Benieuwd wanneer want de release komt toch dichtbij ondertussen. Zou toch fijn zijn om te weten hoe het gaat draaien.Ziet er goed uit.
En binnenkort komt hun video uit over de prestaties op de gewone ps5.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd wanneer want de release komt toch dichtbij ondertussen. Zou toch fijn zijn om te weten hoe het gaat draaien.Ziet er goed uit.
Ziet er goed uit.
Blijkbaar pas op launchday.Benieuwd wanneer want de release komt toch dichtbij ondertussen. Zou toch fijn zijn om te weten hoe het gaat draaien.
Zou toch een serieus risico zijn om zo een grote playerbase en mogelijke kopers in het ongewisse te laten tot op de launch. Zie daar eigenlijk geen logische tactiek achter, buiten het feit dat ze tot aan de launch aan die performance willen werken, maar dat zou geen goed teken zijn.Blijkbaar pas op launchday.
Ik heb de info van @Big Boss via BG Discord de reviews worden gedaan van de PC versie, DF heeft vandaag een video released van CD op PS5 Pro en de PS5 versie zou pas op release day released worden.Zou toch een serieus risico zijn om zo een grote playerbase en mogelijke kopers in het ongewisse te laten tot op de launch. Zie daar eigenlijk geen logische tactiek achter, buiten het feit dat ze tot aan de launch aan die performance willen werken, maar dat zou geen goed teken zijn.
nja, als je de video bekijkt van DF hoe de game op PC draait dan verwacht ik dat de base PS5 versie zoals Furon op discord zei er idd wat flets gaat uitzien en niet zo scherp.Ik denk dat hier wel overschat wordt hoeveel % er wakker ligt van fps en dergelijke prestaties. Op fora wordt daar altijd veel kak aan gehangen maar ik heb nog nooit een spel niet gekocht voor die reden. Er is natuurlijk wel een verschil met games die echt absoluut niet draaien met onspeelbare framedrops of ps5's die 'bricken' zoals Anthem maar dat zijn echt wel uitzonderingen. Als het niet top draait, kies ik performance (en zet ik eventueel shades, reflecties, dieptezicht, ... wat minder) en zolang er geen vergelijking naast zit, zoals bij youtubefilmpjes wel het geval is, stoor ik mij daar absoluut niet aan. Ge speelt toch voor de fun, wa maakt het nu uit als ge is een boom zit verschijnen in de verte of een textuur ziet laden op uw 5 jaar oude console van slechts €400.
De game gaat live om 23h op donderdagJa das toch wel serieus verschil met hoe het eruitziet tegenover die ps5 pro footage imo.
Misschien ook wel een deel door de bitrate van die opname.
Mijn steam key via third party website is ook al geleverd, dat het maar snel vrijdag is.![]()
I know maar dan lig ik al in mijn bedje.De game gaat live om 23h op donderdag

Er had hier al iemand vermeld dat hij hem al kon kopen in een vestiging van supra bazaar paar dagen geleden.Zou die dan ook al fysiek in de winkel liggen op donderdag? Waarschijnlijk niet zeker
nvm, komt uit op donderdag -_-
Ik heb een bon van Dreamland, dus ik zou er liefst daar om gaan. Zal donderdag wel eens passerenEr had hier al iemand vermeld dat hij hem al kon kopen in een vestiging van supra bazaar paar dagen geleden.
En als je kijkt op hun website staat die daar ok als 'op voorraad', dus als je wil kan je het daar al vast krijgen vermoed ik.
![]()
PS5 Crimson Desert - Day One Edition | 32133551
PS5 Crimson Desert - Day One Edition Crimson Desert is een open-wereld actie-avonturenspel dat zich afspeelt op het prachtige maar wrede continent Pywel. Kruip in de huid van Greymane Kliff en ga op reis door het continent,…www.suprabazar.be
Prolly wel maar de kans bestaat dat ' s avonds pas gaat kunnen spelen. Op steam kan je de geplande launch zien en parijs staat dat ie om 23h live gaat. Dus ik neem aan dat de servers ook dan online gaan voor de activatie? I dunnoZou die dan ook al fysiek in de winkel liggen op donderdag? Waarschijnlijk niet zeker
nvm, komt uit op donderdag -_-
Prolly wel maar de kans bestaat dat ' s avonds pas gaat kunnen spelen. Op steam kan je de geplande launch zien en parijs staat dat ie om 23h live gaat. Dus ik neem aan dat de servers ook dan online gaan voor de activatie? I dunno