Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe het ARROW systeem werkt maar Iron dome kan raketten (of andere projectielen) die "een doel" gaan raken onderscheiden van raketten die ergens in een veld neervallen en daardoor kan het projectielen besparen.Eerst een moordaanval op een treinstation en direct erna ~240 ballistische raketten in 2 golven.
Lijkt dat er een heel deel door de verdediging raakt.
Als Israel nu niet reageert op Iran denk ik van niet.Ik heb zo'n 24 februari 2022-gevoel hierbij. Jullie ook?
de popcorn al in de hand? morgen een ayatollah minder?Ik heb zo'n 24 februari 2022-gevoel hierbij. Jullie ook?
De ayatollah is al 90 jaar, zijn opvolging zal wel verzekerd zijn?de popcorn al in de hand? morgen een ayatollah minder?
toch veel voltreffers als je sommige beelden ziet
Ze hanteren geen peperdure kruisraketten, maar als blijkt dat het rakettenschild ze niet allemaal kan opvangen is dat op zijn minst een propagandaoverwinning voor Iran. Niemand verwacht dat die kruisraketten in een paar golven de militaire infrastructuur van Israël zullen platleggen.Israël is toch nog iets verder van mijn bed dan Oekraïne. En ik vraag mij af hoeveel van die Iraanse raketten nu echt hun doel raken.
Waarom schiet iran geen 'vuile bommen' af? Ze hebben de materialen want ze doen aan uranium verrijking. Als je ze echt een kloot wil afdraaien kan je heel tel aviv voor 100 jaar onbewoonbaar maken, de iron dome mag ze nog uit de lucht halen.Ze hanteren geen peperdure kruisraketten, maar als blijkt dat het rakettenschild ze niet allemaal kan opvangen is dat op zijn minst een propagandaoverwinning voor Iran. Niemand verwacht dat die kruisraketten in een paar golven de militaire infrastructuur van Israël zullen platleggen.
Mja, de VN die in plaats van de NAVO staat te roepen van "Mag nie!" maar het escaleert telkens verder, zoiets?Ik heb zo'n 24 februari 2022-gevoel hierbij. Jullie ook?
Dan gaat Israël toch de nucleaire kaart trekken tegen Iran vrees ik. Dan is helemaal het hek van de dam en krijg je mss wel WO IIIWaarom schiet iran geen 'vuile bommen' af? Ze hebben de materialen want ze doen aan uranium verrijking. Als je ze echt een kloot wil afdraaien kan je heel tel aviv voor 100 jaar onbewoonbaar maken, de iron dome mag ze nog uit de lucht halen.
Dat is vragen om nog meer paria te worden dan Noord-Korea en naar het stenen tijdperk gebombardeerd te worden.Waarom schiet iran geen 'vuile bommen' af? Ze hebben de materialen want ze doen aan uranium verrijking. Als je ze echt een kloot wil afdraaien kan je heel tel aviv voor 100 jaar onbewoonbaar maken, de iron dome mag ze nog uit de lucht halen.
mja ik dacht het ook wel toen ik mijn post nog eens herlas. Gelukkig ben ik geen ayatollah...Dat is vragen om nog meer paria te worden dan Noord-Korea en naar het stenen tijdperk gebombardeerd te worden.

Het komt van een Iraans persagentschap, dus je geeft al het antwoord.
Zou wel zot zijn indien waar. Kan ook 100% propaganda van Iran zijn uiteraard.
Het komt van een Iraans persagentschap, dus je geeft al het antwoord.
Ja inderdaad. Maar de impact op de airbase was ook in Israël bericht. Zullen wel geen vliegtuigen op de grond geweest zijn op dat moment.

Iran’s President Masoud Pezeshkian said the promises of cease-fire made by Americans and Europeans if Iran did not respond to the assassination of Hamas leader Ismail Haniyeh were “false.”
Wat Israelische cope om alles in balans te houdenZou wel zot zijn indien waar. Maar hoogstwaarschijnlijk pure 100% propaganda van Iran .