Blind getrouwd 2025

En ze gaf zo'n halve opmerking naar Kim toen ook. En dan flatst Kim er daarna iets uit en maakt ze daar weer zo'n punt van.
Paulien is idd zeer egocentrisch en egoïstisch. Rode vlaggen.

"Ik doe echt mijn best, ik weet niet wat ik nog meer moet doen". Doet letterlijk niks.

EBEpoD2XkAAG8Nz.png

En dan in de volgende Dag Allemaal:
'Ik moest het maanden stil houden maar ben nu intens gelukkig'
Met bijhorende foto van Sien samen met een afgelikte KMO-bedrijfsleider van minstens 10j. ouder in zijn geleasde Range Rover en met de paardenweide op de achtergrond

"Wat kan ik nog méér doen??? Ik heb toch genoeg gebabbeld op de bank met de psychologen???"

Dus ze:
- Gaf vanaf de dag na de trouw continu aan: "FF rust. FF me-time. FF alleen. FF ademen. FF ruimte"
- Had 0.0 interesse om Ziggy te leren kennen
- Heeft na het nietszeggende gesprek met de psychologen 0.0 initiatief genomen om contact op te nemen. Ok, Ziggy dan ook niet, maar bij hem is de reden simpel: zij geeft aan dat ze tijd en ruimte wil, dus hij geeft haar die en laat het initiatief bij haar als ze er klaar voor is
- Is dan verwonderd dat hij niet meer wil?

Waarom gaf die gewoon van in het begin niet toe: ik wil u niet, marginale staalarbeider. Ik mik hoger. Uiteraard volledig te begrijpen gezien haar onmisbare job en plaats op de sociale ladder.

Ik lees hier ook af en toe dat ze uiteindelijk zal afkomen met een dokter, advocaat, KMO bedrijfsleider,... Die haar wat geld toesmijt zodat ze in luxe kan leven, rondrijden met een dikke voit,... Niemand gaat die toch willen? Ok, een ferm koppel tieten, maar is die nu zo knap? Ook rekening houden met het feit dat als je in haar ogen kijkt, je duidelijk ziet dat het licht wel brandt maar er niemand thuis is.

Ik moet dat van die gordel eens opnieuw bekijken, is me niet opgevallen.

Nu gaan ze die Ziggy nog pijnigen doordat ze blijkbaar nog steeds moeten opdagen op die dinner party? Dat heeft voor die twee toch ook nog 0 meerwaarde. Puur voor het drama en de kijkcijfers? Komt de geloofwaardigheid niet ten goede.

Ik lees hier ook af en toe dat ze uiteindelijk zal afkomen met een dokter, advocaat, KMO bedrijfsleider,... Die haar wat geld toesmijt zodat ze in luxe kan leven, rondrijden met een dikke voit,... Niemand gaat die toch willen? Ok, een ferm koppel tieten, maar is die nu zo knap? Ook rekening houden met het feit dat als je in haar ogen kijkt, je duidelijk ziet dat het licht wel brandt maar er niemand thuis is.
Fabrizio.

ik ben benieuwd naar het evaluatiegesprek dat die nieuwe experten gaan krijgen van VTM.
"okee qua matching en zo zat het niet goed, maar er was veel drama en aandacht in de boekskes, dus vooral zo verder doen volgend seizoen". Zoiets ?

Toen die Sien in het bijzijn van haar zus die sms kreeg van Ziggy waarin hij zei dat hij toch niet ging samenwonen moest ze extreem haar best doen om haar lach in te houden. Wat een valse vrouw.

Toen die Sien in het bijzijn van haar zus die sms kreeg van Ziggy waarin hij zei dat hij toch niet ging samenwonen moest ze extreem haar best doen om haar lach in te houden. Wat een valse vrouw.
Ze mikt gewoon hoger dan een arbeider maar durft dit niet toegeven op nationale tv... terwijl natuurlijk elke kijker met meer dan 2 hersencellen dit al lang doorzien heeft

En volgens mij de experten ook als ze een klein beetje capabel zijn, dus dit is gewoon expres om wat fuzz te creëren dat ze deze 2 gekoppeld hebben. En voor Ziggy is het nu ook feest met alle aandacht op zijn socials, dus eind goed al goed

Op basis waarvan denken jullie eigenlijk dat Sien op zoek is naar een meer vermogend iemand? Dat lijkt me net iemand die zich meer comfortabel voelt tussens gewoon boerenvolk. Anders ga je toch ook niet barrelracen en graafmachines verkopen zou ik denken. Maar ik heb dan ook een zwakke mensenkennis.

