Smijt gewoon de telefoon toe. Je krijgt dezelfde zever van luminus of proximus. Daar hoor je niemand over klagen.
Moest ik de telefoon toe smijten zijn ze in staat mn rekening te blokkeren (voor korte periode ofc).
Letterlijk 5 min werk. Huis gekocht, 50k voorschot. 1 telefoontje en gefixt. Is er juist om misbruik tegen te gaan.
"Bellen naar de bank 5 min werk"? LOL Duidelijk dat je niet zoveel met de bank te maken hebt, ofwel woon je ergens in de boerebuiten bij een bank die niet veel werk heeft.
"Huis gekocht, 50k voorschot." Appartementje bedoel je, of wel is dit reeds lang geleden, maar ik vermoed dat ik hier niet met een ouder persoon aant "discussieren" ben, of wel boerenbuiten verhaal, kan ook natuurlijk. No offence.
hoeveel keer heb je je overschrijving limit al tegengekomen?
Met je smartphone zit er een limiet op van lager bedrag, heb da al meerdere malen meegemaakt dat ik geblokkeerd was. Online ist idd 20.000 euro.
Positive rente en cash??. Non argument dus.
Op mn cash in mn portemonnee/schoendoos kunnen ze moelijk negatieve rente rekenen.
Veel zaken verhuizen hun kapitaal net door die negatieve rente.
Het is wel een feit dat we quasi verplicht zijn ons geld te parkeren in de bank en dat de banken hiervan misbruik maken door van alles kosten aan te rekenen. Er is toch niet echt veel alternatief. Daarom ben ik ook tegen verbannen v cash want dan geef je ze nog meer controle.
Alu hoedje. Bij HR en belastingen en zelfs kind en gezin kunnen ze in theorie zien hoeveel je verdient. Nobody cares hoor.
Belasting mag dit weten, niet jan en alleman.
Gelukkig heb je altijd en overal voldoende cash bij de hand voor alles. Was er maar een manier om niet telkens naar de schoendoos te moeten lopen of iemand die dat central kon beheren.
Nee we moeten nu overal een bankcontact bakje en wat ik nog niet allemaal mee doen, zoniet zijn we "int zwart" bezig boehoe.
De bankkosten zijn just gefaald tgo 10-20y geleden.
okee
Uhu, sterk argument. Wie niet deelneemt aan de maatschappij, daar moeten we de maatschappij naar organiseren...
Ok als je zo'n gedachtengoed heb dan stopt deze discussie vr mij.
Ultiem non argument. Ik heb nog nooit cash gegeven met 3 koningen. Pakt een twix uit de zak en ga verder.
Dus je hebt nog nooit iemand een muntstuk of briefje v 5 euro gegeven. okee...
Wat zijn Uw argumenten om cash te verbannen?
Het is zwart geld (volgens U).
Het is ouderwets (volgens U).
Ook maar loze argumenten hé.
Maar goed, voor mij stopt deze "discussie". Cash zal nooit verdwijnen en daar zijn genoeg redenen voor, reeds aangehaald door sommigen hier.