Crimson Desert

Blijkbaar pas op launchday.
Zou toch een serieus risico zijn om zo een grote playerbase en mogelijke kopers in het ongewisse te laten tot op de launch. Zie daar eigenlijk geen logische tactiek achter, buiten het feit dat ze tot aan de launch aan die performance willen werken, maar dat zou geen goed teken zijn.

Ik denk dat hier wel overschat wordt hoeveel % er wakker ligt van fps en dergelijke prestaties. Op fora wordt daar altijd veel kak aan gehangen maar ik heb nog nooit een spel niet gekocht voor die reden. Er is natuurlijk wel een verschil met games die echt absoluut niet draaien met onspeelbare framedrops of ps5's die 'bricken' zoals Anthem maar dat zijn echt wel uitzonderingen. Als het niet top draait, kies ik performance (en zet ik eventueel shades, reflecties, dieptezicht, ... wat minder) en zolang er geen vergelijking naast zit, zoals bij youtubefilmpjes wel het geval is, stoor ik mij daar absoluut niet aan. Ge speelt toch voor de fun, wa maakt het nu uit als ge is een boom ziet verschijnen in de verte of een textuur ziet laden op uw 5 jaar oude console van slechts €400.

Laatst bewerkt:
Zou toch een serieus risico zijn om zo een grote playerbase en mogelijke kopers in het ongewisse te laten tot op de launch. Zie daar eigenlijk geen logische tactiek achter, buiten het feit dat ze tot aan de launch aan die performance willen werken, maar dat zou geen goed teken zijn.
Ik heb de info van @Big Boss via BG Discord de reviews worden gedaan van de PC versie, DF heeft vandaag een video released van CD op PS5 Pro en de PS5 versie zou pas op release day released worden.
Ik denk dat hier wel overschat wordt hoeveel % er wakker ligt van fps en dergelijke prestaties. Op fora wordt daar altijd veel kak aan gehangen maar ik heb nog nooit een spel niet gekocht voor die reden. Er is natuurlijk wel een verschil met games die echt absoluut niet draaien met onspeelbare framedrops of ps5's die 'bricken' zoals Anthem maar dat zijn echt wel uitzonderingen. Als het niet top draait, kies ik performance (en zet ik eventueel shades, reflecties, dieptezicht, ... wat minder) en zolang er geen vergelijking naast zit, zoals bij youtubefilmpjes wel het geval is, stoor ik mij daar absoluut niet aan. Ge speelt toch voor de fun, wa maakt het nu uit als ge is een boom zit verschijnen in de verte of een textuur ziet laden op uw 5 jaar oude console van slechts €400.
nja, als je de video bekijkt van DF hoe de game op PC draait dan verwacht ik dat de base PS5 versie zoals Furon op discord zei er idd wat flets gaat uitzien en niet zo scherp.

ik heb ook al vrij grote verschillen gezien bij Nioh 3 demo versie, ik had de game éérst op PS5 gespeeld en daarna op mijn PC toch wel serieus wat verschil.

Uiteraard gaat dat verschillen, lijkt mij alleen maar normaal. Alleen al die video over die Ray generation van Nvidia en AMD spreekt al boekdelen.

Maar er niks van tonen tot de release is wel heel vreemd. Dat doe je toch niet als het wel goed draait maar er gewoon minder goed uitziet? Als dat tegenvalt op release ga je terecht toch heel veel kritiek krijgen. Kan eigenlijk geen goede reden bedenken om daar gewoon niks van te laten kijken voor de release.

Tot nu toe hebben we nog niets gezien van PS5 BASE. En het ziet er naar uit dat we dat niet gaan zien voor launchdag. DF heeft in ieder geval enkel pc versie en de ontwikkelaars hebben hen een PS5 pro opgestuurd met het spel op geïnstalleerd. Maar BASE PS5 wordt geen woord over gerept. Hopelijk draait dat gewoon goed, maar toch een beetje schrik voor...

Ofwel zijn ze nog bezig met aanpassingen voor de ps5 versie zodat het optimaal draait daarop op launch.

Ja das toch wel serieus verschil met hoe het eruitziet tegenover die ps5 pro footage imo.
Misschien ook wel een deel door de bitrate van die opname.

Mijn steam key via third party website is ook al geleverd, dat het maar snel vrijdag is. :)

Ja das toch wel serieus verschil met hoe het eruitziet tegenover die ps5 pro footage imo.
Misschien ook wel een deel door de bitrate van die opname.

Mijn steam key via third party website is ook al geleverd, dat het maar snel vrijdag is. :)
De game gaat live om 23h op donderdag

Zou die dan ook al fysiek in de winkel liggen op donderdag? Waarschijnlijk niet zeker

nvm, komt uit op donderdag -_-

Laatst bewerkt:
Zou die dan ook al fysiek in de winkel liggen op donderdag? Waarschijnlijk niet zeker

Er had hier al iemand vermeld dat hij hem al kon kopen in een vestiging van supra bazaar paar dagen geleden.
En als je kijkt op hun website staat die daar ook met de status 'op voorraad', dus als je wil kan je het daar alvast kopen vermoed ik.

Er had hier al iemand vermeld dat hij hem al kon kopen in een vestiging van supra bazaar paar dagen geleden.
En als je kijkt op hun website staat die daar ok als 'op voorraad', dus als je wil kan je het daar al vast krijgen vermoed ik.

Ik heb een bon van Dreamland, dus ik zou er liefst daar om gaan. Zal donderdag wel eens passeren

Prolly wel maar de kans bestaat dat ' s avonds pas gaat kunnen spelen. Op steam kan je de geplande launch zien en parijs staat dat ie om 23h live gaat. Dus ik neem aan dat de servers ook dan online gaan voor de activatie? I dunno

Prolly wel maar de kans bestaat dat ' s avonds pas gaat kunnen spelen. Op steam kan je de geplande launch zien en parijs staat dat ie om 23h live gaat. Dus ik neem aan dat de servers ook dan online gaan voor de activatie? I dunno

Geldt dat voor PS5 ook? Heb namiddag vrij op donderdag.

b7w57nq6phpg1.png

Donderdag dus pas om 23u

Terug
Bovenaan