Xephaeston
Member
Ja dan ga ik toch met de Arctic gaan denk ik voor maximale koeling. En dan zoals Fr@gsta zei, die fans nemen van Phanteks. De D30s.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zeker een goede keuze.Ja dan ga ik toch met de Arctic gaan denk ik voor maximale koeling. En dan zoals Fr@gsta zei, die fans nemen van Phanteks. De D30s.

Maar ik vind audio in films en games zeker zo belangrijk, misschien zelfs nog een beetje belangrijker dan special effects en graphics.Het werkt momenteel allemaal nog uitstekend, maar zodra ik mijn nieuwe pc heb, ben ik van plan mijn monitor te upgraden naar een 4K-model. Waarschijnlijk kies ik voor een 32-inch scherm, omdat ik geloof dat dit de ideale grootte is voor 4K-resolutie. Corrigeer mij natuurlijk als ik hier verkeerd ben.
Die 420mm AIO past enkel vooraan erin. Als je die vervangt door een 360mm model kan dat zeker bovenaan passen. Kan je best wel alle sets van die D30's aanpassen naar 120mm versie.Ik heb ook nog deze case gevonden: be quiet! Dark Base Pro 901. Het zou een 2025 model zijn en de focus ligt ook op stilte. Zouden hier ook al mijn componenten in passen?

High end snufjes in de PC, video en audio wereld is wel mijn grootste hobby dus heb er wel echt goed voor zitten sparen. Ik geloof dat de PC alleen rond de €8300 gaat zitten ongeveer. Maar het hangt natuurlijk ook af waar de componenten aangekocht worden want elke winkel heeft wel zo zijn prijzen heb ik gezien.Als je een case kiest zoals de Lian Li O11 Evo XL of de Phanteks NV9 o.i.d. heb je al wel de mogelijkheid om in de toekomst een custom loop te hebben.Ja, ik ben eens aan het kijken naar verschillende behuizingen. Want ik vind de Lian Li zeker heel goed, ik ben alleen zo eens nieuwsgierig wat nog goede opties zouden zijn zodat ik eens kan vergelijken. Want voldoende grootte, maximale koeling en stilte (dat je een muis kan horen piepen ongeveer) vind ik allebei toch wel de belangrijkste dingen.
Ik zit zo te twijfelen tussen deze:
- NZXT behuizingen (vind ze esthetisch wel knap)
- be quiet! Dark Base Pro 901 (2025 Model)
- Lian Li behuizingen
- Corsair behuizingen
- Phanteks behuizingen
De behuizing vind ik precies wel de lastigste keuze.![]()