Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mathieu heeft het duidelijk al opgegeven als je hem bezig ziet/hoort.
Het begint inderdaad geforceerd over te komen. Isabelle die maar een connectie wil krijgen door hem zo affectief te benaderen, maar hij moet zich bedwingen om met zijn ogen te rollen als zijn "wifey" dichterbij komt. Ik denk dat hij teveel gefocused is op zijn checklist dat hij geen kans wil geven om te zien of ze niet op een andere manier een klik kunnen vinden. Die onbevangenheid en nonchalance zijn afwezig.Ja, toch wel weer een paar pijnlijke momentjes tijdens de aflevering waarbij Isabelle een knuffel of kus zocht en Mathieu duidelijk een 'blijf eens van mijn lijf'- houding had.
Er zijn misschien ook dingen gebeurd buiten het zicht van de camera, maar is inderdaad duidelijk dat Mathieu zelfs een afkeer van Isabelle heeft, dat verhaaltje is echt wel over en uit.Het begint inderdaad geforceerd over te komen. Isabelle die maar een connectie wil krijgen door hem zo affectief te benaderen, maar hij moet zich bedwingen om met zijn ogen te rollen als zijn "wifey" dichterbij komt. Ik denk dat hij teveel gefocused is op zijn checklist dat hij geen kans wil geven om te zien of ze niet op een andere manier een klik kunnen vinden. Die onbevangenheid en nonchalance zijn afwezig.
Misschien zijn ze op de reis uiteindelijk toch een stapje verder proberen gaan. En toen Mathieu zijn broek uitging, kreeg ze misschien opnieuw zo'n lach-aanvalEr zijn misschien ook dingen gebeurd buiten het zicht van de camera, maar is inderdaad duidelijk dat Mathieu zelfs een afkeer van Isabelle heeft, dat verhaaltje is echt wel over en uit.

Sorry maar het laatste wat je over Emiel kan zeggen is dat hij zich slecht kleed... Tien keer beter dan Matthieu.Ik vind als vrouw Emiel super aantrekkelijk. Hij kleedt zich slecht maar heeft een mooi postuur (dat in de effen t-shirts van de laatste aflevering al veel beter uitkwam dan in die hemden met carreaus), zelfvertrouwen, heel hoge emotionele intelligentie, humor en loopt niet als een hondje achter zijn (knappere) vriendin aan, die nochtans volledig voor hem gevallen is. Hij behandelt haar met respect en plaagt haar op een leuke manier.
Alexander heeft gewoon een complete muur opgetrokken. Hij blijft sympathiek, maar hij laat Fleur niet dicht komen en blijft afstandelijk omdat hij geen foute signalen wil geven. Wat ergens ook mooi is, maar hij zou beter gewoon benoemen waarom hij het niet wil (zoals Emile) ipv het voor zichzelf te hebben besloten en Fleur zelfs niet de kans te geven om te kijken of zijn redenen onoverkomelijk zijn.
Persoonlijkheid in combinatie met cameraploegen die 24/7 op uw lip leven?Die Isabelle doet toch wel heel erg kinderachtig de hele tijd. Ze tonen misschien ook maar dat, maar het is precies een 12 jarige in een veel te groot lijf.
Florence in gedachten houdend... en die had tijdens die 5 weken dan nog heel veel commentaar (oh nee kaka doen in hetzelfde huis, oh nee een man in een boxershort, ...). En dat is dan uiteindelijk toch ook goed gekomen.Fleur en Alexander kunnen nog tien jaar zo verder gegaan, daar volgt geen fysieke move van Alexander. Fleur giechelt volgens mij al vanaf dat hij zich omkleedt.
Of het is kassa, of een blauwtje tot een klacht boj de politie vanwege ongewenst gedrag maar dat lijkt me nihil.
Goh ja... kinderachtig. Je zou ze ook gewoon (te) speels kunnen noemen. Zoals Mathieu zich gedroeg tijdens de kaas-en-wijn-avond, dat zou ik dan eerder bestempelen als kinderachtig.Die Isabelle doet toch wel heel erg kinderachtig de hele tijd. Ze tonen misschien ook maar dat, maar het is precies een 12 jarige in een veel te groot lijf.
Persoonlijkheid in combinatie met cameraploegen die 24/7 op uw lip leven?
Ze trakteert je wel op een potje yoga om het helemaal af te maken.En nog het ergste van alles: die mensen moeten ook dan nog eens Ingeborg verdragen.
Als ik met een Volkswagen bus moest rondrijden zonder airco, constant gefilmd worden, geen gps, en je komt van eindelijk aan op die hoeve en staat Ingeborg op het einde van de oprijlaan zo achterlijk te zwaaien, ben niet zeker of ik me zou kunnen inhouden om er los over te rijden.
Voor mijn part mag al die "inbreng" van Ingeborg, maar even goed al die Flairpsychologie van die experts, er gewoon uit. Vind dat altijd zo een hoop bla bla.Ze trakteert je wel op een potje yoga om het helemaal af te maken.
Inderdaad, en geef die koppels een leeg appartement en laat ze zelf alle IKEA meubels in elkaar vijzen -> véél betere tv dan die brakke "psychologen"Voor mijn part mag al die "inbreng" van Ingeborg, maar even goed al die Flairpsychologie van die experts, er gewoon uit. Vind dat altijd zo een hoop bla bla.
Of de combo met Huis Gemaakt, want een renovatie is de ultieme relatietest.Inderdaad, en geef die koppels een leeg appartement en laat ze zelf alle IKEA meubels in elkaar vijzen -> véél betere tv dan die brakke "psychologen"
Die "psychologen" zijn totaal overbodig. Durven zich over niets uitspreken en mensen op aanspreken. Benoemen de dingen die iedereen kan zien.Inderdaad, en geef die koppels een leeg appartement en laat ze zelf alle IKEA meubels in elkaar vijzen -> véél betere tv dan die brakke "psychologen"