Laatste dat ik vrij veel gespeeld heb wa modern warfare, ben ook niet zo grote fan van black ops.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mmm heb ook oled versie en geen last van. Zal toch ergens een instelling zijn.Ik speel de campagne op Xbox series X via Gamepass. Ik heb echter constant een soort van witte flikkeringen/flitsen. Precies alsof het ergens in de verte bliksemt. Dit komt voor in-game, maar ook in het game-menu, of het overlay menu van Xbox zelf terwijl de game draait. Mijn TV is een recent OLED model dat alle gekende features (VRR, HDR, ...) ondersteunt. Het is vreselijk irritant spelen op die manier. In andere games heb ik dit niet voor. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Blijkbaar van wat ik gelezen heb is het de best modus van black ops 6Iemand al de Zombies gespeeld van BO6? Hoe vergelijkt zich dat met de MW3 Zombies?
MW3 zombies was op de warzone map waar je wat kon freeroamen, in BO6 is het terug meer old school op kleinere maps waar je objectives hebt en zombie waves moet overleven.Iemand al de Zombies gespeeld van BO6? Hoe vergelijkt zich dat met de MW3 Zombies?
Is zombies de moeite?Ik ben ook even de campaign begonnen en vind het wel aangenaam.
Maar ik ben een sucker voor die zombie modes, en na een uurke campaign dan toch uren solo zombie zitten spelen.
Maar mocht het geen Gamepass titel zijn zou ik het laten passeren want de MP van zo een COD game kan ik me niet lang mee amuseren.
Zekers!Is zombies de moeite?
Als je fan bent van round based en geïnteresseerd bent om de main quest op te zoeken dan wel.
Anders ga het rap beu worden
Als die fps change samenhangt met een graphic/performance optie dan kan dat minder zijn ja, maar als dat niet zo is maakt het geen verschil uit in beeldkwaliteit imo.Iemand idee ik kan dit nergens vinden.
Ik speel cod op 120 FPS op ps5. Als ik nu instel dat 60 fps moet zijn. Is er een groot grafisch verschil? Anders zou ik de singleplayer op 60 fps doen