Blind getrouwd 2025

Exact mijn punt, daarom haalde ik het ook uit de reactie van Kapitein Pastiche.

Een paard kan zelfs 500 euro kosten. Een shetlandpony heb ik voor 50 zelfs al geweten.
Je kan zelfs wel ergens een gratis paard op de kop tikken, maar een paard is vooral duur omwille van de lopende kosten: veearts, pacht weide, voer, stalling, hoefsmid, mestafvoer, ...
Als je van nul moet starten, zal je snel aan 500euro/maand zitten per paard.
En dan ga ik er nog van uit dat je geen jeep met aanhangwagen voorziet.

een paard waar ge aan barrelracing mee kunt doen zal geen 500 (of 50?!) euro kosten hé jongens. En paarden kosten nu eenmaal wel vrij veel geld vergeleken met veel hobby's. Dat loopt daarvoor niet rond mensen met allemaal bakken vol geld natuurlijk (maar proportioneel wel wat meer dan bij dartsen, voetballen, zumba etc)

Ik denk dat die gewoon nog niet over een relatie is van uit haar verleden en dus ook niet moest meegedaan hebben aan dit programma.

een paard waar ge aan barrelracing mee kunt doen zal geen 500 (of 50?!) euro kosten hé jongens. En paarden kosten nu eenmaal wel vrij veel geld vergeleken met veel hobby's. Dat loopt daarvoor niet rond mensen met allemaal bakken vol geld natuurlijk (maar proportioneel wel wat meer dan bij dartsen, voetballen, zumba etc)
Wie zegt dat het haar paard is, jongens?

haar lichaamstaal, haar uiterlijk, haar geaffecteerde manier van praten, het feit dat ze met dure paarden bezig is en algehele jumping-to-conclusions op basis van zorgvuldig gemonteerde beelden om haar antipathiek te doen lijken. Vergelijk met MAité, ook een popje maar eentje dat niet verwachte dat ze haar een knappe dokter gingen voorschotelen ipv een staalarbeider. Nu goed, Tanja Dexters is ook aan haar KMO'er geraakt dus er is nog hoop voor Sien.

Die Paulien daarentegen, die heeft professionele hulp nodig. En af en toe van de roe.
Mij lijkt het anders al redelijk rap beklonken, puur op uiterlijk.
En ik moet zeggen dat ik het toch anders gezien heb dan veel kijkers hier... Ze zullen op papier vast wel bij elkaar gepast hebben, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog wel iets anders. En kan best dat de ene zich niet aangetrokken voelt tot de andere of zo. Maar ik snap niet waarom Ziggy zo veel lof moet krijgen en Sien zo hard moet aangepakt worden.

Ik vond het anders wel overduidelijk dat al vanaf de eerste dag in de huwelijksreis, Ziggy ergens de pest in had en duidelijk op zoek was naar ruzie. Dat gepor en steekjes geven nadat al was aangegeven dat het niet het moment was. Echt blijven aandringen en op het einde duidelijk om op ruzie aan te sturen. Daarna in de badkamer nog eens. Verder vond ik hem in die hele huwelijksreis minstens even ongeïnteresseerd of zelfs afstotend als Sien, dus op dat vlak zie ik het al helemaal anders.

Maar je ziet vaak dat mensen toch in hun hokje worden gestopt. Of ze nu zo zijn of niet, maakt niet uit. Op tv zijn we gewend: knap meisje dat bezig is met haar uiterlijk en op instagram zit = golddigger en zal nooit content zijn met minder, dus haar moeten we al niet. En hem dan per definitie wel.

Laatst bewerkt:
Mij lijkt het anders al redelijk rap beklonken, puur op uiterlijk.
En ik moet zeggen dat ik het toch anders gezien heb dan veel kijkers hier... Ze zullen op elkaar vast wel bij elkaar gepast hebben, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog wel iets anders. En kan best dat de ene zich niet aangetrokken voelt tot de andere of zo. Maar ik snap niet waarom Ziggy zo veel lof moet krijgen en Sien zo hard moet aangepakt worden.

Ik vond het anders wel overduidelijk dat al vanaf de eerste dag in de huwelijksreis, Ziggy ergens de pest in had en duidelijk op zoek was naar ruzie. Dat gepor en steekjes geven nadat al was aangegeven dat het niet het moment was. Echt blijven aandringen en op het einde duidelijk om op ruzie aan te sturen. Daarna in de badkamer nog eens. Verder vond ik hem in die hele huwelijksreis minstens even ongeïnteresseerd of zelfs afstotend als Sien, dus op dat vlak zie ik het al helemaal anders.

Maar je ziet vaak dat mensen toch in hun hokje worden gestopt. Of ze nu zo zijn of niet, maakt niet uit. Op tv zijn we gewend: knap meisje dat bezig is met haar uiterlijk en op instagram zit = golddigger en zal nooit content zijn met minder, dus haar moeten we al niet. En hem dan per definitie wel.
allé kom, zij zit in de auto richting trouwfeest nog wat op haar laptop te tokkelen, zit op de huwelijksreis te pas en te onpas op haar gsm, wil hem niet op de mond kussen, wil niet in een bed met hem liggen, heeft vermoedelijk het ook uitgehangen tijdens de foto's en het feest... ik kan wel begrijpen dat Ziggy er na enkele dagen al wel genoeg van had. Kerel is nog veel te lang beleefd gebleven.

Als je je inschrijft voor dit soort programma dan geef je het 100% een kans. (zoals de andere koppels dus)

by the way: wat een complete trut is die Paulien toch om daar wat expres lawaai te gaan maken als Kim op haar laptop bezig is? Ik vond ze al enorm egocentrisch, maar dat woord is precies niet sterk genoeg om de lading te dekken hier.
Nu ja. Als ik 8 uur of langer van thuis uit werk. De kans dat mijn partner niks lawaai maakt en ik mij daar ferm aan stoor is 'nihil'.
En dat gaat bij iedereen het geval zijn hé. :tongue:

Al gewoon de WC doorspoelen, het schuifraam eens opendoen, plots de katten die lawaai maken en ze eten geven ..

Maar Paulien maakte het wel echt (veel te) bont.

Nu ja. Als ik 8 uur of langer van thuis uit werk. De kans dat mijn partner niks lawaai maakt en ik mij daar ferm aan stoor is 'nihil'.
En dat gaat bij iedereen het geval zijn hé. :tongue:

Al gewoon de WC doorspoelen, het schuifraam eens opendoen, plots de katten die lawaai maken en ze eten geven ..

Maar Paulien maakte het wel echt (veel te) bont.
Hier vaak werkend met twee thuis. Maar voor ik een stofzuiger vastpak of iets lawaaierigs ga doen in de keuken check ik toch even of het stoort... Of ik wacht tot de (middag)pauze of kies een stiller alternatief.

Hier vaak werkend met twee thuis. Maar voor ik een stofzuiger vastpak of iets lawaaierigs ga doen in de keuken check ik toch even of het stoort... Of ik wacht tot de (middag)pauze of kies een stiller alternatief.
Is dat? Zet je bureau in een andere kamer dan de leefkamer he. Mij lijkt het net egoïstisch je te placeren in de woonkamer en verwachten dat anderen zich maar aanpassen.

Hoe zijn meningen concreet op social media van Sien en Ziggy? Ik heb geen social media meer, maar het kriebelt wel om het aan te maken om enkel comments te lezen.

Wat ik lees zijn er behoorlijk wat mensen die bij Sien een godfather scene willen naspelen. Iets met een bed en een dier.
Ziggy willen mensen gewoon doen.

Waarom gaf die gewoon van in het begin niet toe: ik wil u niet, marginale staalarbeider. Ik mik hoger.
Ah ja!
Zeker dat de kijkers van Blind Getrouwd haar in dat geval zouden bedelven onder de lovende woorden op sociale media, uit appreciatie voor haar eerlijkheid 😁

Kortom: als ze haar aversie indirect laat blijken (zoekt geen toenadering, "ik heb tijd nodig voor mezelf"), wordt ze afgemaakt.
Als ze eerlijk was geweest ("ik vind hem onaantrekkelijk, dom, en we hebben geen knijt gemeenschappelijk") werd ze waarschijnlijk nog meer afgemaakt.

Moest ze dan wat faken? Kusjes geven om hem dan subtieler af te wijzen voor meer, de hele week door?
Ik zie niet zo heel veel alternatieven hoor in dit geval. Ze laat hem respectvol in zijn waarde door wat vage uitvluchten te gebruiken die op haarzelf slaan maar nooit negatief zijn naar hem toe.
Ziggy komt hier heel goed uit en dat is mede dankzij haar.

Laatst bewerkt:
Godmother Frances wil de Godfather-achtige toestanden temperen. De lawine die Sien krijgt is wss heel heftig (en mss ook Paulien):

Hoe zijn meningen concreet op social media van Sien en Ziggy? Ik heb geen social media meer, maar het kriebelt wel om het aan te maken om enkel comments te lezen.
Ik heb ook geen sociale media meer, maar het kriebelt werkelijk 0,0 om de meningen over Sien te lezen van 54-jarige Jonny Depreuter uit Rekkem die al 7 jaar geen seks meer had met zijn vrouw :laugh:

Terug
Bovenaan