Blind getrouwd 2025

Als ik hoe Sien gekleed is en welke handtas (Louis Vuitton) ze bij heeft tijdens het etentje is de stelling zo goed als bewezen : ZIggy heeft, nadat ze wist dat het een arbeider in de staalindustrie is, nooit een kans gehad...de wereld waar Sien in wil vertoeven is ver boven wat Ziggy ooit zal kunnen bieden....
Experten...???

Je kan 2dehande geretoucheerde LV spullen vrij goedkoop kopen hoor. Normale stervelingen die van dat soort dingen houden zijn creatiever dan je denkt.

Ze stapte toch ook in een Mercedes GLE bij het vertrek van het gesprek met de experten.
Ik denk inderdaad dat Ziggy nooit echt een kans gemaakt heeft.

En finaal: Neen ze voelt het niet. Ik zie Ellen straks nog neen zeggen. Ze wil een stoere alfaman met ballen aan zijn lijf die haar af en toe eens op haar plaats zet. Maar ze beseft innerlijk dat dit gewoon steeds opnieuw slecht zal aflopen voor haar aan een 100% ratio.

Komaan Ellen, ga er toch gewoon voor. Wie eeuwig twijfelt is er straks 40 en wordt een oude vrijster.
Ellen heeft in Antwerpen gewoond. Ik stel mij een verleden voor met foute Alfamannen met kale zonnebankgebruinde knikkers, opgepompte spieren, achteruitgekamde haren, witte hemdjes, 5 keer spuiten met de "one million van Paco Rabanne", losse handjes, een BMW en het weekend in "The Villa" doorbrengen.
Die Goedele Liekens mogen ze toch ook stilaan eens afvoeren. We zitten daar al 40 jaar ofzoh mee opgescheept. Biedt hier nul toegevoegde waarde, enkel toegevoegde ergernis.
Die heeft echt nul meerwaarde. Dit is zogezegd de vrouw die Vlaanderen relatie- en seksadvies moet geven, maar zelf gefaald heeft op relationeel vlak.
Die vader van Ellen geeft mij wat serial killer vibes.
Je brein is gewoon biased en associeert Belgische para's met oorlogsmisdaden.

Ik zit achter in de afleveringen maar die frances zegt rodeo met de nadruk op de. Is dat de juiste uitspraak? Mijn wereldbeeld om zeep!

(En waarom pakt ze hem niet mee naar de roDEo!)
Ik ben blij dat ik weer wat rust in de woelige wereld kan brengen: het mag allebei. Het vaakst voorkomend is ro-DEo, maar RO-deo komt evenzeer vaak genoeg voor om algemeen te zijn. Wat niet correct is, is rodé-O, op z'n Frans. Blij je geholpen te hebben, THAnon.

En ook:

Ellen heeft in Antwerpen gewoond. Ik stel mij een verleden voor met foute Alfamannen met kale zonnebankgebruinde knikkers, opgepompte spieren, achteruitgekamde haren, witte hemdjes, 5 keer spuiten met de "one million van Paco Rabanne", losse handjes, een BMW en het weekend in "The Villa" doorbrengen.
vs
Je brein is gewoon biased.

Laatst bewerkt:
Ze stapte toch ook in een Mercedes GLE bij het vertrek van het gesprek met de experten.
Ik denk inderdaad dat Ziggy nooit echt een kans gemaakt heeft.
GLE is toch al een wagen die ergens rond de >80K start (basisprijs) ik ga graafmachines verkopen . . . . enne (echte) LV handtassen zijn zelfs in tweedehands niet goedkoop. . . . en ik kan me voorstellen dat Sien meer dan 1 (dure) handtas heeft . . . . ik zou de motivatie van de experts eens willen weten waarom men Sien en Ziggy heeft gematched ....?

Laatst bewerkt:
GLE is toch al een wagen die ergens rond de >80K start (basisprijs) ik ga graafmachines verkopen . . . . enne (echte) LV handtassen zijn zelfs in tweedehands niet goedkoop. . . . en ik kan me voorstellen dat Sien meer dan 1 (dure) handtas heeft . . . . ik zou de motivatie van de experts eens willen weten waarom men Sien en Ziggy heeft gematched ....?
Als we toch met cliché's gooien lijkt uitpakken met zo'n zaken me wel meer iets voor mensen die het niet noodzakelijk best zouden doen.
En die wagen kan ook een firmawagen zijn of van de familie (als we richting "paardenmensen" denken).

Het cliché stelt dat uitpakken met dure dingen meer iets is voor mensen die socio-economisch wat lager staan.
Een dure GSM of auto is status, dus niet verwonderlijk dat er soms een dure BMW voor een zeer bescheiden huurwoning staat. Het stoefen met dure spullen kan ook wel iets zijn voor rijke mensen die daar graag mee etaleren, dat is niet enkel iets voor mensen in sociaal-economisch beperkte omstandigheden.

Een dure GSM of auto is status, dus niet verwonderlijk dat er soms een dure BMW voor een zeer bescheiden huurwoning staat. Het stoefen met dure spullen kan ook wel iets zijn voor rijke mensen die daar graag mee etaleren, dat is niet enkel iets voor mensen in sociaal-economisch beperkte omstandigheden.
Ik spreek dan ook in clichés hé, de zak zout moet je er zelf bijdenken.

Als ik hoe Sien gekleed is en welke handtas (Louis Vuitton) ze bij heeft tijdens het etentje is de stelling zo goed als bewezen : ZIggy heeft, nadat ze wist dat het een arbeider in de staalindustrie is, nooit een kans gehad...de wereld waar Sien in wil vertoeven is ver boven wat Ziggy ooit zal kunnen bieden....
Experten...???
Het is duidelijk dat Sien een romantisch ideaalbeeld had van een koene ridder op een paard.

Ze kreeg een ridder die niet alleen letterlijk van zijn paard viel, maar die op de huwelijksnacht ook nog eens vrolijk scheten liet.
Je zou voor minder teleurgesteld zijn.

Dat die ouders van Ellen zo vrolijk stellen dat ge hun dochter kort moet houden roept toch wel vragen op over wat voor een losgeslagen monster dat anders wordt.

Die Leander is de normaalste van de hoop. Wat nu ook weer niet veel wil zeggen want normale mensen trouwen niet op tv met een wildvreemde.

Laatst bewerkt:
Haar werkgever doet het gelijk zo slecht niet als je de papieren gaat bekijken. En daarnaast kan het ook gewoon wel goed werken natuurlijk. Sien ziet er niet verkeerd uit, dus ik kan mij inbeelden dat haar klanten nogal graag "veel uitgeven" als zij graafmachines komt verkopen in plaats van Dimitri van op den bureau. Kan begrijpen dat je er dan een GLE onder schuift, want dat is wel een wagen die in dat milieu vaak voorkomt.

Ik ben ook maar assumpties aan 't maken. Uiteindelijk zijn zowel Sien als Ziggy wat verkeerd neergezet. We zien ook maar alleen wat er geknipt & geplakt is.

Ziggy + Maite
Leander + Kim
Ian + Ellen
Paulien + Sien (Je moet dat lesbisch zijn wel een eerlijke kans geven als de experts je matchen)

Fixed it for them.

Eigenlijk, waarom wonen de kandidaten bijna altijd in een op zijn minst centrumstad? Het zou eens wat anders zijn als ze in een kleine gemeente zouden wonen.

Terug
Bovenaan