Soeplepel
Well-known member
Dienen Emile komt bij mij over als "we spelen dit spelletje gewoon ff mee en dan ditchen we die"Ne plottwistIk vind het toch ne moeilijke want men brengt alles natuurlijk dusdanig in beeld dat iemand x of y overkomt hé.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dienen Emile komt bij mij over als "we spelen dit spelletje gewoon ff mee en dan ditchen we die"Ne plottwistIk vind het toch ne moeilijke want men brengt alles natuurlijk dusdanig in beeld dat iemand x of y overkomt hé.
Er is een reden dat bijvoorbeeld Toon & Frie al jaren niet meer praten met de media en hun sociale media kanalen alleen toegankelijk zijn voor vrienden & familie.Ze hebben hun matches inderdaad wel zo gemaakt dat er minimaal drama aanwezig is. De backlash op sociale media zal dit jaar ook meevallen, want mensen kunnen ongemeen hard zijn voor deelnemers.
Terwijl zij, tenzij ik me vergis, toch niet zwaar onder vuur hebben gelegen in de commentarensecties?Er is een reden dat bijvoorbeeld Toon & Frie al jaren niet meer praten met de media en hun sociale media kanalen alleen toegankelijk zijn voor vrienden & familie.
Volgens wat zij zelf zeggen kregen ze het hard te verduren via social media en via persoonlijke berichtjes en was er enorm veel druk op hun relatie. En daar ga ik dan van uit. Ik check het dan niet verder.Terwijl zij, tenzij ik me vergis, toch niet zwaar onder vuur hebben gelegen in de commentarensecties?
en ik zeg dat als hetero man ( mijn vrouw was van hetzelfde gedacht) : groot, mooie fysiek, mooi gezicht en perfect haar . Echt was Josh Hartnett vibes. Ziet er ook een toffe,down to earth kerel uit die punten aan het scoren is bij single vrouwelijk Vlaanderen dat het niet normaal is ( Emma op een leuke doch respectvolle manier plagen, wat onzeker over zichzelf, soms wat schattig verbaal onhandig zijn direct zijn deel van de huishoudelijke taken op zich nemen bij het samenwonen etc). Die kan er aan elke vinger 10 krijgen als het niets wordt tussen hem en Emma.Ben ik nu de enige die vind dat Emile een veel aantrekkelijkere man vind dan Emma een aantrekkelijke vrouw? Ik vind Emma zelfs helemaal niet aantrekkelijk: lelijk gezicht, ambetante stem en - zoals hier reeds eerder gezegd- de verhoudingen kloppen ergens niet.
Van zodra Emile zijn bril afzette was daten ik zeg dat als hetero man ( mijn vrouw was van hetzelfde gedacht) : groot, mooie fysiek, mooi gezicht en perfect haar . Echt was Josh Hartnett vibes. Ziet er ook een toffe,down to earth kerel uit die punten aan het scoren is bij single vrouwelijk Vlaanderen dat het niet normaal is ( Emma op een leuke doch respectvolle manier plagen, wat onzeker over zichzelf, soms wat schattig verbaal onhandig zijn direct zijn deel van de huishoudelijke taken op zich nemen bij het samenwonen etc). Die kan er aan elke vinger 10 krijgen als het niets wordt tussen hem en Emma.
Looks aside, ziet Emma er mij wel een hele toffe uit, dus wat dat betreft zou het zeker wel een catch zijn voor Emile en ik denk ook dat ze eigenlijk best wel
Misschien ben je dan eerder bi van geaardheid? Mannen vallen van nature in principe meer op rondere vormen aangezien dit een indicatie is van geschiktheid tot baren van uw nageslacht.
Annelies, van Annelies en Joris?Ik vind het persoonlijk (zoals ze overkomen) wel allemaal aangename mensen. Meestal zit er elk seizoen wel iemand bij die zich behoorlijk "misdraagt" naar de andere persoon toe, maar dat is dit jaar niet. Zelfs Mathieu, die duidelijk al afgesloten heeft, is nog altijd vrij respectvol naar zijn partner toe. Dat er hier en daar wat frustraties zijn, is normaal. Dat is in elk koppel wel eens het geval.
Ik denk dat niemand zich dit seizoen "verbrand" heeft door zijn/haar deelname.
Moet de eerste keer zijn dat iedereen wel aanvankelijk open stond voor het avontuur, en zich niet gaan blindstaren op het uiterlijk van de andere.Ik vind het persoonlijk (zoals ze overkomen) wel allemaal aangename mensen. Meestal zit er elk seizoen wel iemand bij die zich behoorlijk "misdraagt" naar de andere persoon toe, maar dat is dit jaar niet. Zelfs Mathieu, die duidelijk al afgesloten heeft, is nog altijd vrij respectvol naar zijn partner toe. Dat er hier en daar wat frustraties zijn, is normaal. Dat is in elk koppel wel eens het geval.
Ik denk dat niemand zich dit seizoen "verbrand" heeft door zijn/haar deelname.
Je bedoelt in elk seizoen in Australië? Daar zou het een plottwist zijn als niemand vreemd ging.Ik weet niet meer in welk land maar ergens waren er toch eens twee koppels die uit elkaar gingen omdat 1 van de 2 een relatie was aangegaan met iemand van één van de andere koppels en vica versa.
Zo'n plottwist hebben we hier in België nog niet gehad.![]()
Emile en Fleur heel misschien. De rest? Nee.de experts hebben gewoon slecht werk geleverd
Brecht en Jolie : ok
de andere koppels hadden ze anders moeten schudden
Alexander en dat lachebekje (ik vergeet haar naam altijd)
Matthieu en Emma
Emiel en Fleur
zou veel beter gewerkt hebben. #thuisexpert
Dat had alvast wel drama tv opgeleverd.Matthieu en Emma
Hehe dat klopt volledig (die indruk straalde hij inderdaad wel uit) maar den Emile is de Florence van vorig seizoen. Daarmee bedoel ik dus: Voor de camera ...Dit is 180 graden het tegenovergestelde van de indruk die hij mij geeft.

Ze hadden dit als een succesvol seizoen aangekondigd, in de aflevering van gisteren hintte Alexander er ook nog naar dat ze elkaar misschien in die dagen apart gingen missen. Dus als twist volgende week een "ja, we gaan verder zien zonder de camera"?Jammer dat het ook lijkt dat het niks wordt tussen Fleur en Alexander. Alles lijkt aanwezig, buiten die vonken.
Buiten de camera's zie ik hun nog wel eens afspreken om te zien wat het kan worden.
Denk het niet, die wonen ver uit elkaar dus ze moeten extra veel moeite doen om nog elkaar te zien en is duidelijk dat de "klik" er niet is bij Alexander.Ze hadden dit als een succesvol seizoen aangekondigt, in de aflevering van gisteren hintte Alexander er ook nog naar dat ze elkaar misschien in die dagen apart gingen missen. Dus als twist volgende week een "ja, we gaan verder zien zonder de camera"?