Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkele jaren geleden ook naar London geweest, tussen Kerst en nieuw. Was inderdaad super druk, maar heb er mijn niet te hard aan geërgerd (wat ik normaal wél doe in drukte). Hyde park heeft dan een soort kerstmarkt/pretpark wat wel eens leuk is om door te wandelen.Iemand ooit al eens een citytrip naar Londen gedaan tijdens de kerstperiode?
Mijn vriendin gaf dat als "hint" dat ze dat graag eens zou willen doen, maar mij lijkt dat op koppen lopen en gewoon gek worden van de drukte.
Ik ben toch aan 't twijfelen om iets te boeken als verassing voor haar verjaardag, maar vrees voor de drukte...
En onze zoon van 3,5 jaar zal ook mee moeten... Wat doe je daar met een kind van die leeftijd? Busritje door de stad (hij kijkt graag rond), Lego/M&M Store, boottochtje op de Thames, misschien nog Hyde Park, maar dan heb je het ook gehad.![]()
Enkele jaren geleden ook naar London geweest, tussen Kerst en nieuw. Was inderdaad super druk, maar heb er mijn niet te hard aan geërgerd (wat ik normaal wél doe in drukte). Hyde park heeft dan een soort kerstmarkt/pretpark wat wel eens leuk is om door te wandelen.
Winkels zoals Lego/M&Ms gaan wel extreem druk zijn. Houd daar rekening mee dat je wel even gaat moeten aanschuiven om binnen te kunnen, zeker de Lego Store.
Kindje zou 'k zelf wel niet meenemen. Gaat zowel voor hem, als voor jullie, zo veel stress geven. Je zou hem al bijna aan een "leiband" moeten hangen wil je hem niet kwijtraken.
Maar zonder kleine kinderen is Londen nog leukerLonden en kinderen/peuters gaan dus echt wel samen hoor. Ik daar jaren gewoond met een peuter.
Vele museums hebben speciale kids section. Waar een deel dus voor kinderen zijn. Je hebt gratis story telling op veel plaatsen. Wandelen langs de Thames en de vele parken gaat ook zeer makkelijk. Je hebt kinder boerderijen. Je hebt het aquarium.
Wat je vooral niet moet doen is dagen spenderen aan die Oxford/leicester square tourist traps.
Winter wonderland op een weekdag overdag is ook leuke activiteit. Nature musea.
Als je de kans hebt uiteraard. Maar niet iedereen kan zijn kinderen voor weekendje laten babysitten door familie. Het was ook zijn vraag niet. Het was wat te doen met kinderen.Maar zonder kleine kinderen is Londen nog leuker
Je gaat toch niet naar Londen om een kinderboerderij of aquarium te bezoeken?
Dat was toch een paar keer ons weekendje weg zonderen kinderen en telkens hard van genoten.

Honger zal je niet hebbenDuck & Waffle is 24/7 open en ziet er gezellig uit
Hier ook nog wel zaken gevonden: https://secretldn.com/late-night-food-london/
Komt dus wel goed![]()

Waar boeken jullie meestal reisagentschap of gewoon online ?
Iemand tips voor musicals zouden er 3 willen doen 2 staan al vast wicked en Les Misérable.
Die laatste kan ik bevestigen, heel leuk!Ik vond Hamilton heel leuk. Ik heb ook al gehoord dat The Book of Mormon ook zeer goed is!
Hadestown, thank me later.Iemand tips voor musicals zouden er 3 willen doen 2 staan al vast wicked en Les Misérable.
Ik in februari nog, maar toen was dat nieuwe document nog niet nodig.Iemand recent nog de Eurostar genomen in Brussel Zuid richting Londen?
Hoe vlot doorloop je douane en controles?
Is 1u op voorhand aanwezig voldoende?