van het onbekende).
Lijkt mij vooral een kwestie om haar eens te laten wennen met een kleiner festival ipv er direct een probleem van te maken

@Tha_nOn
Ik wou enkel duiden waarom Studio 100 waarschijnlijk vermeld werd.

Hier komen we ook vaak niet overeen qua interesses, maar er zijn wel raakvlakken.
Als er geen moeite gedaan wordt om raakvlakken te vinden of er zijn er gewoonweg geen, dan wordt een relatie wel moeilijk.
Kan best zijn dat er bij dat koppel nog aan kan gewerkt worden, je ziet ook maar kleine stukjes van wat er allemaal gezegd wordt en wat uitgezonden wordt moet dan waarschijnlijk ook nog passen bij een bepaalde framing die de makers van het programma willen.

Het is al wel duidelijk waarschijnlijk, maar
heb uit goede bron dat Mattieu niet meer samen is met zijn vrouw.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan