Blind getrouwd 2025

Met Maité een week moeten spenderen op niet-seksuele manier zou ik dan bv. persoonlijk een absolute horror vinden. Die is inhoudelijk erger dan Ziggy wat mij betreft.

Gebaseerd op wat dan?
Geen enkele kandidaat komt hier nu mega intellectueel over. Dus lijkt me op weinig gebaseerd.

Leander op bezoek bij zijn schoonouders.
Zegt ie tegen zijn ex-paracommando schoonvader dat hij wel gewoon terugkomt als ie wordt doodgeschoten in een game (in tegenstelling tot de para's irl).
De uitdrukkingen op het gezicht van die schoonvader :rofl:

Laatst bewerkt:
Ik zucht eens tegen Ellen: Hij is te braaf, te lief, hij wordt bijna nooit kwaad, je kan hem enorm hard pushen en hij heeft nog steeds ne smile op zijn gezicht.

En finaal: Neen ze voelt het niet. Ik zie Ellen straks nog neen zeggen. Ze wil een stoere alfaman met ballen aan zijn lijf die haar af en toe eens op haar plaats zet. Maar ze beseft innerlijk dat dit gewoon steeds opnieuw slecht zal aflopen voor haar aan een 100% ratio.

Komaan Ellen, ga er toch gewoon voor. Wie eeuwig twijfelt is er straks 40 en wordt een oude vrijster.

Ook erg hoe Sien en Ziggy daar bij de andere koppels later moesten aansluiten.
Dat had de regie toch iets beter kunnen kaderen/begeleiden.

Triest hoe dat gelopen is allemaal, maar zullen allebei wel op hun pootjes terechtkomen.
De preview belooft alvast nog wat moddergooien in de volgende aflevering precies.

Blind getrouwd stond hier vandaag weer op marathon want de madam moest 100 afleveringen inhalen. Best dat ik op de computer bezig was, want daar 100% focussed naar kijken, lijkt me toch pijnlijk.

Ik weet niet hoe ver de madam achter staat met episodes. Maar ik heb 1 zien flippen in een Albert Heijn omdat er aubergine MET OLIE gemaakt gingen worden. Ik heb de militair zijn madam zien uitkakken voor 'chichi madam' en dan pedant lullen over een vaatwas vullen. En ik heb moppersmurf cowboy girl zien zitten in een zetel met een uitdrukking dat alles tegen haar goesting is, maar ze wil het niet zeggen.

Ik kan dan moeilijk denken "jaaaa, hoe zou het komen dat jullie moeten meedoen met blind getrouwd om van straat te raken".

Net de aflevering van vandaag gezien.
Sien en Ziggy daar later laten toekomen maakte het awkward. Niet het gedrag van de anderen, zoals die prulexperts beweerden.

Verder Ellen die echt wat begint te stressen. Girl, laat los. Kom op.

Maar niks wereldschokkend deze aflevering.

Die Goedele Liekens mogen ze toch ook stilaan eens afvoeren. We zitten daar al 40 jaar ofzoh mee opgescheept. Biedt hier nul toegevoegde waarde, enkel toegevoegde ergernis.

Ik zucht eens tegen Ellen: Hij is te braaf, te lief, hij wordt bijna nooit kwaad, je kan hem enorm hard pushen en hij heeft nog steeds ne smile op zijn gezicht.

En finaal: Neen ze voelt het niet. Ik zie Ellen straks nog neen zeggen. Ze wil een stoere alfaman met ballen aan zijn lijf die haar af en toe eens op haar plaats zet. Maar ze beseft innerlijk dat dit gewoon steeds opnieuw slecht zal aflopen voor haar aan een 100% ratio.

Komaan Ellen, ga er toch gewoon voor. Wie eeuwig twijfelt is er straks 40 en wordt een oude vrijster.
Ik vind dat wel grappig, ook omdat ze dat zelf echt denkt. Terwijl hij net zo veel meer zelfvertrouwen heeft dan een typische "alfaman" die zichzelf overal moet laten gelden. Ik vind dit echt zo veel meer alfa :D Hij is hoe hij is, en staat zo stevig binnen zijn grenzen dat hij geen theater moet maken en laat Ellen hem ook niet vertellen wat zijn grenzen zijn.

Want dat is het grappige, zowel haar pa als Ellen zitten op hem te hameren: Je moet meer tegengas geven! Je mag niet zo braaf zijn! Geef niet altijd toe!