Op basis waarvan denken jullie eigenlijk dat Sien op zoek is naar een meer vermogend iemand? Dat lijkt me net iemand die zich meer comfortabel voelt tussens gewoon boerenvolk. Anders ga je toch ook niet barrelracen en graafmachines verkopen zou ik denken. Maar ik heb dan ook een zwakke mensenkennis.
haar lichaamstaal, haar uiterlijk, haar geaffecteerde manier van praten, het feit dat ze met dure paarden bezig is en algehele jumping-to-conclusions op basis van zorgvuldig gemonteerde beelden om haar antipathiek te doen lijken. Vergelijk met MAité, ook een popje maar eentje dat niet verwachte dat ze haar een knappe dokter gingen voorschotelen ipv een staalarbeider. Nu goed, Tanja Dexters is ook aan haar KMO'er geraakt dus er is nog hoop voor Sien.

Die Paulien daarentegen, die heeft professionele hulp nodig. En af en toe van de roe.

Volks en vermogend dan he... genre stichter/zaakvoerder van Grondwerken Van Zandt met een weide achter zijn villa... Of ze daadwerkelijk zoekt naar iemand vermogend is uiteraard gebaseerd op vooroordelen.

Feit dat ze met dure paarden bezig is?
Hoe weet je dat ze met dure paarden bezig is?

Een paard kan 5000 euro kosten of 5 miljoen euro. Paardrijden is zeker niet de goedkoopste hobby maar heeft wel wat de perceptie tegen als iets dat enorm veel geld kost. Denk dat je met fietsen evenveel geld kan opdoen.

Dit gezegd zijnde vond ik diene Siggy gisteren echt slecht gekleed. Maar echt slecht... zo zou ik niet voor een camera willen/durven verschijnen.

In de eerste aflevering zag je ook haar vriendinnen, allemaal op en top afgeborsteld, kan je ook wel je conclusies trekken.
Denk dat het niet enkel over vermogen gaat, maar ook over soort van "bragging rights", dus niet enkel geld maar ook de standing van de job van haar "man".

Op van die exclusieve events overal moeten gaan zeggen dit is mijne vent en hij is staalarbeider (ongeacht hoe rijk) dat gaat gewoon niet voor vele.

Op HLN is eerst nog sprake van de psycholoog en nog niet van een nieuwe vlam:

Ze is zich ook bewust van de harde commentaren op de sociale media. Het is wss nog niet de moment om al meteen een move te doen. Afgaande op andere koppels krijgt Dag Allemaal na 2-3 maanden een bericht dat een van de kandidaten een nieuw lief gevonden heeft. Sien zal zich wss daar wat aan spiegelen. Eind januari dan mss. In het artikel zegt ze dat ze aan zichzelf werkt met de psycholoog. Een goede, berekende uitleg die vaag genoeg is voor interpretatie.

Ziggy zal wss iets vroeger naar buiten kunnen komen omdat die de perceptie minder tegen heeft, maar de aanzoeken zullen pas vanaf vandaag aanzwellen nu het officieel is verbroken.

Hoe weet je dat ze met dure paarden bezig is?

Een paard kan 5000 euro kosten of 5 miljoen euro. Paardrijden is zeker niet de goedkoopste hobby maar heeft wel wat de perceptie tegen als iets dat enorm veel geld kost. Denk dat je met fietsen evenveel geld kan opdoen.

Dit gezegd zijnde vond ik diene Siggy gisteren echt slecht gekleed. Maar echt slecht... zo zou ik niet voor een camera willen/durven verschijnen.
Exact mijn punt, daarom haalde ik het ook uit de reactie van Kapitein Pastiche.

Een paard kan zelfs 500 euro kosten. Een shetlandpony heb ik voor 50 zelfs al geweten.

Terug
Bovenaan