Blind Getrouwd 2023

Ze hebben hun matches inderdaad wel zo gemaakt dat er minimaal drama aanwezig is. De backlash op sociale media zal dit jaar ook meevallen, want mensen kunnen ongemeen hard zijn voor deelnemers.
Er is een reden dat bijvoorbeeld Toon & Frie al jaren niet meer praten met de media en hun sociale media kanalen alleen toegankelijk zijn voor vrienden & familie.

Er is een reden dat bijvoorbeeld Toon & Frie al jaren niet meer praten met de media en hun sociale media kanalen alleen toegankelijk zijn voor vrienden & familie.
Terwijl zij, tenzij ik me vergis, toch niet zwaar onder vuur hebben gelegen in de commentarensecties?

Terwijl zij, tenzij ik me vergis, toch niet zwaar onder vuur hebben gelegen in de commentarensecties?
Volgens wat zij zelf zeggen kregen ze het hard te verduren via social media en via persoonlijke berichtjes en was er enorm veel druk op hun relatie. En daar ga ik dan van uit. Ik check het dan niet verder.

Ik denk:

Emile & Emma - Ja - we geven het een kans en zien nog wel. Bij de reünieaflevering blijkt dat het toch niet ging.
Brecht & Jolien - Ja. Bij de reünieaflevering geven ze aan dat ze aan het kijken zijn voor een huis. Om het met een nummer van Pink te zeggen, 'Get this party started!!'
Alexander & Fleur - Nee: Alexander houdt boot af en is van mening dat het toch meteen een 'vonk' moet hebben alvorens dat er iets verder kan groeien.
Mathieu & Isabel - Nee, nee en nog eens nee

Ben ik nu de enige die vind dat Emile een veel aantrekkelijkere man vind dan Emma een aantrekkelijke vrouw? Ik vind Emma zelfs helemaal niet aantrekkelijk: lelijk gezicht, ambetante stem en - zoals hier reeds eerder gezegd- de verhoudingen kloppen ergens niet.
Van zodra Emile zijn bril afzette was dat :love2: en ik zeg dat als hetero man ( mijn vrouw was van hetzelfde gedacht) : groot, mooie fysiek, mooi gezicht en perfect haar . Echt was Josh Hartnett vibes. Ziet er ook een toffe,down to earth kerel uit die punten aan het scoren is bij single vrouwelijk Vlaanderen dat het niet normaal is ( Emma op een leuke doch respectvolle manier plagen, wat onzeker over zichzelf, soms wat schattig verbaal onhandig zijn direct zijn deel van de huishoudelijke taken op zich nemen bij het samenwonen etc). Die kan er aan elke vinger 10 krijgen als het niets wordt tussen hem en Emma.

Looks aside, ziet Emma er mij wel een hele toffe uit, dus wat dat betreft zou het zeker wel een catch zijn voor Emile en ik denk ook dat ze eigenlijk best wel

Ben ik nu de enige die vind dat Emile een veel aantrekkelijkere man vind dan Emma een aantrekkelijke vrouw? Ik vind Emma zelfs helemaal niet aantrekkelijk: lelijk gezicht, ambetante stem en - zoals hier reeds eerder gezegd- de verhoudingen kloppen ergens niet.
Van zodra Emile zijn bril afzette was dat :love2: en ik zeg dat als hetero man ( mijn vrouw was van hetzelfde gedacht) : groot, mooie fysiek, mooi gezicht en perfect haar . Echt was Josh Hartnett vibes. Ziet er ook een toffe,down to earth kerel uit die punten aan het scoren is bij single vrouwelijk Vlaanderen dat het niet normaal is ( Emma op een leuke doch respectvolle manier plagen, wat onzeker over zichzelf, soms wat schattig verbaal onhandig zijn direct zijn deel van de huishoudelijke taken op zich nemen bij het samenwonen etc). Die kan er aan elke vinger 10 krijgen als het niets wordt tussen hem en Emma.

Looks aside, ziet Emma er mij wel een hele toffe uit, dus wat dat betreft zou het zeker wel een catch zijn voor Emile en ik denk ook dat ze eigenlijk best wel

Misschien ben je dan eerder bi van geaardheid? Mannen vallen van nature in principe meer op rondere vormen aangezien dit een indicatie is van geschiktheid tot baren van uw nageslacht.

Ja, @Cattadelic 't is de moment!

Ik vind het persoonlijk (zoals ze overkomen) wel allemaal aangename mensen. Meestal zit er elk seizoen wel iemand bij die zich behoorlijk "misdraagt" naar de andere persoon toe, maar dat is dit jaar niet. Zelfs Mathieu, die duidelijk al afgesloten heeft, is nog altijd vrij respectvol naar zijn partner toe. Dat er hier en daar wat frustraties zijn, is normaal. Dat is in elk koppel wel eens het geval.

Ik denk dat niemand zich dit seizoen "verbrand" heeft door zijn/haar deelname.
Annelies, van Annelies en Joris?

Ik vind het persoonlijk (zoals ze overkomen) wel allemaal aangename mensen. Meestal zit er elk seizoen wel iemand bij die zich behoorlijk "misdraagt" naar de andere persoon toe, maar dat is dit jaar niet. Zelfs Mathieu, die duidelijk al afgesloten heeft, is nog altijd vrij respectvol naar zijn partner toe. Dat er hier en daar wat frustraties zijn, is normaal. Dat is in elk koppel wel eens het geval.

