Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eigenlijk blij dat hier iemand eens iets van zegt want ik zie in verscheidene programma's mensen zowat raar doen met hun gordel en ik begrijp niet goed waarom?Paulien, doe dit f* gordel normaal aan!![]()
Fabrizio.Ik lees hier ook af en toe dat ze uiteindelijk zal afkomen met een dokter, advocaat, KMO bedrijfsleider,... Die haar wat geld toesmijt zodat ze in luxe kan leven, rondrijden met een dikke voit,... Niemand gaat die toch willen? Ok, een ferm koppel tieten, maar is die nu zo knap? Ook rekening houden met het feit dat als je in haar ogen kijkt, je duidelijk ziet dat het licht wel brandt maar er niemand thuis is.
Ik ben eigenlijk blij dat hier iemand eens iets van zegt want ik zie in verscheidene programma's mensen zowat raar doen met hun gordel en ik begrijp niet goed waarom?
Ze mikt gewoon hoger dan een arbeider maar durft dit niet toegeven op nationale tv... terwijl natuurlijk elke kijker met meer dan 2 hersencellen dit al lang doorzien heeftToen die Sien in het bijzijn van haar zus die sms kreeg van Ziggy waarin hij zei dat hij toch niet ging samenwonen moest ze extreem haar best doen om haar lach in te houden. Wat een valse vrouw.
haar lichaamstaal, haar uiterlijk, haar geaffecteerde manier van praten, het feit dat ze met dure paarden bezig is en algehele jumping-to-conclusions op basis van zorgvuldig gemonteerde beelden om haar antipathiek te doen lijken. Vergelijk met MAité, ook een popje maar eentje dat niet verwachte dat ze haar een knappe dokter gingen voorschotelen ipv een staalarbeider. Nu goed, Tanja Dexters is ook aan haar KMO'er geraakt dus er is nog hoop voor Sien.Op basis waarvan denken jullie eigenlijk dat Sien op zoek is naar een meer vermogend iemand? Dat lijkt me net iemand die zich meer comfortabel voelt tussens gewoon boerenvolk. Anders ga je toch ook niet barrelracen en graafmachines verkopen zou ik denken. Maar ik heb dan ook een zwakke mensenkennis.
Volks en vermogend dan he... genre stichter/zaakvoerder van Grondwerken Van Zandt met een weide achter zijn villa... Of ze daadwerkelijk zoekt naar iemand vermogend is uiteraard gebaseerd op vooroordelen.Op basis waarvan denken jullie eigenlijk dat Sien op zoek is naar een meer vermogend iemand? Dat lijkt me net iemand die zich meer comfortabel voelt tussens gewoon boerenvolk. Anders ga je toch ook niet barrelracen en graafmachines verkopen zou ik denken. Maar ik heb dan ook een zwakke mensenkennis.
Hoe weet je dat ze met dure paarden bezig is?Feit dat ze met dure paarden bezig is?
Op basis waarvan denken jullie eigenlijk dat Sien op zoek is naar een meer vermogend iemand? Dat lijkt me net iemand die zich meer comfortabel voelt tussens gewoon boerenvolk. Anders ga je toch ook niet barrelracen en graafmachines verkopen zou ik denken. Maar ik heb dan ook een zwakke mensenkennis.
Maar hij werkt in posten eh.... dat vond ze wel sjiekOp van die exclusieve events overal moeten gaan zeggen dit is mijne vent en hij is staalarbeider (ongeacht hoe rijk) dat gaat gewoon niet voor vele.
Exact mijn punt, daarom haalde ik het ook uit de reactie van Kapitein Pastiche.Hoe weet je dat ze met dure paarden bezig is?
Een paard kan 5000 euro kosten of 5 miljoen euro. Paardrijden is zeker niet de goedkoopste hobby maar heeft wel wat de perceptie tegen als iets dat enorm veel geld kost. Denk dat je met fietsen evenveel geld kan opdoen.
Dit gezegd zijnde vond ik diene Siggy gisteren echt slecht gekleed. Maar echt slecht... zo zou ik niet voor een camera willen/durven verschijnen.