Blind Getrouwd 2023

Toch logisch?

Zelfs al werk je 10 jaar in de ruwbouw, dan nog ga je nog steeds niet van die opgepompte met proteïnen-overladen lichamen krijgen. Er is echt helemaal niets natuurlijks aan een proteïnen-dieet in combinatie met u elke dag liggen uitsloven op toestellen die geen enkel praktisch nut dienen, buiten het bevredigen van de eigen ijdelheid.
Daar spelen toch vooral kunstmatig gecreëerde schoonheidsidealen en/of opbod tegenover uw concurrenten in de fitness.

Net zoals er aan de vrouwenzijde ook helemaal niets natuurlijks is aan opgepompte borsten, opgespoten lippen, enzovoort. En mochten ze er dan nog eens teveel mee uitpakken omdat ze van zichzelf denken dat "dat harde werk toch wel gezien mag worden", dan zakt de aantrekkelijkheid helemaal tot onder het vriespunt.
Of zoals The Streets het ooit zongen: You're fit but you know it.

Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Een gespierd lichaam bij vrouwen vind ik aantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen heeft een sportief lichaam een bepaalde uitstraling. Het toont een zekere discipline om te volharden in zijn/haar trainingen (of dat nu lopen, krachttraining, yoga of wat dan ook is) en dieet. Of dat nu voor het visuele is of niet, je neemt uw fysieke gezondheid in handen. En dat vind ik aantrekkelijk.

Of bepaalde lichaamstypes er natuurlijk uitzien of niet, dat is smaak.

Apart dat interesses en bezigheden hier zo'n item zijn.

Mathieu kampeert graag -> BG: grow up zeg, eeuwige puber.

Brecht is gespierd -> BG: die slaapt in de fitness.
Isabelle kijkt Studio 100 -> BG: klein kind
Het gaat om de manier waarop Brecht zijn intresses naar voor brengt hé, niet het kamperen.

Alle context achterwege laten en kort door de bocht gaan -> typisch BG inderdaad.

Een gespierd lichaam bij vrouwen vind ik aantrekkelijk. Zowel bij mannen als vrouwen heeft een sportief lichaam een bepaalde uitstraling. Het toont een zekere discipline om te volharden in zijn/haar trainingen (of dat nu lopen, krachttraining, yoga of wat dan ook is) en dieet. Of dat nu voor het visuele is of niet, je neemt uw fysieke gezondheid in handen. En dat vind ik aantrekkelijk.

Of bepaalde lichaamstypes er natuurlijk uitzien of niet, dat is smaak.
Zoals de volhardendheid om proteïne-shakes te drinken bijvoorbeeld? Impressed.

Je kunt perfect ook volhardendheid tonen en ondertussen nuttige zaken doen, zoals u inzetten als vrijwilliger voor weeskindjes bijvoorbeeld. Maar dat levert wellicht minder chica's op.
Het is opvallend hoe die opstoot van volhardendheid in onze maatschappij zich louter rond de fitness lijkt te concentreren.

Laat ons gewoon een koe een koe noemen, het draait vooral rond ijdelheid en drang naar conformisme. Maar dat is niet illegaal, dus doe gerust.

Je kunt perfect ook volhardendheid tonen en ondertussen nuttige zaken doen, zoals u inzetten als vrijwilliger voor weeskindjes bijvoorbeeld. Maar dat levert wellicht minder chica's op.
Het is opvallend hoe die opstoot van volhardendheid in onze maatschappij zich louter rond de fitness lijkt te concentreren.

Laat ons gewoon een koe een koe noemen, het draait vooral rond ijdelheid en drang naar conformisme. Maar dat is niet illegaal, dus doe gerust.
Ik noteer dat door je eiwit-inname te verhogen je magisch spieren krijgt en iedereen met een hobby beter weeskindjes zou gaan helpen.

Bij welk weeshuis ben jij vrijwilliger?

Er komt wel een pak meer bij kijken dan iedere dag een proteïne shake te drinken natuurlijk.

Je kan uiteraard op andere gebieden ook een zekere discipline hebben of volhardendheid tonen. Iemand die bijvoorbeeld elke dag 12 uren klopt aan zijn bureau. Maar dat ga ik visueel niet zien aan z'n lichaamsbouw. Wat niet erg is, voor alle duidelijkheid.

Ik denk dat het starten met fitness bij velen net andersom is, iemand begint met trainen omdat men niet goed zit in zijn/haar vel en daardoor een laag zelfbeeld heeft. Fitness = werken aan dat zelfbeeld = werken aan uw mentale gezondheid.

