Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En 't is nu niet dat hij ze deze keer zelf gevonden heeft...Damn Ian doe eens normaal, zo'n vrouw ga je nooit meer vinden.
Ik zou sowieso voor haar kiezen, mooie en verstandige vrouw.Wat een vreselijk aangename vrouw lijkt Kim toch, die is altijd zo rustig en kalm, zonder apathisch of ongeinteresseerd te zijn.
Lijkt me echt een prachtmens.

Als er één type vrouw is die zo'n Paulien wel aan kan dan is het zo'n type als Kim.Ik zou sowieso voor haar kiezen, mooie en verstandige vrouw.
Paulien, daar scheelt serieus iets aan.
Water en vuur dat kan wel goed werken. Dat prikkelt wel in een relatie.
Serieus?Als er één type vrouw is die zo'n Paulien wel aan kan dan is het zo'n type als Kim.Water en vuur dat kan wel goed werken. Dat prikkelt wel in een relatie.
Die twee gaan gewoon 'JA' zeggen straks. 99% zeker van. Alleen is de vraag: Zijn ze maanden na de opname nog steeds samen? Of over enkele jaren? Dat hangt zuiver van Paulien af. Dat er een hoekske af is, is an sich geen probleem zolang ze dat goed beseft en er hard aan werkt.
Ian en Maité: Ba wah, dat komt wel goed. Waar ik wel van schrok is dat ik gisteren in de krant las dat 60% van mensen die niet graag een hond hebben dat als breekpunt zouden aanzien en 'neen' zouden zeggen op het beslissingsmoment.Serieus?
Leander en Ellen? Een JA maar denk ik met de boodschap dat ze later alsnog uit elkaar gegaan zijn. Zoiets ..
Ik denk dat het feit dat Ian in het leger zit de dealmaker gaat zijn.Nu ik heb ook altijd honden gehad en weet ook hoeveel tijd en geld daarin kruipt, maar kan me wel voorstellen dat er zijn die daar moeilijker mee om kunnen of dat kunnen begrijpen.
Als Ian een t-shirt aan heeft op het beslissingmoment met daarop "Da gon we ni doen" weten we hoe laat het is.Ik denk dat het feit dat Ian in het leger zit de dealmaker gaat zijn.
Als Maité zegt: Ik zal wel zelf full time voor de hond zorgen en Ian kan efkes een paar weken weg zijn met het leger? Dan zegt Maité toch gewoon: Gij continue weg met het leger? Dat vind ik niet fijn maar OK. Maar dan blijft den hond. Het moet van twee kanten komen hé Ian!
Ik kan mis zijn (we zullen het wel horen tijdens het beslissingsmoment, mss zegt Ian toch nog neen), maar zo'n deal zie ik die twee wel sluiten.
Mijn excuses.Of pawpatrolEn dan heb je mensen die zichzelf "Pawrent" noemen en matching truien kopen met "Pawdad" en "Pawmom".
Klopt, en ze worden steevast elke ochtend afgezet & elke avond terug opgehaald door een wit busje.En dan heb je mensen die zichzelf "Pawrent" noemen en matching truien kopen met "Pawdad" en "Pawmom".
Je kan verliefdheid toch niet forceren? Ofwel heb je vlinders, ofwel heb je ze niet. Dan mag je nog zoveel afvinken. Dus op dat vlak begrijp ik haar wel.Klopt, en ze worden steevast elke ochtend afgezet & elke avond terug opgehaald door een wit busje.
Tussen Leander & Ellen zie ik het niet goed komen en eigenlijk weet ik niet waarom niet. Leander is alles wat Ellen in een man zoekt en toch zegt ze dat ze het niet voelt, ik zie haar terug keren naar een resem alfamannatjes na de reeks en voor ze het weet is ze 40, kinderloos & +30kg. Veel succes dan nog Ellen. (Gelukkig voor haar is de man een hopeloos wezen en zal ze ondanks alles nog vant straat blijven geraken)