En wat doet Leander? Hij plooit niet naar wat zij zeggen. Hij blijft zichzelf en houdt voet bij stuk, zijn wereldbeeld is duidelijk voor hem en als de anderen daar een probleem mee hebben, moeten zij maar aanpassen. Exàct wat Ellen en haar pa vragen, dat hij niet plooit. En dan zijn ze ontevreden omdàt hij niet plooit :D

Mooie analyse, klopt als een bus. Ik herken ik Leander een beetje mijn eigen partner. Voeten op de grond, zorgt voor stabiliteit, geruststelling en richting als de ander een beetje chaotisch is of het even niet goed weet. No big fuss, maar een stillere kracht die staat als een huis.

Sommige mensen vinden het moeilijk om iemand te kunnen peilen voor wie alles goed lijkt. Dat maakt hen zelf onzeker en afwachtend. Want waar ligt zijn grens. Tis makkelijker om iemand in te kunnen schatten die een duidelijke mening over bepaalde dingen heeft en af en toe eens moeilijk doet. Dan weet men snel waar men aan toe is. Bij Leander zal dat iets langer duren denk k. En dan schuilt het friendzone gevaar.

Ik kan dan moeilijk denken "jaaaa, hoe zou het komen dat jullie moeten meedoen met blind getrouwd om van straat te raken".
Als ik zo rond mij kijk dan schat ik dat anno 2025 1 op 3 elkaar online leert kennen.

Blind getrouwd is natuurlijk een extremere vorm (online is privé, blind getrouwd is publiek) maar je moet toch oppassen wat je zegt want met bovenstaande zin zeg je eigenlijk onrechtstreeks dat bij 1/3de van alle koppels -er een 'hoekske' af is- omdat ze in het echte leven geen partner vinden. :tongue:

Ik ben er trouwens ook zeker van als jij (of ik ;)) moest deelnemen aan blind getrouwd dat er ene hier op BG zou posten: Amai den John (ik ken uw naam niet maar stel dat uw naam John is) dat is toch maar ne 'seut' zeg! Geen wonder dat hij blind getrouwd nodig heeft om een partner te vinden! :)

Ik zou zelf nooit deelnemen aan zo'n programma want de enige keer dat ik mij misspreek, ik iets verkeerd zeg of doe: Dan heeft heel Vlaanderen dit gezien en post jij hier: Zeg dieë Makila dat is ne idioot zeg! Man man man!

Ik vind dat wel grappig, ook omdat ze dat zelf echt denkt. Terwijl hij net zo veel meer zelfvertrouwen heeft dan een typische "alfaman" die zichzelf overal moet laten gelden. Ik vind dit echt zo veel meer alfa :D Hij is hoe hij is, en staat zo stevig binnen zijn grenzen dat hij geen theater moet maken en laat Ellen hem ook niet vertellen wat zijn grenzen zijn.

Want dat is het grappige, zowel haar pa als Ellen zitten op hem te hameren: Je moet meer tegengas geven! Je mag niet zo braaf zijn! Geef niet altijd toe!

En wat doet Leander? Hij plooit niet naar wat zij zeggen. Hij blijft zichzelf en houdt voet bij stuk, zijn wereldbeeld is duidelijk voor hem en als de anderen daar een probleem mee hebben, moeten zij maar aanpassen. Exàct wat Ellen en haar pa vragen, dat hij niet plooit. En dan zijn ze ontevreden omdàt hij niet plooit :D
Ik weet uit zeer goede bron dat dit een aantrekkelijke eigenschap is voor mannen.
Duidelijkheid, begrip en grenzen die echte grenzen zijn als het ook echt een grens is.

Veel gedoe om een bruine pistolet.
Die mensen begrepen precies niet dat die pistolet geen enkele waarde had voor hem. Hij zat gewoon het dichtst bij het mandje.

Leander op bezoek bij zijn schoonouders.
Zegt ie tegen zijn ex-paracommando schoonvader dat hij wel gewoon terugkomt als ie wordt doodgeschoten in een game (in tegenstelling tot de para's irl).
De uitdrukkingen op het gezicht van die schoonvader :rofl:
Ik loop achter maar nu net gezien, en uiteindelijk is dat op een goed moment en ludiek gebracht.
Die haar vader kan gewoon moeilijk lachen maar doet volgens mij ook express wat hard en gevoelloos.

Ik zit achter in de afleveringen maar die frances zegt rodeo met de nadruk op de. Is dat de juiste uitspraak? Mijn wereldbeeld om zeep!

(En waarom pakt ze hem niet mee naar de roDEo!)

Ik zit achter in de afleveringen maar die frances zegt rodeo met de nadruk op de. Is dat de juiste uitspraak? Mijn wereldbeeld om zeep!

(En waarom pakt ze hem niet mee naar de roDEo!)

Ik dacht altijd dat haar naam as Franses werd uitgesproken, maar die kandidaten spreken haar aan als Franches :oink:
Ik ben er even niet goed van geweest.

Terug
Bovenaan