Hans Moleman
Well-known member
Diaz meteen met een goaltje bij zijn debuut.
Ondertussen al 2-0. Goeie start.
Ondertussen al 2-0. Goeie start.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das de aankoop van de afgelopen jaren. Moest die de pr machine hebben van ene Real Madrid of Barcelona.. Madooo3-0.
Oliseh toch echt een heerlijke speler.![]()
Ja, ik zag het ook. Ik had van de week toevallig nog eens opgezocht en tijdens de belangrijkste oefenmatchen speelde hij meestal wel.Vermeeren niet eens in de selectie bij Leipzig? En Vandevoordt toch ook weer op de bank.
Blijkbaar lag de bal bij een spelhervatting niet volledig stil vooraleer er op werd getrapt. Kimmich kreeg eerst geel voor protest maar na VAR toch afgekeurd maar geel blijft overeind .. zeer vreemdNusa scoorde zojuist de 4-1 en daarna was ik even niet aan het opletten. Nu blijkt dat die goal is afgekeurd, waarom?
doet me denken aan de kerstman (en baard)Die truitjes van Bayern, dat is het toch ook niet…

Hij is wel pas verkozen als de 6de beste trainer van Duitsland hé dus 6-0 is dan een gepaste score

Blijkbaar lag de bal bij een spelhervatting niet volledig stil vooraleer er op werd getrapt. Kimmich kreeg eerst geel voor protest maar na VAR toch afgekeurd maar geel blijft overeind .. zeer vreemd
Die zijn idd wel knapDie truitjes trekken idd op niks.
Derde shirt valt wel mee (subjectief natuurlijk)
![]()