Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa enkel Israël en Amerikaanse basissen bombarderen, de zeestraat mijnen, aanslagen wereldwijd uitvoeren, huurmoorden uitvoeren, ... valt meeWat begint er? Iran gaat niet veel kunnen doen.
Als Iran de US meetrekt in de oorlog gaat dat toch verkeerd aflopen voor Iran.Bwa enkel Israël en Amerikaanse basissen bombarderen, de zeestraat mijnen, aanslagen wereldwijd uitvoeren, huurmoorden uitvoeren, ... valt mee
Volgens HLN welWat begint er? Iran gaat niet veel kunnen doen.
Allemaal al uit de lucht uitgeschoten aan een 100% ratio. How many do they have left? (want ze hebben ook enorme aantallen aan Poetin gegeven)Iran lanceert honderd drones die onderweg zijn naar Israël. So it begins.
Shaheds? Dat zal wel in de (tien?) duizenden lopen.Volgens HLN wel
Met een kernkop kan deze drone Israël terug naar het stenen tijdperk bombarderen
Ijdele hoop vanIranrioolkrantje HLN. Die drones geraken gewoon nooit tot in Israël en zou het voor Iran gewoon nog erger maken.
Allemaal al uit de lucht uitgeschoten aan een 100% ratio. How many do they have left? (want ze hebben ook enorme aantallen aan Poetin gegeven)
Dat type wel ja. Maar ik vermoed dat er amper ene tot in Israël geraakt moesten ze daarmee beginnen (en dan is het hek helemaal van de dam)Shaheds? Dat zal wel in de (tien?) duizenden lopen.

Israël heeft toch ook nukes, dus een nuke afschieten op Israël dat is zelfmoord voor Iran.Volgens HLN wel
Met een kernkop kan deze drone Israël terug naar het stenen tijdperk bombarderen
Ijdele hoop vanIranrioolkrantje HLN. Die drones geraken gewoon nooit tot in Israël en zou het voor Iran gewoon nog erger maken.
Allemaal al uit de lucht uitgeschoten aan een 100% ratio. How many do they have left? (want ze hebben ook enorme aantallen aan Poetin gegeven)
Opmerking: Maar ik vind Netanyahu een vreselijke persoon. Zeg dat ik het gezegd heb.
Masterclass special ops, net zoals SBU dat heeft gedaan met Operation Spiderweb. De Mossad staat wel gekend voor straffe toeren, hiervoor heb je echt wel stalen kloten nodig om godbetert Iran zo'n aanval uit te voeren.Israël heeft blijkbaar forward operating base met drones in... Tehran. Crazy.
Het is uit noodzaak dat die zo indrukwekkend zijn. Het is dan altijd interessant om te bekijken hoe belabberd en inefficiënt Arabische (en Perzische) moderne legers zijn tegenover IDF/Mossad.Ik ben geen fan van hoe Israël tewerkgaat in Gaza maar het is wel indrukwekkend waartoe hun intelligence in staat is. Kijk naar de operatie met die pagers, daarmee hebben ze Hezbollah zware klappen toegediend en nu blijkbaar hun eigen drone base in Teheran zelf.
Van een land met 80-jarige geestelijken aan de top verwacht je geen hypermodern leger ook.Het is uit noodzaak dat die zo indrukwekkend zijn. Het is dan altijd interessant om te bekijken hoe belabberd en inefficiënt Arabische (en Perzische) moderne legers zijn tegenover IDF/Mossad.
Is dat ook niet iets dat eigen is aan dictatoriale regimes? Voor dictators zijn interne bedreigingen meestal een pak relevanter dan externe bedreiging en een goed werkend leger kan een machtsbasis worden die dictators omverwerpt. militairen zijn in de praktijk misschien zelfs de nummer 1 oorzaak van hoe dictators hun macht verliezen. Dictators willen dus vaak liever geen eensgezind, samenwerkend leger onder een centraal commando maar een leger dat bestaat uit verschillende facties en machtbasissen die elkaar nog meer haten dan de dictator. Wat natuurlijk niet ideaal is als ze wel tegen een externe bedreiging moeten reageren.Het is uit noodzaak dat die zo indrukwekkend zijn. Het is dan altijd interessant om te bekijken hoe belabberd en inefficiënt Arabische (en Perzische) moderne legers zijn tegenover IDF/Mossad.
Hoe zou de Mossad het hele regime kunnen uitschakelen?Van een land met 80-jarige geestelijken aan de top verwacht je geen hypermodern leger ook.
De laatste dagen/maanden van het Iraanse bewind zijn geteld? Te zien hoe ver Israël hun oorlog gaat drijven. Ik acht Mossad nog in staat om het Iraanse regime uit te schakelen.
Nochtans....hebben ze 7 oktober niet kunnen voorkomen.Het is uit noodzaak dat die zo indrukwekkend zijn. Het is dan altijd interessant om te bekijken hoe belabberd en inefficiënt Arabische (en Perzische) moderne legers zijn tegenover IDF/Mossad.
Hindsight is 20/20. Stalin wist ook van de Duitse inval in 1941 maar deed er niets aan, de Amerikanen wisten ook af van het Tet-offensief maar wisten niet de omvang ervan, 9/11 was ook geweten maar werd niet serieus genoeg genomen.Nochtans....hebben ze 7 oktober niet kunnen voorkomen.
Al wordt er natuurlijk gespeculeerd dat ze het niet mochten voorkomen, omdat dat voor de Israëlische regering het ideale scenario was om Gaza binnen te vallen.
De Amerikaanse president Donald Trump waarschuwt Iran voor nog meer en nog brutalere aanvallen, tenzij Iran een nucleaire deal sluit. "Doe het gewoon, voor het te laat is", schrijft hij op zijn kanaal Truth Social.
"Ik gaf Iran de ene kans na de andere om een deal te sluiten. Ik zei hen, in de krachtigste bewoordingen, 'doe het gewoon'. Maar hoe hard ze het ook probeerden, hoe dichtbij ze ook kwamen, ze kregen het gewoon niet voor elkaar", schrift Trump.
"Ik zei hen dat het veel erger zou zijn dan alles wat ze wisten, verwachtten of te horen kregen, dat de Verenigde Staten verreweg de beste en dodelijkste militaire materialen ter wereld maken, en dat Israël daar veel van heeft. En er zal nog veel meer komen, ze (Israël, red) weten hoe ze die moeten gebruiken."
"Bepaalde Iraanse hardliners spraken dapper, maar ze wisten niet wat er ging gebeuren. Ze zijn nu allemaal dood, en het zal alleen maar erger worden!", waarschuwt Trump. "Er is al veel dood en verwoesting geweest. Maar er is nog tijd om deze slachtpartij, met de volgende, reeds geplande aanvallen die nog brutaler zullen zijn, te beëindigen."
"Iran moet een deal sluiten, voordat er niets meer over is, en redden wat ooit bekend stond als het Iraanse Rijk. Geen dood meer, geen verwoesting meer, Doe het gewoon, voor het te laat is!"