Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest de VS dan die aanslagen gewoon accepteren zonder retaliatie ?
Wat is daar uit te leggen ? Jaarlijks bezoeken miljoenen toeristen landen zoals Slovenie, Albanie, Bosnie, Croatie ea. Het lijkt me daar toch redelijk stabiel de afgelopen decenniaEn voormalig Joegoslavië, daar is volgens jou nu iets opgelost door de etnische zuiveringen ofzo? Dat ga je toch eens moeten uitleggen.
Israël heeft ook nogal wat toerisme, inclusief Jeruzalem. Het lijkt me daar toch redelijk onstabiel de afgelopen decennia.Wat is daar uit te leggen ? Jaarlijks bezoeken miljoenen toeristen landen zoals Slovenie, Albanie, Bosnie, Croatie ea. Het lijkt me daar toch redelijk stabiel de afgelopen decennia
Noem dan eens significante geweldadigheden sinds de jaren 90 ? Kosovo ?Israël heeft ook nogal wat toerisme, inclusief Jeruzalem. Het lijkt me daar toch redelijk onstabiel de afgelopen decennia.
Wat daar aan uit te leggen is dat je zegt dat die landen vandaag "stabiel" zijn (nog altijd genoeg opflakkerende conflicten) door een etnische zuivering in het verleden. Je weet wel "etnische zuivering of deportatie is het enige dat werkt". Dus gewoon kijken naar een land waar zoiets heeft plaatsgevonden en waar ze vandaag elkaar de kop niet dagelijks inslaan is geen uitleg.Wat is daar uit te leggen ? Jaarlijks bezoeken miljoenen toeristen landen zoals Slovenie, Albanie, Bosnie, Croatie ea. Het lijkt me daar toch redelijk stabiel de afgelopen decennia
Die vergelijking is volledig scheef natuurlijk. Die bikers gaan niet uw familie komen aanpakken, het huis van uw buren afbranden en uw ganse straat zonder water en elektriciteit zetten.Ik vind dat verhaal van "disproportionele tegenactie" ook totale onzin. Als ik mijn hand in een bijenkorf steek dan krijg ik ook 100 bijensteken ook al is het maar één hand. Als ik in mijn eentje besluit de kassa te roven in een overvol biker café dan zullen er ook meer dan één mijn tanden uitslaan. Hamas wist verdomd goed dat Israël full force ging gebruiken om terug te slaan.
Het is oprecht beangstigend hoe naïef mensen zijn en hoe gemakkelijk je mensen kunt beïnvloeden via internet. Met het oog op verkiezingen sta ik daar heel sceptisch tegenover.
Ook vrij dom om ongewapend iemand met een assault rifle aan te vallen.En die Israëlische soldaat staat erbij en kijkt ernaar, want het is normaal dat die kolonisten straffeloos Palestijnen afschieten.
Ik herinner me dat zowat iedereen in mijn omgeving Amerika sterk veroordeelde voor de invasies van zowel Afghanistan als Irak, en zij hebben met hun war on terror na 9/11 zowat de hele reputatie van de Westerse wereld kapot gemaakt. Dusja, misschien moeten we wel lessen trekken uit landen die een zwaar trauma beleven die daarna wild tekeer gaan.Was jij ook voorstander van economische sancties tegen de V.S. na 9/11? Tegen Frankrijk na de aanslagen in Parijs?
‘Hezbollah is erg slim’, stelt de ex-president in zijn speech. ‘Maar de media hebben niet graag dat ik dat zeg. Maar ze zijn slim. Net zoals ik dat zeg over de Chinese leider Xi Jinping.’ Volgens Trump was de minister van Defensie onhandig genoeg om aan Hezbollah te signaleren waar de zwakke plek in de Israëlische verdediging zat. En passantnoemt hij hem daarom ‘een lul’. ‘Wie zegt nu waar hij hoopt dat de vijand niet aanvalt?’ (bron DS)
Servië, Montenegro, Bosnië en Kosovo kan je onmogelijk democratische én stabiele naties noemen. Protesten tegenover machtsmisbruik komen daar regelmatig voor, zelfs als je even Covid-periode negeert. Zo erg zelfs dat Montenegro niet meer als een democratische staat beschouwd wordt.Noem dan eens significante geweldadigheden sinds de jaren 90 ? Kosovo ?
Waar zie jij hem aanvallen?Ook vrij dom om ongewapend iemand met een assault rifle aan te vallen.
Zeer interessante reportage van een Amerikaans-Palestijnse journaliste die terugkeert naar de geboortestad van haar vader op de West Bank. Geeft een goede blik op de dagelijkse vernederingen die Palestijnen moeten ondergaan alsook hoe ongelofelijk racistisch de samenleving daar is.
Fysiek aanvallen + een horde achter zich. Ja dan zou je geneigd zijn jezelf te verdedigen.Waar zie jij hem aanvallen?
Jij ziet wat je wilt zien. Niet wat er werkelijk is.Fysiek aanvallen + een horde achter zich. Ja dan zou je geneigd zijn jezelf te verdedigen.
Dan schaam ik me als Antwerpenaar kapot om mijn burgemeester de democratie in Israël te horen prijzen.
Noem dan eens significante geweldadigheden sinds de jaren 90 ? Kosovo ?