Ik geloof echt niet dat elke kerel in de fitness ne pure beachboy is die zichzelf graag ziet en iedere zomer z'n lichaam insmeert met babyolie op 'chica's' te gaan scheppen. Niet iedereen leeft voor Instagram hé.

Back on topic: giechelaar Isabelle vrees ik dat de eerste gaat zijn die geen happy ever after zal hebben.
Ik zou ook gek worden van dat continu (geforceerd) gechiechel...

Misschien ben je dan eerder bi van geaardheid? Mannen vallen van nature in principe meer op rondere vormen aangezien dit een indicatie is van geschiktheid tot baren van uw nageslacht.

Ik heb wel het gevoel dat ze soort van "huistaken" krijgen, ook op voorhand van de uitzendingen.
Er is meer fysiek contact dan anders, al is het zelfs het indringen tot de personal space tot een omhelzing.

Misschien ben je dan eerder bi van geaardheid? Mannen vallen van nature in principe meer op rondere vormen aangezien dit een indicatie is van geschiktheid tot baren van uw nageslacht.
Dan heb jij nog nooit de kont van een dame gezien die al enkele jaren squats doet. Ronder wordt het niet meer.

Geen idee wat de achterliggende driften zijn maar ik ben absoluut geen bi.

Ach, zelfs Plato stond als Olympisch worstelaar volgens Aristoteles te flexen toen hij filosofische dialogen voerde. IJdelheid is menselijk, of koop jij dan geen mooie kleren of heb jij niet graag dat je vrouw zich mooi maakt voor jou? Zoals dat met kleren gaat doe je dat ook met je lichaam, zowel in lichaamstaal als de staat van je lichaam.

Krijger-athleet-filosoof. Gigachad.

Niets zo sexy als een vrouw met dikke xxx en een goed gevulde kont die aan het sporten is op ne hometrainer in haar te strak trainingspak!

5 sep 2023
Vernomen van op het werk, via een collega
1ste kopel die Jolien en Brecht zijn nog samen, collega kent die Brecht
Spoiler alert :tongue: Die 90% slaagkans op HLN? Zever in pakskes, dat is dus gewoon 99% he. (Allé ja tem vandaag - de toekomst kan je niet voorspellen)

En Isabelle & Matthieu is finito als ik dat voorstukje zie van volgende week (maar dat was ook al duidelijk). Maak van die 5% maar een 0% van.

Laatst bewerkt:
Alé, ik begrijp Matthieu toch helemaal niet meer. De ideale kans om uw partner kennis te laten maken met kamperen en hoe fijn dat kan zijn. Staat die daar te sukkelen om dan te zeggen: 'kijk maar goed, volgende keer moogt gij dat gasvuur installeren' alsof dat zo'n rotjob is. TIS KAMPEREN E THIEUTE.

Brecht en Jolien fijn om bezig te zien. Ik moet altijd denken aan die blonde van Jurassic Park met haar 90's kapsel.

Emile zijn urge om alles te benoemen en te definiëren is heel irritant. Zelfs een romantisch stil moment moet die gaan zeggen wat er aan 't gebeuren is. Als je begint over een schild dan heb je nog teveel bagage uit een vorige relatie mee om aan zo'n avontuur te beginnen.

Alexander en Fleurgh lijken me toffe mensen, hopelijk wordt dat wat.

Ik ben fan van P!nk en zij zingt in haar liedje 'I wanna start a fight', dus laten we dat maar doen. Jezus wat was dat weer.

Alé, ik begrijp Matthieu toch helemaal niet meer. De ideale kans om uw partner kennis te laten maken met kamperen en hoe fijn dat kan zijn. Staat die daar te sukkelen om dan te zeggen: 'kijk maar goed, volgende keer moogt gij dat gasvuur installeren' alsof dat zo'n rotjob is. TIS KAMPEREN E THIEUTE.

Brecht en Jolien fijn om bezig te zien. Ik moet altijd denken aan die blonde van Jurassic Park met haar 90's kapsel.

Emile zijn urge om alles te benoemen en te definiëren is heel irritant. Zelfs een romantisch stil moment moet die gaan zeggen wat er aan 't gebeuren is. Als je begint over een schild dan heb je nog teveel bagage uit een vorige relatie mee om aan zo'n avontuur te beginnen.

Alexander en Fleurgh lijken me toffe mensen, hopelijk wordt dat wat.

Ik ben fan van P!nk en zij zingt in haar liedje 'I wanna start a fight', dus laten we dat maar doen. Jezus wat was dat weer.
Ja! Dat is het. Ik dacht al de hele tijd die doet mij ergens aan denken. Had gewoon nog niet teruggedacht tot Jurassic Park.

Terug
Bovenaan