Ik denk dat niemand zich dit seizoen "verbrand" heeft door zijn/haar deelname.
Moet de eerste keer zijn dat iedereen wel aanvankelijk open stond voor het avontuur, en zich niet gaan blindstaren op het uiterlijk van de andere.

Nu zit die Mathieu zich wel wat blind te staren op zijn drang naar "avontuur", terwijl dat vrouwtje er mij wel voor lijkt open te staan. Al zou ik daar ook wel geen dag mee kunnen samenzijn, met zo een lachebekje.

Ik weet niet meer in welk land maar ergens waren er toch eens twee koppels die uit elkaar gingen omdat 1 van de 2 een relatie was aangegaan met iemand van één van de andere koppels en vica versa.

Zo'n plottwist hebben we hier in België nog niet gehad. :support:

Ik weet niet meer in welk land maar ergens waren er toch eens twee koppels die uit elkaar gingen omdat 1 van de 2 een relatie was aangegaan met iemand van één van de andere koppels en vica versa.

Zo'n plottwist hebben we hier in België nog niet gehad. :support:
Je bedoelt in elk seizoen in Australië? Daar zou het een plottwist zijn als niemand vreemd ging.

de experts hebben gewoon slecht werk geleverd
Brecht en Jolie : ok
de andere koppels hadden ze anders moeten schudden
Alexander en dat lachebekje (ik vergeet haar naam altijd)
Matthieu en Emma
Emiel en Fleur
zou veel beter gewerkt hebben. #thuisexpert

Dit is 180 graden het tegenovergestelde van de indruk die hij mij geeft.
Hehe dat klopt volledig (die indruk straalde hij inderdaad wel uit) maar den Emile is de Florence van vorig seizoen. Daarmee bedoel ik dus: Voor de camera ...
Het was blijkbaar dan toch (grotendeels) zoals ik dacht :tongue:

Maar goed een 'ja' is nog maar een begin. Over een jaartje zien we wel of ze nog samen gaan zijn of niet.

Laatst bewerkt:
Emma-Emile had ik wel verwacht en ik denk dat dit met afwezigheid van camera's wel eens een mooi verhaal zou kunnen worden. Mathieu-Isabelle was ook te verwachten. In MAFS Australia had dit héél veel drama opgeleverd, gepusht door de makers, maar ik vind dat Mathieu hier toch wel respectvol is gebleven naar Isabelle toe. Dit was gewoon geen goeie match, achteraf bekeken. Verschillen mogen er zeker zijn bij elk koppel, want wat maakt het interessant, maar hij kon die klik niet vinden en dat is ook niet iets wat je kan forceren. Je zag hem soms wel cringen, maar niet in die mate dat hij haar slecht behandelde.

Benieuwd naar Annelies in de toekomst, die zoekt gewoon een soort Jaques Vermeire denk ik.
Matthieu zie ik op z'n 50ste nog in de beek springen en modder rollen met z'n Chirokleren aan.
Ik vind wel netjes dat Matthieu geen "gebruik" maakt van Annelies, want ik wil ze geen eten geven die dat zouden doen gezien ik Annelies wel ja zag zeggen zonder de gekende afkeer van Matthieu.

Persoonlijk niet gedacht dat Emma en Emiel iets ging worden. Anderzijds pakken ze mekaar eens graag vast, al is het om te spelen en geven ze er beide geen bezwaar aan dat er fysiek contact is.

Jammer dat het ook lijkt dat het niks wordt tussen Fleur en Alexander. Alles lijkt aanwezig, buiten die vonken.
Buiten de camera's zie ik hun nog wel eens afspreken om te zien wat het kan worden.

Laatst bewerkt:
Ik vind die Isabelle wel een aantrekkelijke vrouw, zelfs de knapste van dit seizoen, maar die is gewoon té goedlachs. En constant zingen in de auto, fuck no.

Jammer dat het ook lijkt dat het niks wordt tussen Fleur en Alexander. Alles lijkt aanwezig, buiten die vonken.
Buiten de camera's zie ik hun nog wel eens afspreken om te zien wat het kan worden.
Ze hadden dit als een succesvol seizoen aangekondigd, in de aflevering van gisteren hintte Alexander er ook nog naar dat ze elkaar misschien in die dagen apart gingen missen. Dus als twist volgende week een "ja, we gaan verder zien zonder de camera"?

Laatst bewerkt:
Ze hadden dit als een succesvol seizoen aangekondigt, in de aflevering van gisteren hintte Alexander er ook nog naar dat ze elkaar misschien in die dagen apart gingen missen. Dus als twist volgende week een "ja, we gaan verder zien zonder de camera"?
Denk het niet, die wonen ver uit elkaar dus ze moeten extra veel moeite doen om nog elkaar te zien en is duidelijk dat de "klik" er niet is bij Alexander.

Bij zowel Alexander als Matthieu vraag ik me toch af of die wel echt op zoek waren naar een vaste/definitieve relatie? (al zou ik ook wel afgeknapt zijn op het constante gegiechel van Isabelle)

Terug
Bovenaan