Mr.Anderson
Well-known member
Een gespierd lichaam bij vrouwen vind ik aantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen heeft een sportief lichaam een bepaalde uitstraling. Het toont een zekere discipline om te volharden in zijn/haar trainingen (of dat nu lopen, krachttraining, yoga of wat dan ook is) en dieet. Of dat nu voor het visuele is of niet, je neemt uw fysieke gezondheid in handen. En dat vind ik aantrekkelijk.Toch logisch?
Zelfs al werk je 10 jaar in de ruwbouw, dan nog ga je nog steeds niet van die opgepompte met proteïnen-overladen lichamen krijgen. Er is echt helemaal niets natuurlijks aan een proteïnen-dieet in combinatie met u elke dag liggen uitsloven op toestellen die geen enkel praktisch nut dienen, buiten het bevredigen van de eigen ijdelheid.
Daar spelen toch vooral kunstmatig gecreëerde schoonheidsidealen en/of opbod tegenover uw concurrenten in de fitness.
Net zoals er aan de vrouwenzijde ook helemaal niets natuurlijks is aan opgepompte borsten, opgespoten lippen, enzovoort. En mochten ze er dan nog eens teveel mee uitpakken omdat ze van zichzelf denken dat "dat harde werk toch wel gezien mag worden", dan zakt de aantrekkelijkheid helemaal tot onder het vriespunt.
Of zoals The Streets het ooit zongen: You're fit but you know it.
Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Of bepaalde lichaamstypes er natuurlijk uitzien of niet, dat is smaak.
Het gaat om de manier waarop Brecht zijn intresses naar voor brengt hé, niet het kamperen.Apart dat interesses en bezigheden hier zo'n item zijn.
Mathieu kampeert graag -> BG: grow up zeg, eeuwige puber.
Brecht is gespierd -> BG: die slaapt in de fitness.
Isabelle kijkt Studio 100 -> BG: klein kind
Alle context achterwege laten en kort door de bocht gaan -> typisch BG inderdaad.

Die 90% slaagkans op HLN? Zever in pakskes, dat is dus gewoon 99% he. (Allé ja tem vandaag - de toekomst kan je niet voorspellen)