Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben overgeschakeld op performance mode, da’s voor mij beter met HDR opBen er ondertussen ook op begonnen op balanced. Speelt vlot op base ps5. Ik vind echter wel dat de kleuren mega helder en saturated zijn. Het doet bijna pijn aan de ogen qua helderheid. Het aanpassen doet amper iets.
In dat 2de gebouw van die manor ligt een goed wapen. Ook ontdekt door in te breken via de ramen hahaIk ben 8h ver heb gwn quests zitten doen van die 1ste stad daar samen met de main quests. Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat je die manors daar gwn kon binnenbreken via de ramen op de 2de verdieping. Meeste van die manors hebben een strongbox met ne kleine puzzel op, als je die oplost ligt daar meestal een goeie item die je kan equippen of verkopen voor wat geld. Je moet wel een masker ophebben om dingen te stelen zo'n ninja mask die uw mond en neus bedekken.
de begin questen of van die kleine fetch questen zijn intressant omdat ze uitleggen hoe je dingen moet gatheren/minen enz.Op wat zetten jullie settings voor beste graphics ps5 pro?
Kan je ergens teksten groter zetten alles precies zo klein?
Zijn de side quests de moeite of skip je die beter?
Je hebt een storage box, die supply chest heet.Wat uurtjes gespeeld dit weekend, zit nog niet zo ver maar ik snap de verdeelde reviews wel. De wereld en exploration zijn veruit de grootste sterktes van de game. De controls en UI zijn in het begin nogal overweldigend, om de 5 minuten komt er weer een nieuwe combo/mechanic bij terwijl ik de vorige 3 al vergeten ben. Ook mis ik wat basic features die je toch in zo’n grote game zou verwachten, zoals cutscenes skippen, en een storage box, of misschien moet ik die nog unlocken?

Patch die dat fixt is nu uitIk krijg hier constant crashes op de pro wanneer ik de map wil bekijken dus ik ga het even aan de kant leggen tot er een patch. Frustrerend dat je altijd een deel opnieuw moet doen. Bovenstaande oplossingen helpen ook niet hier.

Ik heb er ook paar uurtjes opzitten en heb zelfde gevoel. Overweldigend is het wel idd en na een paar uur gespeeld te hebben heb ik altijd het goevel dat ik niet veel gedaan heb. Ben gisterenavond gestopt bij een puzzel waar ik niet dadelijk iets van snapte , iets in de aard van 'dragontomb' en moet aan 3 schijven draaien maar nog niet echt een idee hoe het op te lossen.Wat uurtjes gespeeld dit weekend, zit nog niet zo ver maar ik snap de verdeelde reviews wel. De wereld en exploration zijn veruit de grootste sterktes van de game. De controls en UI zijn in het begin nogal overweldigend, om de 5 minuten komt er weer een nieuwe combo/mechanic bij terwijl ik de vorige 3 al vergeten ben. Ook mis ik wat basic features die je toch in zo’n grote game zou verwachten, zoals cutscenes skippen, en een storage box, of misschien moet ik die nog unlocken?